Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Jak efektivně a rychle získat nové návštěvníky na svůj web

inzerce
Před 9 roky

Možná to znáte taky – založíte webovou stránku, ať už za účelem blogu, e-shopu, nebo zpravodajského kanálu, a jste přesvědčeni, že je obsahově velmi kvalitní. Jak ale dostat na své webovky v krátkém čase uspokojivý počet zákazníků?

S odpovědí na tuto otázku přišel před nějakým časem web Zprávynet, který vytvořil ideální systém partnerství s informačními webovými stránkami organizací a uživatelů, díky kterému si tyto dvě strany mohou pomoci k vyšší návštěvnosti.

Jak to funguje?

Princip je úplně jednoduchý a bezplatný, což je dobrá zpráva pro všechny malé internetové portály, které si nemohou dovolit investovat větší finanční prostředky do reklamní kampaně, aby návštěvnost webu zvýšily. Služba totiž slouží jako výměnný systém, tzn. že partner webu Zprávynet vloží na své stránky blok, ve kterém se zobrazují příspěvky ostatních partnerů, zatímco na webech těchto partnerů se zase bude zobrazovat jeho obsah. Služba byla primárně vytvořena pro podporu malých informačních portálů a podporu kvalitních webů. Díky zvýšené návštěvnosti má pak provozovatel webu zapojeného do tohoto projektu větší šanci, že si uživatel web oblíbí, zvykne si na něj a bude se na něj pravidelně chodit informovat o aktualitách a novinkách.

Cílem je návštěvnost

Celý projekt má za úkol jedno – zvýšit návštěvnost na spřátelených webech. Žádná webová stránka na světě si nemůže jednoduše říci, že už nepotřebuje další návštěvníky. Ti, co něco podobného říkají, buďto lžou, nebo nerozumějí internetovému systému a jejich stránka časem prostě zanikne.

Inzerce

Způsobů, jak dosáhnout vyšší návštěvnosti, je mnoho. Projekt webu Zprávynet je však díky nulovým finančním prostředkům, vysoké návštěvnosti webu a spokojenosti partnerů, se kterými už spolupracuje, ideálním nástrojem. Za vše mluví i samotná čísla – 240 000 návštěv je prostě nevyvratitelný fakt úspěchu celého projektu. I mezi partnery se již objevují zvučná jména – svobodnenoviny.eu, eurodenik.cz a další. Jedná se o weby, které se kvalitním obsahem rozhodně pyšnit mohou.

Není v tom háček?

Jednoduše není. I když máme uvnitř hranic České republiky tendenci hledat „háčky“ všude, projekt webu Zprávynet má prostě a jednoduše za úkol pomáhat. Navíc, lidé stojící v pozadí slibují, že partnerovi připraví služby na míru jeho potřebám a budou flexibilně reagovat na náměty ke změnám. To zní dobře, ne?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marek-odehnal-web

DIP majitelům firem umožňuje investovat. Jak to funguje? | Marek Odehnal

vodak-huba-web

Česká e-commerce: Jak je na tom podle Heureky a Shoptetu? | Michal Vodák a Samuel Huba

Premium
dalibor-cicman-web

Dalibor Cicman (GymBeam): Jak nastavit management a strukturu firmy?

petr-macek-web

Jak vybrat firemní systém pro malou firmu?| Petr Macek (Caflou)

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

jiri-jemelka-web

Prodej firmy pohledem kupce. Co ho nejvíc zajímá? | Jiří Jemelka (JPF)