Inzerce

Inzerce: Jak správně zařídit prodejnu zaměřenou na maminky a budoucí maminky

Inzerce

Mnoho obchodů pro maminky a budoucí maminky vzniklo právě na základě inspirace z doby vlastního těhotenství a mateřské dovoleně podnikatelek. A pokud i vy uvažujete nad otevřením vlastní prodejny podobného zaměření, čtěte pozorně. Určitě se ptáte, jaký je rozdíl v pravidlech zařizování jakékoliv jiné prodejny a prodejny zaměřené na zmíněný typ zboží. O jakém zboží je vlastně řeč?

Obchody se zbožím pro budoucí maminky a maminky vůbec se od jiných prodejen liší hlavně rozmanitostí typů, velikostí a skladovatelností výrobků. Setkat se s kamennou prodejnou s jediným typem zboží, například s kočárky či dětským oblečením, je vzácnost. Prodej všech těchto druhů zboží se obvykle soustřeďuje do jednoho obchodu. Tím jsou prodejny pro maminky specifické, a jejich vybavení je proto komplikovanější. Pokud si představíte, že disponujete omezeným prostorem, což je téměř vždy pravda, je dost problematické vytvořit prostor, který se podaří regulérně rozčlenit pro jednotlivé druhy zboží, které se liší velikostí od několika centimetrů nebo pár gramů až po dětské postýlky, ohrádky a kočáry, které potřebují mnohonásobně větší prostor.

Jak z problematiky zařizování takové prodejny nejlépe vybruslit? Jednoduchá rada, kterou by šlo shrnout do jedné věty, neexistuje. Tedy… existuje, ale dostaneme se k ní později. Musíte se především přesně rozhodnout, kterému typu zboží chcete věnovat nejvíce pozornosti, a prostor předem rozčlenit na jednotlivé části. Tak budete mít v prodejně menší sekce, které vždy dokážete přizpůsobit pro konkrétní druh zboží, které v něm budete nabízet. Pravdou je, že v prodejně s omezenými rozměry vám nikdy žádným kouzelným způsobem prostor nepřibude. Jediné, co můžete dokázat, je prodejnu opticky zvětšit – ať už výraznější malbou jedné stěny, vertikálním uspořádáním zboží a policemi v různých výškách, aplikací slepých oken, zrcadel, či správným osvětlením prostoru s využitím kombinací různých typů svítidel.

Nikdy nezapomínejte na důležitost skladovacího prostoru. Ten si podobně jako prodejní prostor musíte předem rozčlenit. Vyhnete se tím zbytečnému množství a typům polic, které ani nevyužijete.

Co je však nejdůležitější – myslete na zákaznice. Jde o maminky s malými dětmi nebo v očekávání. Mají na rozdíl od ostatních zákazníků své potřeby. Připravte pro ně prostor, kde se mohou pohodlně uložit, případně i s děťátkem. Myslete na jejich potřeby. Pokud jste v jejich kůži už byly nebo v ní právě jste, jistě víte, co by vás v obchodech nejvíce potěšilo. Pokuste se proto svým zákaznicím nakupování co nejvíc ulehčit a hlavně jim nezapomeňte vždy ochotně poradit.

Dobrá rada na konec

Pokud jsou pro vás tyto rady příliš náročné, vždy existuje jednodušší možnost a řešení. Jak padla zmínka výše, dá se shrnout do jedné věty. Nezapomeňte, že na zařizování prodejen existují specialisté, kteří za vás vyřeší všechny potřebné problémy a zařídí vám vysněnou prodejnu od plánů po finální řešení – přesně podle vašeho přání. Tyto odborníky naleznete na stránce medcom.cz.

Zdroj obrázku: Peter Nagy

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

Právě vyšlo

muj-koberec-web

Služby e-shopu a odlišení se od konkurence | Marek Černý & Tomáš Linhart (MůjKoberec.cz)

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy