Inzerce

Inzerce: 95% nově založených byznysů zkrachuje. Co vlastně dělá těch 5% úspěšných?

Statistiky mluví nekompromisně. Polovina nově založených firem skončí už během prvního roku. 95% pak zkrachuje do pěti let. A to neříkám, že těm 5% se bůhvíjak daří. Platí jen to, že tu jsou šestý rok. Jakkoliv absurdně to zní, tak těch 95% neuspěje pouze kvůli sobě a své vlastní hlavě. Většina podnikatelů totiž sama bojkotuje svůj úspěch. Navíc téměř nikdo neudělá to nejsnadnější – neučí se od zkušenějších lidí a chce si všechno vybojovat sama. 

Inzerce

Zažil jsem to mnohokrát. Začínající podnikatelé jdou do byznysu s nadšením a plní energie, ale po chvíli se to rapidně změní. Dávají do byznysu pořád stejné množství úsilí, ale nemají takové výsledky, jaké by chtěli. První problém je tady. A v ten moment si začnou říkat, že na to nemají a že ani nikdy neměli začínat.

Na nikoho nechci ukazovat prstem. Já jsem to takto měl taky a v tento moment polovina lidí končí. Je úplně jedno, jestli se jedná o podnikání nebo třeba nový sport, který začnou dělat. Když přijde první velký problém, tak polovina lidí jde od toho.

Polovina lidí pokračuje nejčastěji díky tomu, že pracují dvakrát tolik, co dřív. Začnou jednoduše makat. Zapomenou na volné víkendy nebo večery u vína. Celý den od rána do večera je vyplněný prací. Po čase se to ale zlomí a začne se jim dařit. Najdou správnou cestu.

Netrvá to ale věčně. Přijdou další problémy a lidé si opět začnou říkat, že tohle nikam nevede, že na podnikání nemají dost schopností a že to vlastně nikdy nebude fungovat tak, jak má. Tady končí 95% lidí. Jen kvůli svému myšlení a limitujícím myšlenkám, kterými se obelhávají.

Jen 5% pokračuje a vybuduje skvělý byznys. Tito lidé udělají jednu jedinou věc. Najdou si někoho, kdo si tímto už prošel. Má zkušenosti a ví, co mají dělat. Jednoduše jim pak ukáže, jak se dostat na novou úroveň a vytvořit skvělý byznys.

Můžete dnes udělat to stejné. Nesnažte se všechno vybojovat sami. Proč ztratit roky hledáním receptu na úspěch, když to stejné můžete mít od někoho, kdo už ho našel. 10 roků hledání správné cesty lze zkrátit na několik týdnů. Začněte navíc hned teď v bezplatném online kurzu Business Masters – www.businessmasters.cz.

— Zdeněk Steiner

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

jaroslav-baier-web

Expanze do zahraničí: Jak ji zvládnout po právní stránce? | Jaroslav Baier

Právě vyšlo

martin-kames-web

Rozjezd e-shopu, nákup zboží, B2B byznys | Martin Kameš (Espeon)

ondrej-koudela-web

Nejčastější chyby při řízení menších firem | Ondřej Koudela

petr-pilin-web

Růst firmy a její řízení | Petr Pilin (iPodnik)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů