Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Jak uspořádat teambuilding pro zaměstnance?

Nepodceňujte teambuildingy. V pracovním životě vašich zaměstnanců hrají důležitou roli. Dobře naplánovaný teambuilding je totiž skvělou a nenásilnou cestou k rozvoji týmové spolupráce. Může se ale proměnit v pořádný trapas, pokud nevíte, jak jej zorganizovat. Pročtěte si našich 6 tipů pro přínosný teambuilding.

Inzerce

Nikdo nechce celý víkend koukat na otrávené kolegy, kteří by se raději viděli někde úplně jinde, proto byste při přípravě teambuildingu neměli nic podcenit.

1. Určete si cíl akce

Sedněte si s vedením a řekněte si, jestli panují ve vašem týmu nějaké problémy. Společné aktivity naplánujte tak, aby se jednotlivá oddělení promíchala, samozřejmě pokud je to pro fungování a komunikaci ve firmě důležité. Společné aktivity dokáží jednotlivé týmy propojit díky tomu, že prožívají ve stejný okamžik stejné emoce.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Teambuilding je skvělé řešení i v případě, že přijmete nové zaměstnance. Nováčkům akce pomůže zapadnout a služebně starší zaměstnanci ty nové v neformálním prostředí daleko lépe přijímají mezi sebe.

2. Najděte místo

Nemá smysl pořádat teambuilding ve městě, kde spolu pracujete, nebo dokonce na pracovišti. Vyvezte zaměstnance mimo jejich pracovní prostředí. Jestliže má vaše firma více sídel, pokuste se sejít někde na půl cesty. Můžou to být zážitkové resorty, horské chaty nebo farmy.

3. Přizpůsobte fyzické aktivity všem zaměstnancům

Zamyslete se nad skladbou týmu. Najděte aktivity, které budou bavit všechny a které váš tým stmelí. V tomto Vám velmi dobře pomohou specializované teambuildingové agentury. Občas se najde i „zívač“, který bude ohrnovat nos nad jakoukoliv aktivitou, kterou nabídnete, a nebude zakrývat svůj znuděný výraz. Pokud bude mix aktivit zajímavý a dobře vedený, většinou svoji emoci opustí.

4. Teambuilding není jen doprovodný program

Pokud plánujete výjezd zaměřený na prezentaci nových cílů a aktivit firmy, seznámení se se změnou strategie nebo ukázkou nových technologií s následným týmovým programem, nejedná se o teambuilding, ale spíše o teamspirit. Zde není možno jít více do hloubky. Týmová aktivita bývá jen doplňkem programu.  Může to být například zajímavá outdoorová strategická hra.

5. Dokumentujte

Pro dokumentaci stačí fotografie z mobilu nebo krátká videa. Vezměte firemní fotoaparát a půjčujte si jej – toto vám pomůže teambuilding zaznamenat z různých úhlů pohledu. Fotografie nashromážděte a nasdílejte na vaše sociální sítě. Můžete si akci připomenout například i na vánočním večírku, pobavíte se.

6. Najměte si agenturu

Pokud víte, že na organizaci firemních akcí nemáte ani čas, ani nápady, spojte se s teambuildingovou agenturou, která se o vše na teambuldingu postará. Nebudete tak muset řešit technické zajištění, lokalitu, týmové aktivity a strategické hry, lektory atd. Celou akci dostanete zajištěnou kompletně od úvodního ice breaku, až po zpětnou vazbu při odjezdu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

marek-odehnal-web

Investování pro freelancery | Marek Odehnal

Právě vyšlo

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
petr-rokyta-web

18 let budování firmy. V Česku, Rusku a dalších zemích | Petr Rokyta (Automator)

Nejoblíbenější

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Komentáře

TOP obsah

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

Inzerce