Inzerce

Inzerce: Dveře vašemu obchodu otevírají databáze na míru

Jste začínající nebo malý podnikatel? Potřebujete posílit obchod a marketing, ale nechcete kupovat balík milionů informací o všech firmách? Řešením pro vás mohou být databáze podle odvětví nebo na míru.

Inzerce

Pečlivě ověřované Databáze Albertina slouží k rozšíření okruhu zákazníků i spolupracujících osob. Díky nim oslovujete pouze solidní a platící partnery. Koupit se dají na DVD v e-shopu společnosti Bisnode.

Předem připravené specializované databáze

Komplexní databáze firem s měsíční nebo čtvrtletní aktualizací stojí desítky tisíc korun, ale vy si můžete pořídit pouze podstatně levnější odvětvové databáze: například Čerpací stanice za 3 500 korun, Hotely za 5 500 korun, Realitní kanceláře za 6 900 korun, Databázi obcí s kontakty na starosty za 6 200 korun, nebo třeba Střední školy za 3 900 korun.

Další balíčky seznamů firem byly sestaveny například z odvětví Zemědělství, Účetnictví a daňové poradenství, Stavebnictví, Doprava, Prodejci výpočetní techniky, Mobilní komunikace a vozový park, Prodejci chovatelských potřeb, Reklamní agentury a tiskárny.

Atraktivní jsou také databáze Manažeři velkých firem České republiky podle jejich zaměření (finanční, personální…), každá za 9 500 korun. Umožňují oslovovat přímo řídící pracovníky, bez zdlouhavého přepojování. Oproti komplexním databázím získáváte více kontaktních údajů i přímých mobilních spojení, detailnější popis činnosti firem a také podrobnější informace o jejich ekonomickém stavu.

Neomezeně lze využívat nový portál pro nalezení kontaktů Dodavatel.cz, který byl spuštěn na počátku roku 2015. Obsahuje velký počet českých a slovenských firem, má moderní grafický vzhled, je rychlý i přizpůsobený mobilním telefonům a tabletům. Vyhledávat zde můžete podle 40 tisíc skupin výrobků a služeb ve 4 jazycích.

Individuální řešení

A pokud si nevyberete základní ani specializovanou databázi, například proto, že váš předmět podnikání je příliš specifický, můžete si ji u společnosti Bisnode.cz nechat zhotovit na míru. Při zpracování rešerše bude zohledněno více než 200 kritérií, jak základní údaje a popis činnosti, tak informace z oblasti financí a platební morálky firem, které lze kombinovat do složitějších výběrů. Samozřejmostí je možnost propojení s vaším informačním systémem. Další službu představuje údržba zákaznických databází, která zajišťuje vždy aktuální údaje podle individuálních požadavků.

4 tipy, jak hledat v databázi Albertina

  1. Uživatelé databází se obvykle zajímají hlavně o činnost firmy, její obrat, počet zaměstnanců a konkrétní kontaktní údaje. Vyhledávání je zde intuitivní a snadné.
  2. Pozornost je třeba věnovat také informacím o aktuálním nebo dřívějším konkurzu či likvidaci firmy. Zejména při hledání nových obchodních partnerů je nutné vyřadit subjekty, se kterými by mohly být problémy.
  3. Výběr se obvykle zužuje i na základě kontroly platební morálky firmy, její ziskovosti v minulém roce, velikosti či geografické vzdálenosti.
  4. Ze seznamu, který vznikne, snadno exportujete kontaktní údaje – nejvíce žádaná jsou mobilní telefonní spojení na odpovědné zástupce – ředitele firem, personální, IT a další manažery. Výsledky hledání v databázi Albertina lze pohodlně analyzovat v programu Report.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy