Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Internetový marketing jako způsob nejefektivnější propagace

Inzerce

Inzerce

Máte jedinečný nápad, promyšlenou strategii a odhodlání realizovat se? Jak zařídit, aby se potenciální zákazníci dozvěděli, že existujete? A jak dosáhnout toho, aby byli přesvědčeni, že vás potřebují? Tyto otázky si klade asi každý, kdo se ocitne na začátku své vlastní výdělečné činnosti. Řešení je ale docela jednoduché. Internet je dnes již nedílnou součástí všedního života, a proto by byla škoda nevyužít jeho potenciálu k propagaci sebe samého, našich služeb či produktů. Vlastně je to docela nezbytné.

Inzerce

Propagace, kterou lze změřit

Velikou výhodou internetového marketingu oproti klasickým „offline“ formám reklamy je skutečnost, že reklama na internetu lze změřit. Díky této možnosti lze snadno zjistit, odkud naši zákazníci přicházejí, kde se o nás dozvěděli i co na našich webových stránkách vyhledávali. Se zjištěnými výsledky je nadále možné pracovat, neboť poskytuje zpětnou odezvu naší marketingové strategie. Z toho pak lze do budoucna usuzovat, nakolik se investice do online reklamy vyplatila či do které oblasti marketingu je vhodné investovat více.

SEO – optimalizace pro vyhledávače

Zkratka SEO („Search Engine Optimization“) se do češtiny překládá jako optimalizace pro vyhledávače. Optimalizace pro vyhledávače vychází ze samotných webových stránek, zaměřuje se proto na zvyšování kvality a validity zdrojového kódu, na zlepšení kvality textového obsahu stránek a na růst počtu zpětných odkazů na web (tzv. linkbuilding). Na základě těchto faktorů pak vyhledávač vyhodnotí a následně i umístí naše webové stránky na první místa ve vyhledávači dle použitých klíčových slov. Viditelnost značky na předních místech je navíc signálem důvěryhodnosti a kvality.

PPC kampaň

Vytvořili jste si webové stránky, naplnili je přesvědčivými texty a nyní je třeba světu internetu oznámit, že existujete. Jedna z možností, jak se zapsat do povědomí uživatelů, je PPC reklama. PPC („Pay Per Click“) je zjednodušeně reklama placená za proklik. Podobá se nejvíce údernému textovému inzerátu, který se zobrazuje ve vyhledávačích. PPC kampaň je založena na práci s klíčovými slovy. Ke každému konkrétnímu inzerátu se volí desítky až stovky výstižných slov a slovních spojení, a to včetně slangových výrazů i pravděpodobných překlepů a gramatických chyb. Na základě tohoto je sestaven inzerát, který je nabídnut uživateli dle klíčových slov, která do vyhledávače zadal. Pokud uživatel na konkrétní inzerát klikne, zaplatí inzerent za toto kliknutí částku předem smluvně sjednanou. PPC kampaň je důležitá část propagace.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Premium
martin-schovanec-web

Jak otočit kormidlo firmy novým směrem? Příběh Xzone | Martin Schovanec

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Komentáře

TOP header

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce