Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

In creative + Tezyo = velká marketingová láska

inzerce
Před 7 roky

Není úplně běžné, aby renomovaná zahraniční značka svěřila kompletní péči o svou digitální prezentaci jediné agentuře. Týmu brněnské agentury In creative se však občas takového klienta ulovit podaří. Nejnověji se komplexně starají o zavedeného zahraničního prodejce obuvi Tezyo. Co všechno obnáší marketingová péče o významný zahraniční brand na českém trhu? Přinášíme pohled pěkně zblízka – přímo od specialistů In creative.

Výchozí zadání znělo jasně: zajistit značce Tezyo bezproblémový vstup na český a nejnověji i rakouský trh. To s sebou nese spoustu různých činností online a jak se později ukázalo, také offline.

Co vše tedy pro Tezyo děláme?

Značnou část naší činnosti představuje pravidelná tvorba obsahu online. Protože však českou verzi webu Tezyo čeká před spuštěním ještě pár úprav, je naše práce na sociálních sítích intenzivnější než obvykle. Ty jsou teď totiž jedním z klíčových online kanálů umožňujících komunikaci se zákazníky. Spravujeme profily české a rakouské pobočky Tezyo na Facebooku a Instagramu a zahajujeme práce na příslušných YouTube kanálech klienta.

Strategie je základ

Vzhledem k tomu, že je značka Tezyo na českém i rakouském trhu úplně nová, důsledně dodržujeme stanovenou komunikační a obsahovou strategii. Množství špičkových značek obuvi a doplňků, které Tezyo nabízí, si své příznivce na nových trzích teprve hledá, takže je potřeba důsledně „držet lajnu”, ať se na nic nezapomene.

Tezyo jsou však profíci, kteří neponechávají nic náhodě. Máme k dispozici sadu manuálů a brandbooků s detailně vyladěnou filozofií celé značky. Můžeme tak pracovat s atmosférounáladou a personami. Zkrátka – jasně víme, pro koho a jak obsah tvořit.

V sortimentu Tezyo najdete jak prověřené značky, tak špičkové obutí od zahraničních výrobců, kteří si své zákazníky v Česku teprve hledají.

Zdroj: In creative

Tezyo nespí na vavřínech

Výsledek si Tezyo také dobře hlídá. Množství výstupů prochází jejich kontrolou. A to docela přísnou. Nemůže se vám tak třeba stát, že na Facebooku Tezyo uvidíte botu, kterou pak nenajdete v daném obchodě. Tento přístup vítáme, kvalitní brandbuilding je běh na dlouhou trať a je dobré si všechny postupy spojené s šířením filozofie značky vyzkoušet a usadit.

Díky tomu jsme také v těsném kontaktu s personálem v prodejnách a máme přístup k čerstvému a autentickému obsahu – od produktových detailů až po aktuální fotky. Snadno se nám díky tomu řeší i krizová komunikace v případě stížností, dotazů a reklamací.

Offlinové bonusy

S přímou péčí o zákazníky také souvisí vytvoření automatického telefonického průvodce pro české call-centrum Tezyo – ano, takové to „pokud chcete mluvit s operátorem, stiskněte jedničku”. Vzali jsme si na starost překladlokalizaci i namluvení pokynů pro volající.

Postarali jsme se také o realizaci opening party pobočky v brněnské Olympii a ve vídeňském Donau Zentru. Zajistili jsme tvorbu reklamního spotu do rádií, nábor a proškolení hostesek a také sadu tradičních propagačních materiálů, jako jsou banneryroll-upy nebo samolepky. Podívejte se, jak to vypadalo na opening party v Donau Zentru na videu z naší dílny.

Špičkové boty, vstřícný personál a bohatý program. To všechno nabídla opening party pobočky Tezyo ve vídeňském Donau Zentru.

A co dál?

Čeká nás ještě spousta práce. Připravujeme obsah blogu, který se objeví online společně s českou verzí webu. Máme připravenou strategii pro PPC kampaně, které aktuálně běží na Facebooku a po spuštění webu se objeví také na Googlu a Seznamu. A to samé nás pak velmi pravděpodobně čeká i v rámci práce pro rakouskou pobočku Tezyo.

Tezyo nás zkrátka baví. Nabízí kvalitní produkty, kterým věříme, a zásobuje nás podklady, které nám umožňují tvořit autentický obsah s dlouhodobou strategií a perspektivou – prostě tak, jak by to ideálně mělo být.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký