Inzerce

Inzerce

Hledáte recept na perfektní outsourcing? Ptejte se Dity P.

Kdybychom hledali stálice mezi podnikatelskými trendy, rozhodně by mezi ně patřil outsourcing. Této „odlehčené“ firemní konstelaci fandí spousta podnikatelů, od začínajících až po ty zavedené. A není divu! Jakmile firma vyčlení podpůrné a vedlejší činnosti ze středu zájmu, může se plně soustředit na samé jádro (takzvaný „core“) svého byznysu. Podmínkou pro hladký chod outsourcingu je však spolehlivý smluvní partner, který se o svěřené činnosti postará na výbornou. Příkladem takové funkční a úspěšné symbiózy může být autorka kuchařského bestselleru Dita Pecháčková, která se stala klientkou české technologické firmy Sprinx Systems.

Výchozí situace: rychlý prodej, pomalý e-shop

Na počátku spolupráce, v červnu roku 2015, bylo jasné, že původní web Dity P. značně pokulhává za jejím rychle rostoucím byznysem. Z kuchařek, vydaných pod názvem „Deník Dity P.“, se stal bestseller a komerční úspěch slavily i vlastnoručně navržené produkty z porcelánu, prodávané přes e-shop. Ambiciózní podnikatelka plánovala vstup na zahraniční trhy a vzhledem k připravovanému televiznímu pořadu se dala očekávat i zvýšená tuzemská poptávka. Stávající webové řešení ale nebylo na takový nápor připravené. A tak se Dita obrátila na firmu Sprinx Systems.

Dita P - 1.stránka-page-001

Outsourcing a perfekcionismus. Jde to dohromady?

Cílem podnikatelského projektu, jaký Sprinx vypracoval, bylo zajistit pro klientku veškeré právní, logistické, ekonomické a procesní aktivity. Zkrátka komplexně „outsourcovat“ provoz webu Dita P. Od legislativních náležitostí e-shopu, přes účetnictví, až po komunikaci s dodavateli a zákazníky. Už samotný fakt, že Dita Pecháčková svěřila tolik činností do rukou Sprinxu, je dodnes tou nejlepší referencí. Populární kuchařka a novinářka se totiž netají svým perfekcionismem. A jak výsledný outsourcing vypadal v praxi?

Křest ohněm: spuštění e-shopu před Vánoci

Nejen, že Sprinx uvedl do provozu nové e-commerce řešení. Navíc se ujal i technické stránky věci, nevyjímaje zpracování objednávek a expedici zboží. Nutno podotknout, že přeprogramovaný e-shop ustál provoz na jedničku – ke spuštění totiž došlo v listopadu 2015, a tak byl internetový obchod „naostro“ testován během předvánočního shonu. Jednak se podařilo veškeré vánoční zásilky vyexpedovat včas, jednak došlo ke snížení reklamací z důvodu rozbitého porcelánu. Integrace veškerých firemních systémů, podpořená robustní infrastrukturou, přinesla své ovoce.

Dita P - 2.stránka-page-001

Závěr: úspěšné kampaně, rekordní tržby

Velmi potěšující, měřitelné výsledky sklidil outsourcing i v delším časovém horizontu. Na počátku května 2016 e-shop zaznamenal navýšení dosavadního rekordu denních tržeb o rovných 40 %. To vše díky newsletterové kampani, jakou umožnil přechod e-shopu na platformu Kentico. Aktuální data navíc hovoří velmi optimisticky – v červnu 2016 došlo k meziročnímu navýšení tržeb Dity P. o plných 47 %! Plodná spolupráce s Ditou P. tímto přirozeně nekončí, nýbrž pokračuje – aktuálně vývojem anglické a německé mutace českého e-shopu.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

pavel-ungr-web

VIDEO: Pavel Ungr: Kdo je to SEO konzultant?

honza-pav-web

VIDEO: Honza Páv: Jaké jsou nejčastější chyby při budování značky?

tomas-gavlas-web

Tomáš Gavlas (Get Boost): Kdo jsou youtubeři a jak s nimi pracovat?

lubo-smid-web

VIDEO: Jak uspěla česká vývojářská firma STRV na americkém trhu?

Inzerce