Inzerce

Internetový marketing jako způsob nejefektivnější propagace

Máte jedinečný nápad, promyšlenou strategii a odhodlání realizovat se? Jak zařídit, aby se potenciální zákazníci dozvěděli, že existujete? A jak dosáhnout toho, aby byli přesvědčeni, že vás potřebují? Tyto otázky si klade asi každý, kdo se ocitne na začátku své vlastní výdělečné činnosti. Řešení je ale docela jednoduché. Internet je dnes již nedílnou součástí všedního života, a proto by byla škoda nevyužít jeho potenciálu k propagaci sebe samého, našich služeb či produktů. Vlastně je to docela nezbytné.

Inzerce

Propagace, kterou lze změřit

Velikou výhodou internetového marketingu oproti klasickým „offline“ formám reklamy je skutečnost, že reklama na internetu lze změřit. Díky této možnosti lze snadno zjistit, odkud naši zákazníci přicházejí, kde se o nás dozvěděli i co na našich webových stránkách vyhledávali. Se zjištěnými výsledky je nadále možné pracovat, neboť poskytuje zpětnou odezvu naší marketingové strategie. Z toho pak lze do budoucna usuzovat, nakolik se investice do online reklamy vyplatila či do které oblasti marketingu je vhodné investovat více.

SEO – optimalizace pro vyhledávače

Zkratka SEO („Search Engine Optimization“) se do češtiny překládá jako optimalizace pro vyhledávače. Optimalizace pro vyhledávače vychází ze samotných webových stránek, zaměřuje se proto na zvyšování kvality a validity zdrojového kódu, na zlepšení kvality textového obsahu stránek a na růst počtu zpětných odkazů na web (tzv. linkbuilding). Na základě těchto faktorů pak vyhledávač vyhodnotí a následně i umístí naše webové stránky na první místa ve vyhledávači dle použitých klíčových slov. Viditelnost značky na předních místech je navíc signálem důvěryhodnosti a kvality.

PPC kampaň

Vytvořili jste si webové stránky, naplnili je přesvědčivými texty a nyní je třeba světu internetu oznámit, že existujete. Jedna z možností, jak se zapsat do povědomí uživatelů, je PPC reklama. PPC („Pay Per Click“) je zjednodušeně reklama placená za proklik. Podobá se nejvíce údernému textovému inzerátu, který se zobrazuje ve vyhledávačích. PPC kampaň je založena na práci s klíčovými slovy. Ke každému konkrétnímu inzerátu se volí desítky až stovky výstižných slov a slovních spojení, a to včetně slangových výrazů i pravděpodobných překlepů a gramatických chyb. Na základě tohoto je sestaven inzerát, který je nabídnut uživateli dle klíčových slov, která do vyhledávače zadal. Pokud uživatel na konkrétní inzerát klikne, zaplatí inzerent za toto kliknutí částku předem smluvně sjednanou. PPC kampaň je důležitá část propagace.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

petr-pilin-web

Cloud pro firmy: Jak probíhá migrace? | Petr Pilin (iPodnik)

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

WordPress: Jak na něj přesunout váš web? | Jakub Kadeřávek

vit-endler-web

Dluhy: Jak díky nim dosáhnout finanční nezávislosti? | Vít Endler (finGOOD.cz)

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

TOP obsah

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy