Inzerce

Inzerce

Internetový marketing jako způsob nejefektivnější propagace

Máte jedinečný nápad, promyšlenou strategii a odhodlání realizovat se? Jak zařídit, aby se potenciální zákazníci dozvěděli, že existujete? A jak dosáhnout toho, aby byli přesvědčeni, že vás potřebují? Tyto otázky si klade asi každý, kdo se ocitne na začátku své vlastní výdělečné činnosti. Řešení je ale docela jednoduché. Internet je dnes již nedílnou součástí všedního života, a proto by byla škoda nevyužít jeho potenciálu k propagaci sebe samého, našich služeb či produktů. Vlastně je to docela nezbytné.

Inzerce

Propagace, kterou lze změřit

Velikou výhodou internetového marketingu oproti klasickým „offline“ formám reklamy je skutečnost, že reklama na internetu lze změřit. Díky této možnosti lze snadno zjistit, odkud naši zákazníci přicházejí, kde se o nás dozvěděli i co na našich webových stránkách vyhledávali. Se zjištěnými výsledky je nadále možné pracovat, neboť poskytuje zpětnou odezvu naší marketingové strategie. Z toho pak lze do budoucna usuzovat, nakolik se investice do online reklamy vyplatila či do které oblasti marketingu je vhodné investovat více.

SEO – optimalizace pro vyhledávače

Zkratka SEO („Search Engine Optimization“) se do češtiny překládá jako optimalizace pro vyhledávače. Optimalizace pro vyhledávače vychází ze samotných webových stránek, zaměřuje se proto na zvyšování kvality a validity zdrojového kódu, na zlepšení kvality textového obsahu stránek a na růst počtu zpětných odkazů na web (tzv. linkbuilding). Na základě těchto faktorů pak vyhledávač vyhodnotí a následně i umístí naše webové stránky na první místa ve vyhledávači dle použitých klíčových slov. Viditelnost značky na předních místech je navíc signálem důvěryhodnosti a kvality.

PPC kampaň

Vytvořili jste si webové stránky, naplnili je přesvědčivými texty a nyní je třeba světu internetu oznámit, že existujete. Jedna z možností, jak se zapsat do povědomí uživatelů, je PPC reklama. PPC („Pay Per Click“) je zjednodušeně reklama placená za proklik. Podobá se nejvíce údernému textovému inzerátu, který se zobrazuje ve vyhledávačích. PPC kampaň je založena na práci s klíčovými slovy. Ke každému konkrétnímu inzerátu se volí desítky až stovky výstižných slov a slovních spojení, a to včetně slangových výrazů i pravděpodobných překlepů a gramatických chyb. Na základě tohoto je sestaven inzerát, který je nabídnut uživateli dle klíčových slov, která do vyhledávače zadal. Pokud uživatel na konkrétní inzerát klikne, zaplatí inzerent za toto kliknutí částku předem smluvně sjednanou. PPC kampaň je důležitá část propagace.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

ondrej-preuss-obrazky-web

Obrázky z internetu: Kdy je můžete použít a jak se vyhnout porušení licence?

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

Facebook mafie: Žádné samopaly, ale spousta lajků a sdílení

Kde jsou zákazníci

Jak zjistit, kde jsou moji zákazníci?

Inzerce