Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Inzerce: 95% nově založených byznysů zkrachuje. Co vlastně dělá těch 5% úspěšných?

Statistiky mluví nekompromisně. Polovina nově založených firem skončí už během prvního roku. 95% pak zkrachuje do pěti let. A to neříkám, že těm 5% se bůhvíjak daří. Platí jen to, že tu jsou šestý rok. Jakkoliv absurdně to zní, tak těch 95% neuspěje pouze kvůli sobě a své vlastní hlavě. Většina podnikatelů totiž sama bojkotuje svůj úspěch. Navíc téměř nikdo neudělá to nejsnadnější – neučí se od zkušenějších lidí a chce si všechno vybojovat sama. 

Inzerce

Zažil jsem to mnohokrát. Začínající podnikatelé jdou do byznysu s nadšením a plní energie, ale po chvíli se to rapidně změní. Dávají do byznysu pořád stejné množství úsilí, ale nemají takové výsledky, jaké by chtěli. První problém je tady. A v ten moment si začnou říkat, že na to nemají a že ani nikdy neměli začínat.

Na nikoho nechci ukazovat prstem. Já jsem to takto měl taky a v tento moment polovina lidí končí. Je úplně jedno, jestli se jedná o podnikání nebo třeba nový sport, který začnou dělat. Když přijde první velký problém, tak polovina lidí jde od toho.

Polovina lidí pokračuje nejčastěji díky tomu, že pracují dvakrát tolik, co dřív. Začnou jednoduše makat. Zapomenou na volné víkendy nebo večery u vína. Celý den od rána do večera je vyplněný prací. Po čase se to ale zlomí a začne se jim dařit. Najdou správnou cestu.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Netrvá to ale věčně. Přijdou další problémy a lidé si opět začnou říkat, že tohle nikam nevede, že na podnikání nemají dost schopností a že to vlastně nikdy nebude fungovat tak, jak má. Tady končí 95% lidí. Jen kvůli svému myšlení a limitujícím myšlenkám, kterými se obelhávají.

Jen 5% pokračuje a vybuduje skvělý byznys. Tito lidé udělají jednu jedinou věc. Najdou si někoho, kdo si tímto už prošel. Má zkušenosti a ví, co mají dělat. Jednoduše jim pak ukáže, jak se dostat na novou úroveň a vytvořit skvělý byznys.

Můžete dnes udělat to stejné. Nesnažte se všechno vybojovat sami. Proč ztratit roky hledáním receptu na úspěch, když to stejné můžete mít od někoho, kdo už ho našel. 10 roků hledání správné cesty lze zkrátit na několik týdnů. Začněte navíc hned teď v bezplatném online kurzu Business Masters – www.businessmasters.cz.

— Zdeněk Steiner

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Inzerce