Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Hlídejte si baterie do svého notebooku. Nedopusťte, aby stávkovaly

Potřebovali jste něco dodělat do práce. Stihnout nějaké resty před uzávěrkou. Jenže zrovna jako na potvoru váš notebook právě zhasl a ne a ne se nastartovat. Nadáváte. Vztekáte se. „To se muselo stát zrovna teď a zrovna mně?“ litujete se. Počítač je vybitý a vy jste zrovna někde v terénu, kde není v dosahu možnost nabití. Nebo se baterie prostě nenabíjí.

Dochází k problémům? Uvažujte o výměně

Na zapomnětlivost byste si měli dát velký pozor. Když si notebook zapomenete nabít a vyplivne právě v tu nejméně vhodnou dobu, můžete nadávat jedině sami sobě. Je to totiž vaše vina. Vždycky byste si měli ověřit, jestli je baterie do notebooku dostatečně nabitá, a pokud ne, rychle to napravit. Rozhodně nevyjíždět s baterií, která už mele z posledního. To se vám samozřejmě nepříjemně vymstí. Vyplatí se také věnovat baterii dostatek pozornosti. Sledujte proces nabíjení, jestli probíhá tak, jak by probíhat měl, nedochází-li k nějakým problémům. Jestliže nabíjení probíhá pomalu, trvá stále delší dobu a má čím dál menší výdržnost, tedy váš notebook funguje na jedno nabití stále kratší dobu, může to být znamení, že něco není v pořádku. V takovém případě byste měli uvažovat o tom, jestli baterii nevyměnit.

K dispozici jsou všechny známé značky

Můžeme říci, že se taková výměna s předstihem rozhodně vyplatí. Není dobré čekat až na to, kdy počítač klekne. V případě, že často pracujete s notebookem někde, kde nemáte možnost se hned dostat k elektrické přípojce a musíte jet na baterii, je užitečné mít jistotu, že vaše baterie se nachází v perfektním stavu a nezradí vás, ať se děje cokoli. Možná ale máte pochybnosti v tom, jestli se vám povede sehnat přesně tu baterii, kterou potřebujete. Samozřejmě to není problém. Na skladě jsou třeba baterie do notebooku asus, pokud vlastníte stroj této značky, ale i řada jiných na trhu naprosto běžně dostupných značek. Vaše obavy, jestli zrovna bude k dispozici to, co potřebujete, proto rozhodně nejsou na místě.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce