Inzerce

Inzerce

Inzerce: Dveře vašemu obchodu otevírají databáze na míru

Jste začínající nebo malý podnikatel? Potřebujete posílit obchod a marketing, ale nechcete kupovat balík milionů informací o všech firmách? Řešením pro vás mohou být databáze podle odvětví nebo na míru.

Pečlivě ověřované Databáze Albertina slouží k rozšíření okruhu zákazníků i spolupracujících osob. Díky nim oslovujete pouze solidní a platící partnery. Koupit se dají na DVD v e-shopu společnosti Bisnode.

Předem připravené specializované databáze

Komplexní databáze firem s měsíční nebo čtvrtletní aktualizací stojí desítky tisíc korun, ale vy si můžete pořídit pouze podstatně levnější odvětvové databáze: například Čerpací stanice za 3 500 korun, Hotely za 5 500 korun, Realitní kanceláře za 6 900 korun, Databázi obcí s kontakty na starosty za 6 200 korun, nebo třeba Střední školy za 3 900 korun.

Další balíčky seznamů firem byly sestaveny například z odvětví Zemědělství, Účetnictví a daňové poradenství, Stavebnictví, Doprava, Prodejci výpočetní techniky, Mobilní komunikace a vozový park, Prodejci chovatelských potřeb, Reklamní agentury a tiskárny.

Atraktivní jsou také databáze Manažeři velkých firem České republiky podle jejich zaměření (finanční, personální…), každá za 9 500 korun. Umožňují oslovovat přímo řídící pracovníky, bez zdlouhavého přepojování. Oproti komplexním databázím získáváte více kontaktních údajů i přímých mobilních spojení, detailnější popis činnosti firem a také podrobnější informace o jejich ekonomickém stavu.

Neomezeně lze využívat nový portál pro nalezení kontaktů Dodavatel.cz, který byl spuštěn na počátku roku 2015. Obsahuje velký počet českých a slovenských firem, má moderní grafický vzhled, je rychlý i přizpůsobený mobilním telefonům a tabletům. Vyhledávat zde můžete podle 40 tisíc skupin výrobků a služeb ve 4 jazycích.

Individuální řešení

A pokud si nevyberete základní ani specializovanou databázi, například proto, že váš předmět podnikání je příliš specifický, můžete si ji u společnosti Bisnode.cz nechat zhotovit na míru. Při zpracování rešerše bude zohledněno více než 200 kritérií, jak základní údaje a popis činnosti, tak informace z oblasti financí a platební morálky firem, které lze kombinovat do složitějších výběrů. Samozřejmostí je možnost propojení s vaším informačním systémem. Další službu představuje údržba zákaznických databází, která zajišťuje vždy aktuální údaje podle individuálních požadavků.

4 tipy, jak hledat v databázi Albertina

  1. Uživatelé databází se obvykle zajímají hlavně o činnost firmy, její obrat, počet zaměstnanců a konkrétní kontaktní údaje. Vyhledávání je zde intuitivní a snadné.
  2. Pozornost je třeba věnovat také informacím o aktuálním nebo dřívějším konkurzu či likvidaci firmy. Zejména při hledání nových obchodních partnerů je nutné vyřadit subjekty, se kterými by mohly být problémy.
  3. Výběr se obvykle zužuje i na základě kontroly platební morálky firmy, její ziskovosti v minulém roce, velikosti či geografické vzdálenosti.
  4. Ze seznamu, který vznikne, snadno exportujete kontaktní údaje – nejvíce žádaná jsou mobilní telefonní spojení na odpovědné zástupce – ředitele firem, personální, IT a další manažery. Výsledky hledání v databázi Albertina lze pohodlně analyzovat v programu Report.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Doporučené články

daniel-docekal-web

Daniel Dočekal: Jak uspět na Twitteru?

libor-winkler-web

Libor Winkler: Budování byznysu, filantropie, tipy pro neziskovky

Tvorba eshopu

13 mýtů o provozování e-shopů, kterým věří začátečníci

jakub-krejcik-web

Jakub Krejčík: Jak vznikl nutriční nápoj MANA?

Inzerce