Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Jak uspořádat teambuilding pro zaměstnance?

Nepodceňujte teambuildingy. V pracovním životě vašich zaměstnanců hrají důležitou roli. Dobře naplánovaný teambuilding je totiž skvělou a nenásilnou cestou k rozvoji týmové spolupráce. Může se ale proměnit v pořádný trapas, pokud nevíte, jak jej zorganizovat. Pročtěte si našich 6 tipů pro přínosný teambuilding.

Inzerce

Nikdo nechce celý víkend koukat na otrávené kolegy, kteří by se raději viděli někde úplně jinde, proto byste při přípravě teambuildingu neměli nic podcenit.

1. Určete si cíl akce

Sedněte si s vedením a řekněte si, jestli panují ve vašem týmu nějaké problémy. Společné aktivity naplánujte tak, aby se jednotlivá oddělení promíchala, samozřejmě pokud je to pro fungování a komunikaci ve firmě důležité. Společné aktivity dokáží jednotlivé týmy propojit díky tomu, že prožívají ve stejný okamžik stejné emoce.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Teambuilding je skvělé řešení i v případě, že přijmete nové zaměstnance. Nováčkům akce pomůže zapadnout a služebně starší zaměstnanci ty nové v neformálním prostředí daleko lépe přijímají mezi sebe.

2. Najděte místo

Nemá smysl pořádat teambuilding ve městě, kde spolu pracujete, nebo dokonce na pracovišti. Vyvezte zaměstnance mimo jejich pracovní prostředí. Jestliže má vaše firma více sídel, pokuste se sejít někde na půl cesty. Můžou to být zážitkové resorty, horské chaty nebo farmy.

3. Přizpůsobte fyzické aktivity všem zaměstnancům

Zamyslete se nad skladbou týmu. Najděte aktivity, které budou bavit všechny a které váš tým stmelí. V tomto Vám velmi dobře pomohou specializované teambuildingové agentury. Občas se najde i „zívač“, který bude ohrnovat nos nad jakoukoliv aktivitou, kterou nabídnete, a nebude zakrývat svůj znuděný výraz. Pokud bude mix aktivit zajímavý a dobře vedený, většinou svoji emoci opustí.

4. Teambuilding není jen doprovodný program

Pokud plánujete výjezd zaměřený na prezentaci nových cílů a aktivit firmy, seznámení se se změnou strategie nebo ukázkou nových technologií s následným týmovým programem, nejedná se o teambuilding, ale spíše o teamspirit. Zde není možno jít více do hloubky. Týmová aktivita bývá jen doplňkem programu.  Může to být například zajímavá outdoorová strategická hra.

5. Dokumentujte

Pro dokumentaci stačí fotografie z mobilu nebo krátká videa. Vezměte firemní fotoaparát a půjčujte si jej – toto vám pomůže teambuilding zaznamenat z různých úhlů pohledu. Fotografie nashromážděte a nasdílejte na vaše sociální sítě. Můžete si akci připomenout například i na vánočním večírku, pobavíte se.

6. Najměte si agenturu

Pokud víte, že na organizaci firemních akcí nemáte ani čas, ani nápady, spojte se s teambuildingovou agenturou, která se o vše na teambuldingu postará. Nebudete tak muset řešit technické zajištění, lokalitu, týmové aktivity a strategické hry, lektory atd. Celou akci dostanete zajištěnou kompletně od úvodního ice breaku, až po zpětnou vazbu při odjezdu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Inzerce