Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Factoring – moderní varianta krátkodobých úvěrů

inzerce
Před 10 roky

Dodali jste zákazníkovi zboží či služby a rovnou vystavili faktury s obvyklou splatností? Potřebujete však finance na další investice a nechce se vám čekat, než je klient proplatí? Volte praktické a rychlé řešení, kterým je factoring. Financování krátkodobých úvěrů, které může být regresní i bezregresní.

Postupte své faktury factoringové společnosti, která vám může obratem poskytnout až 95 % jejich hodnoty. Řešení, které je ideální především pro podnikatelské subjekty, jež obchodují s pravidelnými zákazníky a jejichž měsíční obrat činí alespoň 500 000 Kč.

Regresní a bezregresní factoring

Využít lze dvou typů factoringu. Ten první je regresní, u něhož konkrétní faktoringová společnost nenese odpovědnost za proplacení faktur od vašich zákazníků a neuhrazené pohledávky si tak nárokuje na vás. Bezregresní factoring je naprostým opakem, je však finančně náročnější.

Služby tohoto typu jsou zpoplatněny peněžní provizí z celkového objemu financí. Ta se pohybuje v rozmezí od 0,5 % do 2 %. Nedílnou součástí jsou samozřejmě i úroky.

Inzerce

Factoring přináší řadu výhod

Neomezujte své podnikatelské záměry kvůli nedostatku finančních prostředků a postupte pohledávky vhodné factoringové společnosti, s níž získáte řadu přínosných bonusů.

Můžete si například dovolit delší lhůty splatnosti, jež poskytnete svým zákazníkům. Nemusíte se obávat ověřování své bonity z pohledu factoringové firmy, která se zaměřuje spíše na vaši klientelu. Zvolíte-li navíc nebankovní factoring, dočkáte se i rychlejšího a pohodlnějšího vyřízení.

Prodejte krátkodobě své pohledávky a dopřejte si dostatečného finančního zázemí, jež žádným způsobem neohrozí běh vaší společnosti. Factoring je bezpečnou, prověřenou a především výhodnou cestou k financování nejrůznějších podnikatelských aktivit.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

juraj-harkabuzik-web

Kde dělá vaše zákaznická podpora chyby? Odpoví mystery shopping | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marek-odehnal-web

DIP majitelům firem umožňuje investovat. Jak to funguje? | Marek Odehnal

vodak-huba-web

Česká e-commerce: Jak je na tom podle Heureky a Shoptetu? | Michal Vodák a Samuel Huba

Premium
dalibor-cicman-web

Dalibor Cicman (GymBeam): Jak nastavit management a strukturu firmy?

petr-macek-web

Jak vybrat firemní systém pro malou firmu?| Petr Macek (Caflou)

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

jiri-jemelka-web

Prodej firmy pohledem kupce. Co ho nejvíc zajímá? | Jiří Jemelka (JPF)