Inzerce

Inzerce: Nakopněte prodej pomocí sympatických hostesek. Vyplatí se to

Kosmetika, elektronika, potraviny, hračky, služby… je v podstatě jedno, v jakém oboru podnikáte. Pokud chcete propagovat nový produkt, slevovou akci nebo třeba limitovanou nabídku, využijte služeb hostesek či promotérek. Za docela slušné peníze oslovíte stovky potenciálních klientů a zapíšete se do jejich paměti způsobem, který vám žádná jiná forma reklamy nemůže poskytnout. Jediné, co pro to musíte udělat, je vybrat dobré hostesky. A s tím vám pomůžeme my.

Inzerce

Bez komunikace to nepůjde…

První kritérium, podle kterého se při výběru hostesek řiďte, je komunikativnost. Hosteska nemusí mít dokonalé tělo, nohy až do nebe a míry 90-60-90. Určitě by měla působit sympatickým a milým dojmem, avšak nezapomínejte – nehledáte modelku, ale hostesku. Tedy dívku, která bude třeba i 10h v kuse stát na nohou, oslovovat kolemjdoucí, bavit se s lidmi a prodávat váš produkt (službu). Než mít u pultíku dokonalou krásku, která se bude jen znuděně vystavovat, raději tam postavte o 10 cm nižší dívku rozdávající pozdravy a úsměvy na všechny strany. Efekt bude mnohem lepší.

…a bez znalostí jakbysmet

Je sice hezké, když hosteska svým šarmem vyvolá v zákazníkovi zájem, ale pokud následně nebude schopná váš produkt/službu prodat, přijde veškerá snaha vniveč. Už na začátku spolupráce si proto všímejte, zda se hosteska vůbec zajímá o to, co bude propagovat. A před začátkem samotné akce si jí třeba i osobně vyzkoušejte. Pokud po dvou týdnech od podpisu smlouvy zjistíte, že o vašem revolučním deodorantu stále neví zhola nic, pak můžete začít hledat jinou dívku.

Alespoň jeden cizí jazyk výhodou

Zejména v situacích, kdy se účastníte konference, společenského večírku nebo veletrhu, přijde vhod hosteska ovládající cizí jazyk. V těchto případech se totiž může dostat do kontaktu s nečesky mluvícím zákazníkem – a pokud je schopna se s ním i přesto domluvit, vyhráli jste jackpot. Kvalitní agentury už dnes hostesky s angličtinou považují za samozřejmost, ale raději si to předem ověřte. Papír (internetová stránka) totiž snese úplně všechno. I malou lež.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

petr-macek-web

Projektové řízení: Jakých základních pravidel se držet? | Petr Macek (Caflou.cz)

vit-endler-web

Hledáte investora? Co ho bude nejvíce zajímat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

michaela-matejkova-web

Outsourcing v podnikání: Co za vás lépe udělají jiní? | Michaela Matějková (Skinners)

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

adam-neuberger-web

Bitcoin: Co to je a kdy do něj investovat? | Adam Neuberger

Nejoblíbenější

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Komentáře

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy