Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Hledáte recept na perfektní outsourcing? Ptejte se Dity P.

Komerční sdělení

Kdybychom hledali stálice mezi podnikatelskými trendy, rozhodně by mezi ně patřil outsourcing. Této „odlehčené“ firemní konstelaci fandí spousta podnikatelů, od začínajících až po ty zavedené. A není divu! Jakmile firma vyčlení podpůrné a vedlejší činnosti ze středu zájmu, může se plně soustředit na samé jádro (takzvaný „core“) svého byznysu. Podmínkou pro hladký chod outsourcingu je však spolehlivý smluvní partner, který se o svěřené činnosti postará na výbornou. Příkladem takové funkční a úspěšné symbiózy může být autorka kuchařského bestselleru Dita Pecháčková, která se stala klientkou české technologické firmy Sprinx Systems.

Výchozí situace: rychlý prodej, pomalý e-shop

Na počátku spolupráce, v červnu roku 2015, bylo jasné, že původní web Dity P. značně pokulhává za jejím rychle rostoucím byznysem. Z kuchařek, vydaných pod názvem „Deník Dity P.“, se stal bestseller a komerční úspěch slavily i vlastnoručně navržené produkty z porcelánu, prodávané přes e-shop. Ambiciózní podnikatelka plánovala vstup na zahraniční trhy a vzhledem k připravovanému televiznímu pořadu se dala očekávat i zvýšená tuzemská poptávka. Stávající webové řešení ale nebylo na takový nápor připravené. A tak se Dita obrátila na firmu Sprinx Systems.

Dita P - 1.stránka-page-001

Outsourcing a perfekcionismus. Jde to dohromady?

Cílem podnikatelského projektu, jaký Sprinx vypracoval, bylo zajistit pro klientku veškeré právní, logistické, ekonomické a procesní aktivity. Zkrátka komplexně „outsourcovat“ provoz webu Dita P. Od legislativních náležitostí e-shopu, přes účetnictví, až po komunikaci s dodavateli a zákazníky. Už samotný fakt, že Dita Pecháčková svěřila tolik činností do rukou Sprinxu, je dodnes tou nejlepší referencí. Populární kuchařka a novinářka se totiž netají svým perfekcionismem. A jak výsledný outsourcing vypadal v praxi?

Křest ohněm: spuštění e-shopu před Vánoci

Nejen, že Sprinx uvedl do provozu nové e-commerce řešení. Navíc se ujal i technické stránky věci, nevyjímaje zpracování objednávek a expedici zboží. Nutno podotknout, že přeprogramovaný e-shop ustál provoz na jedničku – ke spuštění totiž došlo v listopadu 2015, a tak byl internetový obchod „naostro“ testován během předvánočního shonu. Jednak se podařilo veškeré vánoční zásilky vyexpedovat včas, jednak došlo ke snížení reklamací z důvodu rozbitého porcelánu. Integrace veškerých firemních systémů, podpořená robustní infrastrukturou, přinesla své ovoce.

Dita P - 2.stránka-page-001

Závěr: úspěšné kampaně, rekordní tržby

Velmi potěšující, měřitelné výsledky sklidil outsourcing i v delším časovém horizontu. Na počátku května 2016 e-shop zaznamenal navýšení dosavadního rekordu denních tržeb o rovných 40 %. To vše díky newsletterové kampani, jakou umožnil přechod e-shopu na platformu Kentico. Aktuální data navíc hovoří velmi optimisticky – v červnu 2016 došlo k meziročnímu navýšení tržeb Dity P. o plných 47 %! Plodná spolupráce s Ditou P. tímto přirozeně nekončí, nýbrž pokračuje – aktuálně vývojem anglické a německé mutace českého e-shopu.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Skrýt reklamu