Franchisanti sítě NATURHOUSE dobře vědí, že v zaměstnaní trávíme většinu našeho života. Pro někoho je jeho zaměstnání nutným zlem, pro jiné je vášní a radostí. Na pozitivní změnu není nikdy pozdě. Úspěšní franchisanti sítě NATURHOUSE by o tom mohli vyprávět. Že nevíte, co franchising je?
Inzerce
Nikdy v tom nebudete sami
Změna zaměstnání je zásadní rozhodnutí. Ovlivní vás, váš finanční příjem, případně celou vaši rodinu. Nebudeme si lhát, že stát se ze dne na den úspěšným franchisantem je lehké. Velkým pozitivem ale je, že s NATURHOUSE na to nikdy nebudete sami. Za sebou máte franchisora, vlastníka licence. Být franchisantem NATURHOUSE znamená, že se noví členové stávají součástí velké rodiny, která má v českém prostředí už 93 členů – výživových poraden. Pyšnit se může rovněž 25 lety zkušeností v zahraničí, členstvím v uznávané České asociaci franchisingu. Prvenstvím na trhu dokazuje rovněž vítězstvím v soutěži Franchisa roku, která se bude letos konat již potřetí.
NATURHOUSE: Franchisa roku- 1. místo v kategorii Broker Consulting Skokan roku a v kategorii KB Franchisor roku | Autor fotky: NATURHOUSE
Pokud chcete být svým vlastním pánem, chcete začít podnikat a máte blízko ke zdravému životnímu stylu, mohla by pro vás být NATURHOUSE, síť výživových poraden, to pravé jako třeba pro Ivu Bednaříkovou.
Když je chuť větší než strach
Před několika lety začínala Iva Bednaříková z Brna jako zaměstnankyně na pozici výživové poradkyně NATURHOUSE, poté si pobočku odkoupila. Třebaže neměla v podnikání žádné dřívější zkušenosti, prostě šla do toho. Věděla totiž, že za sebou bude mít veškerou podporu ze strany centrály NATURHOUSE.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
„Je to podnikání s podporou. Od samotného začátku procházím různými školeními, workshopy, NATURHOUSE University. V momentě, kdy si nevím s čímkoliv rady, mohu se s důvěrou obrátit na centrálu, kde je pro mě profesionál ve svém oboru, který mi konstruktivně poradí a pomůže. Navíc značka má společnou reklamu, společné akce,“ popisuje výhody franchisingu úspěšná franchisantka Iva.
S žádnými zásadními problémy se Iva ve svých začátcích nesetkala. Pochopitelně se ale musela naučit vedení pobočky zorganizovat, plánovat nákup zboží, sehnat si účetní, zaškolit další asistentku, umět být šéfem, nejen zaměstnancem. Úsilí se ale vždy vyplatí. „Za těch 5 let mého působení mi na 50 klientů poskytlo svůj jedinečný příběh o své cestě k vysněné postavě. Hřejí mě u srdce jejich proměny a jsem šťastná, že jsem je na té cestě mohla doprovázet a být jim oporou,“ popisuje odměnu k nezaplacení paní Iva.
NATURHOUSE- Iva Bednaříková, Konzultace s klientkou, NATURHOUSE Brno, Orlí ulice | Autor fotky: NATURHOUSE
Úděl průkopníka
Cesty franchisantů NATURHOUSE jsou různé. Jsou to spokojení klienti, milovníci zdravého životního stylu nebo spokojení zaměstnanci. Nejtěžší je ale cesta průkopníků. Takovou šel i pan Robert Smetana, úplně první franchisant sítě NATURHOUSE. Po letech podnikání v ubytovacích a stravovacích službách hledali s manželkou novou cestu, jak dále rozvíjet svůj byznys. Odpověď našli na veletrhu franchisingu.
„Koncept NATURHOUSE nám připadal v roce 2008 zcela nový a odlišný od spousty kavárenských a realitních franchis, které se zde prezentovaly. Domluvili jsme si návštěvu tehdy jediné otevřené pobočky v ČR v Českých Budějovicích a do týdne jsme prodejnu navštívili. Prodejna byla vkusně zařízena světlým prodejním nábytkem ve firemních barvách a personál na nás působil příjemným a profesionálním dojmem. Od návštěvy prodejny už byl jenom krůček k rozhodnutí k pořízení vlastní franchisové licence,“ popisuje první dojmy pan Smetana.
V roce 2009 otevřeli se svou rodinou jako první franchisanti v České republice pobočku NATURHOUSE v Ostravě a společně s ostravskou pobočkou se v té samé době otevřela další franchisa v Ústí nad Labem a Děčíně, s daleko svižnějším rozjezdem. „Nájemné v obchodním centru bylo cca 2x vyšší než u našich kolegů a nám trvalo cca 7 měsíců, než jsme se dostali z červených čísel. Nicméně zhruba po roce a půl od otevření se tržby pozvolna dále zvyšovaly a my jsme se začali poohlížet po další pobočce,“ popisuje nelehké začátky pan Smetana.
NATURHOUSE: Robert Smetana s týmem, NATURHOUSE v Ostravě | Autor fotky: NATURHOUSE
Učení pokus-omyl
V jednu chvíli si Robert Smetana se svojí manželkou troufli na čtyři pobočky. To s sebou logicky nese více úsilí, více trpělivosti, ale i vyšší výdaje. „Každá nová pobočka potřebuje čas a spoustu energie k úspěšnému rozběhu. Prodejny byly otevřeny rychle po sobě a nás časově i finančně zatěžovalo časté střídání personálu – hledání a zaškolování nových výživových poradkyň či asistentek, což vedlo k rychlému vyčerpání finanční rezervy. Je důležité si uvědomit, že na pracovní pozici výživové poradkyně a asistentky se nehodí každý,“ říká pan Smetana. Výhodou v takových situacích je, že je možné pobočku nabídnout ke koupi jinému zájemci nebo přímo centrále. To byl i případ pana Smetany. Centrála pobočku odkoupila, přivedla do černých čísel a následně opět prodala novému franchisantovi, který ji dodnes úspěšně provozuje.
Pro pana Smetanu to tak byla cesta, jak zbylé dvě pobočky stabilizovat, mít na ně více času a také se dostatečně věnovat kvalitě práce s personálem i s novými klienty. „U franchisingu je jedna z velkých výhod podpora ze strany centrály, která vám práci usnadní. Nespornou výhodou je možnost přenést zahraniční zkušenosti, které centrála nejdříve ověří ve vlastních pobočkách, a poté se aplikují na pobočky franchisantů. Další velkou výhodou je setkávání a výměna zkušeností s ostatními franchisanty, kteří řeší podobné problémy a nejednou vám můžou poradit,“popisuje spokojený franchisant NATURHOUSE.
Jít štěstí naproti
Pokud je vám představa podnikání s NATURHOUSE sympatická, možná je ten správný čas, abyste udělali krok v před a vyšli štěstí naproti. Lidi s chutí a elánem pracovat centrála NATURHOUSE vždy ráda přivítá. Pokud patříte mezi ty, kteří rádi přijdou k hotovému, možný je i odkup již zavedené pobočky. Například v Břeclavi a Chrudimi. Pokud chcete začít s čistým štítem, a jak se říká od podlahy, lokality, kde vás nebude trápit velká konkurence, jsou třeba Šumperk a Havlíčkův Brod. Více informací o volných lokalitách v síti NATURHOUSE najdete zde.
Líbí se vám představa podnikaní v oboru zdravého životního stylu, je vám značka NATURHOUSE sympatická nebo jste zatím jen zvědaví a zajímají vás možnosti franchisingu? Kontaktujte toho nejpověřenějšího:
Ing. Petr Kouble
business development manager
+420 725 766 437
franchising@naturhouse-cz.cz
NATURHOUSE je celosvětová síť výživových poraden s vedoucím postavením v České republice, na Slovensku i v zahraničí. Koncept byl založen v roce 1992 ve Španělsku a nyní provozuje na 2 300 výživových poraden ve 32 zemích světa. Přidaná hodnota konceptu tkví v osobním výživovém poradenství zdarma, dlouhodobé práci s klientem a širokém sortimentu exkluzivních produktů. Více než 6 500 000 osob dosáhly díky NATURHOUSE svého cíle snížit a kontrolovat svou váhu. V současné chvíli působí na českém trhu více než 90 poboček, které jsou ve valné většině provozovány samostatnými podnikateli – franchisanty. První pobočka byla otevřena společností REDUCCIA, s.r.o. v roce 2008. Více informací http://www.naturhouse-cz.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.