Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Nechte svoje peníze vydělávat – investujte do nemovitosti

Zlato, stříbro, diamanty, káva, akcie, podílové listy,…investičních příležitostí existuje celá řada. Většina z nich se ale pojí s jistým rizikem, což v dnešní nejisté ekonomické době platí dvojnásob. Mezi Čechy proto neustále roste zájem o „jistější“ investice do nemovitostí, které ekonomická recese ovlivňuje jenom minimálně. Odborníci na investice souhlasně přikyvují a doplňují, že vůbec nejlepší je investovat do pozemků.

Inzerce

Asi 4 % ročně

Zatímco např. zlato nebo stříbro v uplynulém roce 2013 zažily obrovský propad v řádu desítek procent, nemovitosti svou hodnotu neustále zvyšují. A platí to zejména o zmíněných pozemcích. Jejich hodnota roste už několik let za sebou – v průměru o necelá 4 % ročně. A vzhledem k tomu, že ceny půdy jsou v Česku stále jedny z nejnižších v Evropě, zřejmě se tento trend nijak měnit nebude. Pozemek je navíc majetkem, o který se nemusíte prakticky vůbec starat.

brnensky-zvonek_pozemek

Na dračku jdou menší byty

Pokud z jakéhokoliv důvodu před investicí do pozemku preferujete spíše koupi bytu k dalšímu pronájmu, pak určitě volte menší byty typu 1+kk nebo 1+1. Zaprvé vás vyjdou na méně peněz, zadruhé se lépe opravují a rekonstruují a zatřetí je o ně mnohem větší zájem. Byty k pronájmu hledají hlavně studenti nebo mladé bezdětné páry, kterým menší byty bohatě stačí. Rodiny s dětmi se zájmem o větší byty obvykle chtějí do osobního vlastnictví.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Chalupáři mají čím dál vyšší nároky

Zajímavou formou investice do nemovitosti je koupě chaty nebo chalupy. Češi jsou svou zálibou ve víkendovém chataření doslova pověstní a vyjma skandinávských zemí se jim v tomto ohledu může rovnat jenom málokdo. O chaty a chalupy k pronájmu je proto velký zájem – jenže platí, že není chata jako chata. Dnešní rekreanti požadují moderně vybavené nemovitosti, které jim poskytnou dostatečný komfort. Vyhledávají dobrou dopravní dostupnost a středně velký pozemek pro sportovní využití. Při nákupu chalupy jako investice na toto všechno musíte myslet.

Investici do nemovitosti v současné době nahrávají extrémně nízké hypoteční sazby a bohatá nabídka realitních kanceláří. Využijte této šance – možná už se nikdy v budoucnu nebude opakovat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

TOP obsah

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce