Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: Jak správně zařídit prodejnu zaměřenou na maminky a budoucí maminky

Inzerce

Mnoho obchodů pro maminky a budoucí maminky vzniklo právě na základě inspirace z doby vlastního těhotenství a mateřské dovoleně podnikatelek. A pokud i vy uvažujete nad otevřením vlastní prodejny podobného zaměření, čtěte pozorně. Určitě se ptáte, jaký je rozdíl v pravidlech zařizování jakékoliv jiné prodejny a prodejny zaměřené na zmíněný typ zboží. O jakém zboží je vlastně řeč?

Obchody se zbožím pro budoucí maminky a maminky vůbec se od jiných prodejen liší hlavně rozmanitostí typů, velikostí a skladovatelností výrobků. Setkat se s kamennou prodejnou s jediným typem zboží, například s kočárky či dětským oblečením, je vzácnost. Prodej všech těchto druhů zboží se obvykle soustřeďuje do jednoho obchodu. Tím jsou prodejny pro maminky specifické, a jejich vybavení je proto komplikovanější. Pokud si představíte, že disponujete omezeným prostorem, což je téměř vždy pravda, je dost problematické vytvořit prostor, který se podaří regulérně rozčlenit pro jednotlivé druhy zboží, které se liší velikostí od několika centimetrů nebo pár gramů až po dětské postýlky, ohrádky a kočáry, které potřebují mnohonásobně větší prostor.

Jak z problematiky zařizování takové prodejny nejlépe vybruslit? Jednoduchá rada, kterou by šlo shrnout do jedné věty, neexistuje. Tedy… existuje, ale dostaneme se k ní později. Musíte se především přesně rozhodnout, kterému typu zboží chcete věnovat nejvíce pozornosti, a prostor předem rozčlenit na jednotlivé části. Tak budete mít v prodejně menší sekce, které vždy dokážete přizpůsobit pro konkrétní druh zboží, které v něm budete nabízet. Pravdou je, že v prodejně s omezenými rozměry vám nikdy žádným kouzelným způsobem prostor nepřibude. Jediné, co můžete dokázat, je prodejnu opticky zvětšit – ať už výraznější malbou jedné stěny, vertikálním uspořádáním zboží a policemi v různých výškách, aplikací slepých oken, zrcadel, či správným osvětlením prostoru s využitím kombinací různých typů svítidel.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Nikdy nezapomínejte na důležitost skladovacího prostoru. Ten si podobně jako prodejní prostor musíte předem rozčlenit. Vyhnete se tím zbytečnému množství a typům polic, které ani nevyužijete.

Co je však nejdůležitější – myslete na zákaznice. Jde o maminky s malými dětmi nebo v očekávání. Mají na rozdíl od ostatních zákazníků své potřeby. Připravte pro ně prostor, kde se mohou pohodlně uložit, případně i s děťátkem. Myslete na jejich potřeby. Pokud jste v jejich kůži už byly nebo v ní právě jste, jistě víte, co by vás v obchodech nejvíce potěšilo. Pokuste se proto svým zákaznicím nakupování co nejvíc ulehčit a hlavně jim nezapomeňte vždy ochotně poradit.

Dobrá rada na konec

Pokud jsou pro vás tyto rady příliš náročné, vždy existuje jednodušší možnost a řešení. Jak padla zmínka výše, dá se shrnout do jedné věty. Nezapomeňte, že na zařizování prodejen existují specialisté, kteří za vás vyřeší všechny potřebné problémy a zařídí vám vysněnou prodejnu od plánů po finální řešení – přesně podle vašeho přání. Tyto odborníky naleznete na stránce medcom.cz.

Zdroj obrázku: Peter Nagy

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jiri-jemelka-web

Jak budovat management ve firmě? | Jiří Jemelka (JPF)

Právě vyšlo

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
zdenek-mihalco-web

25 let Nadace Via. Jak se řídí a buduje svůj majetek? | Zdeněk Mihalco

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Inzerce