Inzerce

Inzerce: Jak na levné založení s.r.o.

Pokud již nějakou dobu podnikáte jako OSVČ, jistě si pohráváte s myšlenkou, že byste formu svého podnikání transformovali na společnost s ručením omezeným. Výhody, které mají společnosti oproti podnikání na živnostenské oprávnění necháme jiným článkům. Nastíníme si, jak lze založit s.r.o. bez zbytečné a zdlouhavé administrativy či dokonce ještě lépe – bez vstupního kapitálu ve výši 200.000 korun. Určitě jste již slyšeli o společnostech, které se  zabývají prodejem předpřipravených (neboli ready-made) s.r.o. či zakládáním společností na míru. Je to skutečně možné a nedopouštíte se tím něčeho nelegálního?

Inzerce

Hned na úvod je třeba uvést, že prodej ready made společností není v žádném případě protizákonný. Jedná se o velmi praktickou možnost, jak se během několika snadných korků stát jednatelem s.r.o. a vynaložit co nejmenší úsilí k jeho založení. Pokud se štítíte běhání po úřadech a vyřizování formalit, bude pro vás koupě ready made spoločnosti či založenie sro na míru jasnou volbou. Nevíte, jaký je rozdíl mezi ready made a společností na míru?

Ready made je společnost s určitou historií, je zapsána v obchodním rejstříku a připravena pro okamžitý přepis na nového jednatele. Zároveň byl složen základní kapitál ve výši 200.000 korun a účetní cestou legálně vyveden. Pro vás to znamená jediné – stanete se jednatelem i bez toho, abyste museli složit základní kapitál. A ruku na srdce, pro začínajícího podnikatele je mnohdy 200.000 nezanedbatelná částka.

Společnosti na míru na rozdíl od ready made neexistují. Tedy ne do té doby, než je pro vás třetí strana založí. Výhody jsou jasné – stejně jako u ready made nebudete muset běhat po úřadech a zařizovat veškerou administrativu. Starosti přenecháte zkušeným odborníkům, kteří mají se zakládáním společností mnoho zkušeností. Většinou však budete muset složit základní kapitál, což je dobré vědět.

Ať už si vyberete ready made společnost či si necháte založit firmu na míru, ušetříte spoustu času (a v případě ready-made i peněz). A abyste ušetřili ještě víc, poptejte ve společnosti, která pro vás zakládala či vám prodávala firmu, na virtuální sídlo společnosti v Praze. Jedná se fiktivní, ale samozřejmě legální, adresu společnosti v hlavním městě. Zbývá už jen koupit lacné mobilné telefóny pro zaměstnance a můžete s chutí začít podnikat.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda