Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Nakopněte prodej pomocí sympatických hostesek. Vyplatí se to

Kosmetika, elektronika, potraviny, hračky, služby… je v podstatě jedno, v jakém oboru podnikáte. Pokud chcete propagovat nový produkt, slevovou akci nebo třeba limitovanou nabídku, využijte služeb hostesek či promotérek. Za docela slušné peníze oslovíte stovky potenciálních klientů a zapíšete se do jejich paměti způsobem, který vám žádná jiná forma reklamy nemůže poskytnout. Jediné, co pro to musíte udělat, je vybrat dobré hostesky. A s tím vám pomůžeme my.

Inzerce

Bez komunikace to nepůjde…

První kritérium, podle kterého se při výběru hostesek řiďte, je komunikativnost. Hosteska nemusí mít dokonalé tělo, nohy až do nebe a míry 90-60-90. Určitě by měla působit sympatickým a milým dojmem, avšak nezapomínejte – nehledáte modelku, ale hostesku. Tedy dívku, která bude třeba i 10h v kuse stát na nohou, oslovovat kolemjdoucí, bavit se s lidmi a prodávat váš produkt (službu). Než mít u pultíku dokonalou krásku, která se bude jen znuděně vystavovat, raději tam postavte o 10 cm nižší dívku rozdávající pozdravy a úsměvy na všechny strany. Efekt bude mnohem lepší.

…a bez znalostí jakbysmet

Je sice hezké, když hosteska svým šarmem vyvolá v zákazníkovi zájem, ale pokud následně nebude schopná váš produkt/službu prodat, přijde veškerá snaha vniveč. Už na začátku spolupráce si proto všímejte, zda se hosteska vůbec zajímá o to, co bude propagovat. A před začátkem samotné akce si jí třeba i osobně vyzkoušejte. Pokud po dvou týdnech od podpisu smlouvy zjistíte, že o vašem revolučním deodorantu stále neví zhola nic, pak můžete začít hledat jinou dívku.

Alespoň jeden cizí jazyk výhodou

Zejména v situacích, kdy se účastníte konference, společenského večírku nebo veletrhu, přijde vhod hosteska ovládající cizí jazyk. V těchto případech se totiž může dostat do kontaktu s nečesky mluvícím zákazníkem – a pokud je schopna se s ním i přesto domluvit, vyhráli jste jackpot. Kvalitní agentury už dnes hostesky s angličtinou považují za samozřejmost, ale raději si to předem ověřte. Papír (internetová stránka) totiž snese úplně všechno. I malou lež.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

jan-kodytek-web

Jak zanalyzovat stav jakékoliv firmy? Zkuste metodu 3S | Jan Kodytek (JPF)

Právě vyšlo

Premium
michal-pohludka-web

Jak vybudovat dlouhodobě úspěšnou firmu? | Michal Pohludka

Premium
martin-mates-web

Rozpad managementu firmy a špatný výběr manažerů | Martin Mates (Econea)

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

TOP obsah

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

Inzerce