Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce: Jak efektivně a rychle získat nové návštěvníky na svůj web

Inzerce

Inzerce

Možná to znáte taky – založíte webovou stránku, ať už za účelem blogu, e-shopu, nebo zpravodajského kanálu, a jste přesvědčeni, že je obsahově velmi kvalitní. Jak ale dostat na své webovky v krátkém čase uspokojivý počet zákazníků?

Inzerce

S odpovědí na tuto otázku přišel před nějakým časem web Zprávynet, který vytvořil ideální systém partnerství s informačními webovými stránkami organizací a uživatelů, díky kterému si tyto dvě strany mohou pomoci k vyšší návštěvnosti.

Jak to funguje?

Princip je úplně jednoduchý a bezplatný, což je dobrá zpráva pro všechny malé internetové portály, které si nemohou dovolit investovat větší finanční prostředky do reklamní kampaně, aby návštěvnost webu zvýšily. Služba totiž slouží jako výměnný systém, tzn. že partner webu Zprávynet vloží na své stránky blok, ve kterém se zobrazují příspěvky ostatních partnerů, zatímco na webech těchto partnerů se zase bude zobrazovat jeho obsah. Služba byla primárně vytvořena pro podporu malých informačních portálů a podporu kvalitních webů. Díky zvýšené návštěvnosti má pak provozovatel webu zapojeného do tohoto projektu větší šanci, že si uživatel web oblíbí, zvykne si na něj a bude se na něj pravidelně chodit informovat o aktualitách a novinkách.

Cílem je návštěvnost

Celý projekt má za úkol jedno – zvýšit návštěvnost na spřátelených webech. Žádná webová stránka na světě si nemůže jednoduše říci, že už nepotřebuje další návštěvníky. Ti, co něco podobného říkají, buďto lžou, nebo nerozumějí internetovému systému a jejich stránka časem prostě zanikne.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Způsobů, jak dosáhnout vyšší návštěvnosti, je mnoho. Projekt webu Zprávynet je však díky nulovým finančním prostředkům, vysoké návštěvnosti webu a spokojenosti partnerů, se kterými už spolupracuje, ideálním nástrojem. Za vše mluví i samotná čísla – 240 000 návštěv je prostě nevyvratitelný fakt úspěchu celého projektu. I mezi partnery se již objevují zvučná jména – svobodnenoviny.eu, eurodenik.cz a další. Jedná se o weby, které se kvalitním obsahem rozhodně pyšnit mohou.

Není v tom háček?

Jednoduše není. I když máme uvnitř hranic České republiky tendenci hledat „háčky“ všude, projekt webu Zprávynet má prostě a jednoduše za úkol pomáhat. Navíc, lidé stojící v pozadí slibují, že partnerovi připraví služby na míru jeho potřebám a budou flexibilně reagovat na náměty ke změnám. To zní dobře, ne?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Premium
martin-schovanec-web

Jak otočit kormidlo firmy novým směrem? Příběh Xzone | Martin Schovanec

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Komentáře

TOP header

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Inzerce