Inzerce

Inzerce

Inzerce: Jak efektivně a rychle získat nové návštěvníky na svůj web

Možná to znáte taky – založíte webovou stránku, ať už za účelem blogu, e-shopu, nebo zpravodajského kanálu, a jste přesvědčeni, že je obsahově velmi kvalitní. Jak ale dostat na své webovky v krátkém čase uspokojivý počet zákazníků?

Inzerce

S odpovědí na tuto otázku přišel před nějakým časem web Zprávynet, který vytvořil ideální systém partnerství s informačními webovými stránkami organizací a uživatelů, díky kterému si tyto dvě strany mohou pomoci k vyšší návštěvnosti.

Jak to funguje?

Princip je úplně jednoduchý a bezplatný, což je dobrá zpráva pro všechny malé internetové portály, které si nemohou dovolit investovat větší finanční prostředky do reklamní kampaně, aby návštěvnost webu zvýšily. Služba totiž slouží jako výměnný systém, tzn. že partner webu Zprávynet vloží na své stránky blok, ve kterém se zobrazují příspěvky ostatních partnerů, zatímco na webech těchto partnerů se zase bude zobrazovat jeho obsah. Služba byla primárně vytvořena pro podporu malých informačních portálů a podporu kvalitních webů. Díky zvýšené návštěvnosti má pak provozovatel webu zapojeného do tohoto projektu větší šanci, že si uživatel web oblíbí, zvykne si na něj a bude se na něj pravidelně chodit informovat o aktualitách a novinkách.

Cílem je návštěvnost

Celý projekt má za úkol jedno – zvýšit návštěvnost na spřátelených webech. Žádná webová stránka na světě si nemůže jednoduše říci, že už nepotřebuje další návštěvníky. Ti, co něco podobného říkají, buďto lžou, nebo nerozumějí internetovému systému a jejich stránka časem prostě zanikne.

Způsobů, jak dosáhnout vyšší návštěvnosti, je mnoho. Projekt webu Zprávynet je však díky nulovým finančním prostředkům, vysoké návštěvnosti webu a spokojenosti partnerů, se kterými už spolupracuje, ideálním nástrojem. Za vše mluví i samotná čísla – 240 000 návštěv je prostě nevyvratitelný fakt úspěchu celého projektu. I mezi partnery se již objevují zvučná jména – svobodnenoviny.eu, eurodenik.cz a další. Jedná se o weby, které se kvalitním obsahem rozhodně pyšnit mohou.

Není v tom háček?

Jednoduše není. I když máme uvnitř hranic České republiky tendenci hledat „háčky“ všude, projekt webu Zprávynet má prostě a jednoduše za úkol pomáhat. Navíc, lidé stojící v pozadí slibují, že partnerovi připraví služby na míru jeho potřebám a budou flexibilně reagovat na náměty ke změnám. To zní dobře, ne?

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Právě vyšlo

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

petr-volf-web

Jak spolupracovat s digitálními agenturami a nenapálit se? | Petr Volf

jan-hlavsa-web

Nejčastější mýty o investování | Jan Hlavsa (Fondee)

Nejoblíbenější

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Komentáře

Doporučené články

jakub-strycek-web

Jakub Strýček: Jak dělá marketing Zonky.cz?

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Krizový plán pro freelancery, finanční rozvaha, budoucnost trhu

Vladimír Rejholec

Vladimír Rejholec: Je podnikání na internetu i pro lidi se závazky?

Inzerce