Inzerce

Inzerce

Inzerce: Jak efektivně a rychle získat nové návštěvníky na svůj web

Možná to znáte taky – založíte webovou stránku, ať už za účelem blogu, e-shopu, nebo zpravodajského kanálu, a jste přesvědčeni, že je obsahově velmi kvalitní. Jak ale dostat na své webovky v krátkém čase uspokojivý počet zákazníků?

Inzerce

S odpovědí na tuto otázku přišel před nějakým časem web Zprávynet, který vytvořil ideální systém partnerství s informačními webovými stránkami organizací a uživatelů, díky kterému si tyto dvě strany mohou pomoci k vyšší návštěvnosti.

Jak to funguje?

Princip je úplně jednoduchý a bezplatný, což je dobrá zpráva pro všechny malé internetové portály, které si nemohou dovolit investovat větší finanční prostředky do reklamní kampaně, aby návštěvnost webu zvýšily. Služba totiž slouží jako výměnný systém, tzn. že partner webu Zprávynet vloží na své stránky blok, ve kterém se zobrazují příspěvky ostatních partnerů, zatímco na webech těchto partnerů se zase bude zobrazovat jeho obsah. Služba byla primárně vytvořena pro podporu malých informačních portálů a podporu kvalitních webů. Díky zvýšené návštěvnosti má pak provozovatel webu zapojeného do tohoto projektu větší šanci, že si uživatel web oblíbí, zvykne si na něj a bude se na něj pravidelně chodit informovat o aktualitách a novinkách.

Cílem je návštěvnost

Celý projekt má za úkol jedno – zvýšit návštěvnost na spřátelených webech. Žádná webová stránka na světě si nemůže jednoduše říci, že už nepotřebuje další návštěvníky. Ti, co něco podobného říkají, buďto lžou, nebo nerozumějí internetovému systému a jejich stránka časem prostě zanikne.

Způsobů, jak dosáhnout vyšší návštěvnosti, je mnoho. Projekt webu Zprávynet je však díky nulovým finančním prostředkům, vysoké návštěvnosti webu a spokojenosti partnerů, se kterými už spolupracuje, ideálním nástrojem. Za vše mluví i samotná čísla – 240 000 návštěv je prostě nevyvratitelný fakt úspěchu celého projektu. I mezi partnery se již objevují zvučná jména – svobodnenoviny.eu, eurodenik.cz a další. Jedná se o weby, které se kvalitním obsahem rozhodně pyšnit mohou.

Není v tom háček?

Jednoduše není. I když máme uvnitř hranic České republiky tendenci hledat „háčky“ všude, projekt webu Zprávynet má prostě a jednoduše za úkol pomáhat. Navíc, lidé stojící v pozadí slibují, že partnerovi připraví služby na míru jeho potřebám a budou flexibilně reagovat na náměty ke změnám. To zní dobře, ne?

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Právě vyšlo

patrik-babinec-web

Růst e-shopu v době covidu a predikce do budoucna | Patrik Babinec (Skladon.cz)

petr-pilin-web

IT ve firmách: Kdy se vyplatí investovat do cloudu? | Petr Pilin (iPodnik)

stable-web

Prodej firmy očima zaměstnance | Lukáš Nesměrák a Petr Šmída (Stable.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

Inzerce