Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Expandujete do zahraničí? Pak budete potřebovat překladatele

inzerce
Před 10 roky

Expanze firmy na zahraniční trh je vždy velkou událostí, které předcházejí roky poctivých příprav a plánování. Pokud se rozhodnete prodávat své výrobky či služby za hranicemi rodné země, čeká vás studování legislativy, náročné logistické přípravy, nábor nových pracovníků, intenzivní marketing nebo překlad stovek normostran do cizího jazyka. A na to poslední bude nejlepší, když si najmete externí agenturu.

Přeložit musíte vše – včetně smluv či technických manuálů

Byť se to tak ze začátku nemusí zdát, materiálů k překladu budete mít skutečně hodně. Nejspíš začnete webovými stránkami a obchodními podmínkami, jenže to ani zdaleka nestačí. Přeložit musíte i prodejní materiály, kupní smlouvy, reklamační řády, záruční listy, příručky a manuály, e-mailové newslettery,… jednoduše všechny dokumenty, se kterými vaši zahraniční zákazníci přijdou do styku. A jen s pomocí Google Translatoru to všechno určitě nezvládnete…

 

Dobrá agentura je zárukou dobrých překladů

Zejména v případě obchodních podmínek, reklamačních řádů nebo kupních smluv je nutné, aby vám je přeložil skutečný odborník. Sebemenší chybička v právních překladech vás totiž může přijít hodně draho. Proto důrazně doporučujeme oslovit rodilého mluvčího nebo překladatelskou agenturu, pro kterou rodilí mluvčí pracují. Jedině tak budete mít jistotu, že vaše překlady budou zpracované skutečně precizně a bez jakýchkoliv legislativních děr.

Inzerce

 

Jak vybrat dobrou agenturu?

Pokud máte materiálů k překladu desítky a stovky normostran, budete muset oslovit nějakou větší překladatelskou agenturu, která si s úkolem v rozumném čase a v adekvátní kvalitě poradí. Již v předchozím odstavci jsme naznačili, že je nejlepší, když překlady v agentuře přímo zpracovávají nebo minimálně kontrolují rodilí mluvčí. Podívejte se také na reference a rozhodnout se můžete i na základě nabídky – pokud agentura překládá do více světových jazyků, je to jistá indicie, že už něco opravdu umí.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-klienty

Jiřího klienti #11: Jak získat nové klienty?

Premium
daibor-pulkert-web

Kdy zavřít firmu? Nejhorší scénář, který může být příležitostí pro něco nového | Dalibor Pulkert

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-web

Jiřího klienti #10: Mindset v podnikání. Dá se změnit?

petr-macek-web

Největší chyby v projektovém řízení malých a středních firem | Petr Macek (Caflou)

Premium
marek-dobry-web

Ze zaměstnání na volnou nohu. Po necelém roce naplnil své cíle | Marek Dobrý

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-9

Jiřího klienti #9: Proč neděláte vlastní reklamu?

martin-horsky-web

Když firma přeroste zakladatele. Příklad dvou firem, kterým se to stalo | Martin Horský (JPF)

Premium
petr-bena-web

Customer Experience: Jak Alza zlepšuje svoje služby pro zákazníky? | Petr Bena