Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Franchising? Byznys ve zdravém životním stylu. Podnikejte s NATURHOUSE

Komerční sdělení

Franchisanti sítě NATURHOUSE dobře vědí, že v zaměstnaní trávíme většinu našeho života. Pro někoho je jeho zaměstnání nutným zlem, pro jiné je vášní a radostí. Na pozitivní změnu není nikdy pozdě. Úspěšní franchisanti sítě NATURHOUSE by o tom mohli vyprávět. Že nevíte, co franchising je?

Nikdy v tom nebudete sami

Změna zaměstnání je zásadní rozhodnutí. Ovlivní vás, váš finanční příjem, případně celou vaši rodinu. Nebudeme si lhát, že stát se ze dne na den úspěšným franchisantem je lehké. Velkým pozitivem ale je, že s NATURHOUSE na to nikdy nebudete sami. Za sebou máte franchisora, vlastníka licence. Být franchisantem NATURHOUSE znamená, že se noví členové stávají součástí velké rodiny, která má v českém prostředí už 93 členů – výživových poraden. Pyšnit se může rovněž 25 lety zkušeností v zahraničí, členstvím v uznávané České asociaci franchisingu. Prvenstvím na trhu dokazuje rovněž vítězstvím v soutěži Franchisa roku, která se bude letos konat již potřetí.

NATURHOUSE: Franchisa roku- 1. místo v kategorii Broker Consulting Skokan roku a v kategorii KB Franchisor roku | Autor fotky: NATURHOUSE

Pokud chcete být svým vlastním pánem, chcete začít podnikat a máte blízko ke zdravému životnímu stylu, mohla by pro vás být NATURHOUSE, síť výživových poraden, to pravé jako třeba pro Ivu Bednaříkovou.

Když je chuť větší než strach

Před několika lety začínala Iva Bednaříková z Brna jako zaměstnankyně na pozici výživové poradkyně NATURHOUSE, poté si pobočku odkoupila. Třebaže neměla v podnikání žádné dřívější zkušenosti, prostě šla do toho. Věděla totiž, že za sebou bude mít veškerou podporu ze strany centrály NATURHOUSE.

„Je to podnikání s podporou. Od samotného začátku procházím různými školeními, workshopy, NATURHOUSE University. V momentě, kdy si nevím s čímkoliv rady, mohu se s důvěrou obrátit na centrálu, kde je pro mě profesionál ve svém oboru, který mi konstruktivně poradí a pomůže. Navíc značka má společnou reklamu, společné akce,“ popisuje výhody franchisingu úspěšná franchisantka Iva.

S žádnými zásadními problémy se Iva ve svých začátcích nesetkala. Pochopitelně se ale musela naučit vedení pobočky zorganizovat, plánovat nákup zboží, sehnat si účetní, zaškolit další asistentku, umět být šéfem, nejen zaměstnancem. Úsilí se ale vždy vyplatí. „Za těch 5 let mého působení mi na 50 klientů poskytlo svůj jedinečný příběh o své cestě k vysněné postavě. Hřejí mě u srdce jejich proměny a jsem šťastná, že jsem je na té cestě mohla doprovázet a být jim oporou,“ popisuje odměnu k nezaplacení paní Iva.

NATURHOUSE- Iva Bednaříková, Konzultace s klientkou, NATURHOUSE Brno, Orlí ulice | Autor fotky: NATURHOUSE

Úděl průkopníka

Cesty franchisantů NATURHOUSE jsou různé. Jsou to spokojení klienti, milovníci zdravého životního stylu nebo spokojení zaměstnanci. Nejtěžší je ale cesta průkopníků. Takovou šel i pan Robert Smetana, úplně první franchisant sítě NATURHOUSE. Po letech podnikání v ubytovacích a stravovacích službách hledali s manželkou novou cestu, jak dále rozvíjet svůj byznys. Odpověď našli na veletrhu franchisingu.

„Koncept NATURHOUSE nám připadal v roce 2008 zcela nový a odlišný od spousty kavárenských a realitních franchis, které se zde prezentovaly. Domluvili jsme si návštěvu tehdy jediné otevřené pobočky v ČR v Českých Budějovicích a do týdne jsme prodejnu navštívili. Prodejna byla vkusně zařízena světlým prodejním nábytkem ve firemních barvách a personál na nás působil příjemným a profesionálním dojmem. Od návštěvy prodejny už byl jenom krůček k rozhodnutí k pořízení vlastní franchisové licence,“ popisuje první dojmy pan Smetana.

V roce 2009 otevřeli se svou rodinou jako první franchisanti v České republice pobočku NATURHOUSE v Ostravě a společně s ostravskou pobočkou se v té samé době otevřela další franchisa v Ústí nad Labem a Děčíně, s daleko svižnějším rozjezdem. „Nájemné v obchodním centru bylo cca 2x vyšší než u našich kolegů a nám trvalo cca 7 měsíců, než jsme se dostali z červených čísel. Nicméně zhruba po roce a půl od otevření se tržby pozvolna dále zvyšovaly a my jsme se začali poohlížet po další pobočce,“ popisuje nelehké začátky pan Smetana.

NATURHOUSE: Robert Smetana s týmem, NATURHOUSE v Ostravě | Autor fotky: NATURHOUSE

Učení pokus-omyl

V jednu chvíli si Robert Smetana se svojí manželkou troufli na čtyři pobočky. To s sebou logicky nese více úsilí, více trpělivosti, ale i vyšší výdaje. „Každá nová pobočka potřebuje čas a spoustu energie k úspěšnému rozběhu. Prodejny byly otevřeny rychle po sobě a nás časově i finančně zatěžovalo časté střídání personálu – hledání a zaškolování nových výživových poradkyň či asistentek, což vedlo k rychlému vyčerpání finanční rezervy. Je důležité si uvědomit, že na pracovní pozici výživové poradkyně a asistentky se nehodí každý,“ říká pan Smetana. Výhodou v takových situacích je, že je možné pobočku nabídnout ke koupi jinému zájemci nebo přímo centrále. To byl i případ pana Smetany. Centrála pobočku odkoupila, přivedla do černých čísel a následně opět prodala novému franchisantovi, který ji dodnes úspěšně provozuje.

Pro pana Smetanu to tak byla cesta, jak zbylé dvě pobočky stabilizovat, mít na ně více času a také se dostatečně věnovat kvalitě práce s personálem i s novými klienty. „U franchisingu je jedna z velkých výhod podpora ze strany centrály, která vám práci usnadní. Nespornou výhodou je možnost přenést zahraniční zkušenosti, které centrála nejdříve ověří ve vlastních pobočkách, a poté se aplikují na pobočky franchisantů. Další velkou výhodou je setkávání a výměna zkušeností s ostatními franchisanty, kteří řeší podobné problémy a nejednou vám můžou poradit,“ popisuje spokojený franchisant NATURHOUSE.

Jít štěstí naproti

Pokud je vám představa podnikání s NATURHOUSE sympatická, možná je ten správný čas, abyste udělali krok v před a vyšli štěstí naproti. Lidi s chutí a elánem pracovat centrála NATURHOUSE vždy ráda přivítá. Pokud patříte mezi ty, kteří rádi přijdou k hotovému, možný je i odkup již zavedené pobočky. Například v Břeclavi a Chrudimi. Pokud chcete začít s čistým štítem, a jak se říká od podlahy, lokality, kde vás nebude trápit velká konkurence, jsou třeba Šumperk a Havlíčkův Brod. Více informací o volných lokalitách v síti NATURHOUSE najdete zde.

Líbí se vám představa podnikaní v oboru zdravého životního stylu, je vám značka NATURHOUSE sympatická nebo jste zatím jen zvědaví a zajímají vás možnosti franchisingu? Kontaktujte toho nejpověřenějšího:

Ing. Petr Kouble

business development manager
+420 725 766 437
franchising@naturhouse-cz.cz

Případně pošlete dotaz přes formulář na webu.

NATURHOUSE je celosvětová síť výživových poraden s vedoucím postavením v České republice, na Slovensku i v zahraničí. Koncept byl založen v roce 1992 ve Španělsku a nyní provozuje na 2 300 výživových poraden ve 32 zemích světa. Přidaná hodnota konceptu tkví v osobním výživovém poradenství zdarma, dlouhodobé práci s klientem a širokém sortimentu exkluzivních produktů. Více než 6 500 000 osob dosáhly díky NATURHOUSE svého cíle snížit a kontrolovat svou váhu. V současné chvíli působí na českém trhu více než 90 poboček, které jsou ve valné většině provozovány samostatnými podnikateli – franchisanty. První pobočka byla otevřena společností REDUCCIA, s.r.o. v roce 2008. Více informací http://www.naturhouse-cz.cz.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!



Skrýt reklamu