Inzerce

Inzerce: Expandujete do zahraničí? Pak budete potřebovat překladatele

Expanze firmy na zahraniční trh je vždy velkou událostí, které předcházejí roky poctivých příprav a plánování. Pokud se rozhodnete prodávat své výrobky či služby za hranicemi rodné země, čeká vás studování legislativy, náročné logistické přípravy, nábor nových pracovníků, intenzivní marketing nebo překlad stovek normostran do cizího jazyka. A na to poslední bude nejlepší, když si najmete externí agenturu.

Inzerce

Přeložit musíte vše – včetně smluv či technických manuálů

Byť se to tak ze začátku nemusí zdát, materiálů k překladu budete mít skutečně hodně. Nejspíš začnete webovými stránkami a obchodními podmínkami, jenže to ani zdaleka nestačí. Přeložit musíte i prodejní materiály, kupní smlouvy, reklamační řády, záruční listy, příručky a manuály, e-mailové newslettery,… jednoduše všechny dokumenty, se kterými vaši zahraniční zákazníci přijdou do styku. A jen s pomocí Google Translatoru to všechno určitě nezvládnete…

 

Dobrá agentura je zárukou dobrých překladů

Zejména v případě obchodních podmínek, reklamačních řádů nebo kupních smluv je nutné, aby vám je přeložil skutečný odborník. Sebemenší chybička v právních překladech vás totiž může přijít hodně draho. Proto důrazně doporučujeme oslovit rodilého mluvčího nebo překladatelskou agenturu, pro kterou rodilí mluvčí pracují. Jedině tak budete mít jistotu, že vaše překlady budou zpracované skutečně precizně a bez jakýchkoliv legislativních děr.

 

Jak vybrat dobrou agenturu?

Pokud máte materiálů k překladu desítky a stovky normostran, budete muset oslovit nějakou větší překladatelskou agenturu, která si s úkolem v rozumném čase a v adekvátní kvalitě poradí. Již v předchozím odstavci jsme naznačili, že je nejlepší, když překlady v agentuře přímo zpracovávají nebo minimálně kontrolují rodilí mluvčí. Podívejte se také na reference a rozhodnout se můžete i na základě nabídky – pokud agentura překládá do více světových jazyků, je to jistá indicie, že už něco opravdu umí.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy