Inzerce

In creative + Tezyo = velká marketingová láska

Není úplně běžné, aby renomovaná zahraniční značka svěřila kompletní péči o svou digitální prezentaci jediné agentuře. Týmu brněnské agentury In creative se však občas takového klienta ulovit podaří. Nejnověji se komplexně starají o zavedeného zahraničního prodejce obuvi Tezyo. Co všechno obnáší marketingová péče o významný zahraniční brand na českém trhu? Přinášíme pohled pěkně zblízka – přímo od specialistů In creative.

Inzerce

Výchozí zadání znělo jasně: zajistit značce Tezyo bezproblémový vstup na český a nejnověji i rakouský trh. To s sebou nese spoustu různých činností online a jak se později ukázalo, také offline.

Co vše tedy pro Tezyo děláme?

Značnou část naší činnosti představuje pravidelná tvorba obsahu online. Protože však českou verzi webu Tezyo čeká před spuštěním ještě pár úprav, je naše práce na sociálních sítích intenzivnější než obvykle. Ty jsou teď totiž jedním z klíčových online kanálů umožňujících komunikaci se zákazníky. Spravujeme profily české a rakouské pobočky Tezyo na Facebooku a Instagramu a zahajujeme práce na příslušných YouTube kanálech klienta.

Strategie je základ

Vzhledem k tomu, že je značka Tezyo na českém i rakouském trhu úplně nová, důsledně dodržujeme stanovenou komunikační a obsahovou strategii. Množství špičkových značek obuvi a doplňků, které Tezyo nabízí, si své příznivce na nových trzích teprve hledá, takže je potřeba důsledně „držet lajnu”, ať se na nic nezapomene.

Tezyo jsou však profíci, kteří neponechávají nic náhodě. Máme k dispozici sadu manuálů a brandbooků s detailně vyladěnou filozofií celé značky. Můžeme tak pracovat s atmosférounáladou a personami. Zkrátka – jasně víme, pro koho a jak obsah tvořit.

V sortimentu Tezyo najdete jak prověřené značky, tak špičkové obutí od zahraničních výrobců, kteří si své zákazníky v Česku teprve hledají.

Zdroj: In creative

Tezyo nespí na vavřínech

Výsledek si Tezyo také dobře hlídá. Množství výstupů prochází jejich kontrolou. A to docela přísnou. Nemůže se vám tak třeba stát, že na Facebooku Tezyo uvidíte botu, kterou pak nenajdete v daném obchodě. Tento přístup vítáme, kvalitní brandbuilding je běh na dlouhou trať a je dobré si všechny postupy spojené s šířením filozofie značky vyzkoušet a usadit.

Díky tomu jsme také v těsném kontaktu s personálem v prodejnách a máme přístup k čerstvému a autentickému obsahu – od produktových detailů až po aktuální fotky. Snadno se nám díky tomu řeší i krizová komunikace v případě stížností, dotazů a reklamací.

Offlinové bonusy

S přímou péčí o zákazníky také souvisí vytvoření automatického telefonického průvodce pro české call-centrum Tezyo – ano, takové to „pokud chcete mluvit s operátorem, stiskněte jedničku”. Vzali jsme si na starost překladlokalizaci i namluvení pokynů pro volající.

Postarali jsme se také o realizaci opening party pobočky v brněnské Olympii a ve vídeňském Donau Zentru. Zajistili jsme tvorbu reklamního spotu do rádií, nábor a proškolení hostesek a také sadu tradičních propagačních materiálů, jako jsou banneryroll-upy nebo samolepky. Podívejte se, jak to vypadalo na opening party v Donau Zentru na videu z naší dílny.

Špičkové boty, vstřícný personál a bohatý program. To všechno nabídla opening party pobočky Tezyo ve vídeňském Donau Zentru.

A co dál?

Čeká nás ještě spousta práce. Připravujeme obsah blogu, který se objeví online společně s českou verzí webu. Máme připravenou strategii pro PPC kampaně, které aktuálně běží na Facebooku a po spuštění webu se objeví také na Googlu a Seznamu. A to samé nás pak velmi pravděpodobně čeká i v rámci práce pro rakouskou pobočku Tezyo.

Tezyo nás zkrátka baví. Nabízí kvalitní produkty, kterým věříme, a zásobuje nás podklady, které nám umožňují tvořit autentický obsah s dlouhodobou strategií a perspektivou – prostě tak, jak by to ideálně mělo být.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

Právě vyšlo

michal-cumpelik-web

Správa rozsáhlých dat ve firmě, vývoj služby Tabidoo | Michal Čumpelík

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

vaclav-durdak-web

První zaměstnanec: Jak se zbavit strachu ho konečně přijmout? | Václav Durďák (Čokoládovna JANEK)

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek