Inzerce

GDPR snadno a rychle s pomocí CRM systému

Za tři roky jejího fungování bylo kvůli porušování GDPR legislativyna pokutách zaplaceno více než 359 milionů eur (v přepočtu skoro 10 miliard korun). I přesto stále skoro třetina evropskýchfirem nemá GDPR implementováno do svého provozu. To může souviset se špatným zpracováváním klientských dat nebo dokonce s naprostou absencí centrálního systému. S tím vám může výrazně pomoci CRM. Tady je 5 aspektů GDPR, které budou s CRM výrazně snadnější:

Inzerce

  • implementace GDPR
  • bezpečí dat
  • přehled o souhlasech klientů
  • segmentace přístupu do systému
  • právo na smazání

Implementace GDPR

Pokud se rozhodnete pro CRM formou PaaS, tedy jako hotový produkt, máte u dobrého poskytovatele naprostou jistotu, že bude GDPR ready. Dobrý CRM systém vám navíc umožní přidávat vlastní moduly a funkce, to umožňuje velkou flexibilitu do budoucna, pokud by se evropská nařízení měla ještě měnit. Některé firmy dokonce poskytují GDPR audity, které slouží ke kontrole už existujících systémů.

Bezpečí dat

GDPR klade velmi vysoké nároky na bezpečí dat vašich klientů (ale i vašich zaměstnanců). Zabezpečení může být problém u CRM systémů, které běží na vašem vlastním, lokálním datovém centru. Aby zabezpečení vašich vlastních serverů fungovalo správně, musíte do nich nejdříve investovat velké množství peněz. Platíte za licence antivirových programů, audity a certifikáty bezpečnosti, ale hlavně také za služby celé řady externích odborníků, bez kterých se neobejdete.

Jsou Vaše data dostatečně chráněna? Na českém cloudu od Algotechu budou v bezpečí.

Když ale datové centrum outsourcujete na cloudový server, o veškeré zabezpečení se postará Váš poskytovatel. Data na cloudu jsou dnes dokonce ve větším bezpečí než na vašem vlastním počítači.

Přehled o souhlasech klientů

CRM, jak asi víte, je založenonasystematickém zapisování, ukládání a zpracovávání datvašich klientů. Jeho základem je tudíž přehledná databáze, která se dá dále dělit, filtrovat a upravovat. To z něj činí ideální nástroj na správu a kontrolu souhlasů, které vám klienti poskytují (souhlas se zpracováním osobních údajů, souhlas se zasíláním e-mailové inzerce nebo třeba souhlas s používáním souborů cookies na vašich webových stránkách). Když o těchto souhlasech máte přehled, předcházíte budoucím komplikacím a potenciální pokutě od kontrolních orgánů.

Segmentace přístupu do systému

Další výhodou přehledné CRM databáze je to, že můžete upravovat pravomoci jednotlivých uživatelů. To znamená, že někteří zaměstnanci například budou mít do databáze přístup, ale nebudou moci s uloženými daty nijak manipulovat. Nesprávná manipulace s daty klientů je podle GDPR pokutována.

Právo na smazání

GDPR legislativa všem občanům EU poskytuje právo nechat jakoukoliv svoji osobní informaci z vašich záznamů smazat. Bez centralizovaného systému by to byl velmi složitý proces, EU na něj navíc stanovuje velice krátkou lhůtu. S pomocí CRM je to ale záležitost několika kliknutí.

Shrnutí

Kromě všech konvenčních výhod CRM systémů, jako je všeobecná spokojenost zaměstnanců, zvýšení zisků a celkové efektivity vašeho podnikání, vám CRM může usnadnit i implementaci GDPR a jeho následné dodržování. Málokdy dostanete příležitost trefit tolik much jednou ranou. Dostaňte svoje podnikání na novou úroveň.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Co určuje jejich hodnotu a proč kolísá? | Adam Neuberger (Probinex)

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

vladislav-hanak-web

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

Právě vyšlo

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Komentáře

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce