Inzerce

Inzerce: Jak uspořádat teambuilding pro zaměstnance?

Nepodceňujte teambuildingy. V pracovním životě vašich zaměstnanců hrají důležitou roli. Dobře naplánovaný teambuilding je totiž skvělou a nenásilnou cestou k rozvoji týmové spolupráce. Může se ale proměnit v pořádný trapas, pokud nevíte, jak jej zorganizovat. Pročtěte si našich 6 tipů pro přínosný teambuilding.

Inzerce

Nikdo nechce celý víkend koukat na otrávené kolegy, kteří by se raději viděli někde úplně jinde, proto byste při přípravě teambuildingu neměli nic podcenit.

1. Určete si cíl akce

Sedněte si s vedením a řekněte si, jestli panují ve vašem týmu nějaké problémy. Společné aktivity naplánujte tak, aby se jednotlivá oddělení promíchala, samozřejmě pokud je to pro fungování a komunikaci ve firmě důležité. Společné aktivity dokáží jednotlivé týmy propojit díky tomu, že prožívají ve stejný okamžik stejné emoce.

Teambuilding je skvělé řešení i v případě, že přijmete nové zaměstnance. Nováčkům akce pomůže zapadnout a služebně starší zaměstnanci ty nové v neformálním prostředí daleko lépe přijímají mezi sebe.

2. Najděte místo

Nemá smysl pořádat teambuilding ve městě, kde spolu pracujete, nebo dokonce na pracovišti. Vyvezte zaměstnance mimo jejich pracovní prostředí. Jestliže má vaše firma více sídel, pokuste se sejít někde na půl cesty. Můžou to být zážitkové resorty, horské chaty nebo farmy.

3. Přizpůsobte fyzické aktivity všem zaměstnancům

Zamyslete se nad skladbou týmu. Najděte aktivity, které budou bavit všechny a které váš tým stmelí. V tomto Vám velmi dobře pomohou specializované teambuildingové agentury. Občas se najde i „zívač“, který bude ohrnovat nos nad jakoukoliv aktivitou, kterou nabídnete, a nebude zakrývat svůj znuděný výraz. Pokud bude mix aktivit zajímavý a dobře vedený, většinou svoji emoci opustí.

4. Teambuilding není jen doprovodný program

Pokud plánujete výjezd zaměřený na prezentaci nových cílů a aktivit firmy, seznámení se se změnou strategie nebo ukázkou nových technologií s následným týmovým programem, nejedná se o teambuilding, ale spíše o teamspirit. Zde není možno jít více do hloubky. Týmová aktivita bývá jen doplňkem programu.  Může to být například zajímavá outdoorová strategická hra.

5. Dokumentujte

Pro dokumentaci stačí fotografie z mobilu nebo krátká videa. Vezměte firemní fotoaparát a půjčujte si jej – toto vám pomůže teambuilding zaznamenat z různých úhlů pohledu. Fotografie nashromážděte a nasdílejte na vaše sociální sítě. Můžete si akci připomenout například i na vánočním večírku, pobavíte se.

6. Najměte si agenturu

Pokud víte, že na organizaci firemních akcí nemáte ani čas, ani nápady, spojte se s teambuildingovou agenturou, která se o vše na teambuldingu postará. Nebudete tak muset řešit technické zajištění, lokalitu, týmové aktivity a strategické hry, lektory atd. Celou akci dostanete zajištěnou kompletně od úvodního ice breaku, až po zpětnou vazbu při odjezdu.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-pilin-web

Cloud pro firmy: Jak probíhá migrace? | Petr Pilin (iPodnik)

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

vit-endler-web

Dluhy: Jak díky nim dosáhnout finanční nezávislosti? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

WordPress: Jak na něj přesunout váš web? | Jakub Kadeřávek

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek