Inzerce

Inzerce: Lze skloubit levnou a efektivní reklamu?

Reklama je v dnešní době jeden z nejdůležitějších aspektů úspěšného podnikání. Leckdo si láme hlavu tím, jak úspěšně propagovat svůj produkt. Víte ale, že možná zapomínáte využívat reklamní plochu, kterou máte zdarma k dispozici, a jezdí přitom všude s vámi?

Inzerce

Vytvořte z firemních vozidel úspěšné prodejce

Pokud máte nápad na fantastický produkt, ale svět se o něm následně nedozví, znamená to konec. Efektivní propagace je zkrátka alfou a omegou úspěšného podnikání. Reklama na internetu či v tiskovinách je sice vhodný způsob, ale často velmi drahý. Můžete nicméně využít i plochu, kterou máte zcela zdarma, je viditelná, a přitom ji možná nepoužíváte. Co máme na mysli? Reklamní fólie a polepy automobilů!

zluta-reklamni-folie-aaa-taxi-1-e1404412059966

Vaše vozidla lze poměrně snadno „převléci“ do firemní grafiky, čímž se zviditelníte, bude vás to stát pouze počáteční investici a dále už ani korunu. Jedná se tedy o zajímavou příležitost např. pro menší firmy a freelancery. V současné době lze navíc převést na reklamní fólie jakoukoli vámi zvolenou fotografii, obrázek i motiv a máte rovněž možnost si nechat zpracovat motiv od zkušených grafiků, kteří zpracují nápadité návrhy. Ptáte se kde?

Nechte výrobu reklamních fólii a polepů na profesionálech

Jestliže se domníváte, že by pojízdná reklama prospěla i vašemu byznysu, představujeme vám firmu Glass Garant. Proč si vybrat právě tuto společnost?

  • Kvalitní výrobky – použití pouze špičkových fólií 3M a Oracal, jež chrání i lak automobilu
  • Pestré typy polepů – polepy, poloprůhledné fólie na sklo, celopolepy, změna barvy vozu
  • Vysoká odolnost – reklama vydrží dlouhodobě v perfektním stavu
  • Použití moderních technologií – možnost použít libovolné fotografie, obrázky i motivy
  • Příznivá cena – lze si pořídit fólie a polepy levně
  • Bohaté zkušenosti – více než 24 let v oboru
  • Rychlost – výroba trvá 3 až 5 dní v závislosti na připravenosti polepu

333

Co dodat závěrem? Snad jen to, že reklama na dopravních prostředcích patří mezi nejefektivnější druhy reklamy vůbec. Je totiž neustále v pohybu a dostanete se ke zraku mnoha potenciálních zákazníků. Propagujte tedy svou značku vždy, když se vydáte na silnici, můžete na tom jedině vydělat!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

radek-stourac-web

Hledání IT specialistů do firmy | Radek Šťourač (Kinali)

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Pro předplatitele
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Pro předplatitele
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Pro předplatitele
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Komentáře

TOP obsah

Pro předplatitele
david-spinar-web

David Špinar (Miton): Jak řídit firmu přes čísla a dělat lepší rozhodnutí?

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe