Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Facebook Live už je v USA pro všechny. Na co se můžete těšit?

Facebook ve včerejším Expanding Live Video to More People oznámil spuštění nové funkce Live pro všechny uživatele v USA. Zároveň uvedl, že se chystá funkci rozšířit pro zbytek světa už v následujících týdnech.

Inzerce

Facebook Live je nástroj pro sdílení živých přenosů online. Uživatelé v USA již teď mohou prostřednictvím svých iPhonů sdílet okamžiky v reálném čase. Stačí při psaní statusu kliknout na ikonku Live Video, připsat krátký popisek a vybrat publikum, s nímž video chcete sdílet.

V průběhu nahrávání se vám bude ukazovat, kolik lidí se na váš živý přenos dívá a jak jej hodnotí (komentáře, lajky). Uvidíte i to, jak dlouho už video nahráváte.

Facebook Live
Takto bude Facebook Live vypadat. Obrázek pochází z newsroom.fb.com.

Tato funkce není ničím, co by Facebook vymyslel sám. V Česku asi nejpopulárnější obdobou je již zaběhnutý Periscope od Twitteru, ale najdete i jiné alternativy (Meerkat, Glide, Zapstream a další).

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

V porovnání s Periscope bude mít Facebook Live hned několik výhod. Streamované video uživateli po ukončení nahrávání uloží do alba s ostatními videi. To například Periscope neumí (Meerkat také ne) a video maže po 24 hodinách. Vaší jedinou možností, jak video uchovat, je si ho po nahrávání stáhnout do svého zařízení a následně nahrát někam jinam (třeba na Youtube). Díky Facebook Live půjde ale video přehrát i zpětně.

Diváci streamu se budou moci přihlásit k odběru dalších streamů. Jakmile tedy začnete streamovat další video, vyskočí jim upozornění.

Streamování živých videí je trendem, který pomalu ale jistě nastupuje i do marketingu. Můžete jím podpořit vaši značku, polidštit ji, přiblížit ji k zákazníkovi. Můžete ho nechat nahlédnout do zákulisí vaší společnosti, ukázat mu připravované novinky, speciální nabídky či ho přenést doprostřed vaší konference či firemního večírku. A konec konců můžete zkusit i živý webinář, oznámení chystané novinky či cokoliv dalšího.

Jsem hodně zvědavý na to, jak se české firmy s příchodem Facebook Live popasují. Věřím, že se toho u většiny značek dá vymyslet opravdu hodně a že live streaming bude součástí nejedné marketingové strategie.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Aktuální vývoj a predikce do budoucna | Adam Neuberger

novinky38_mp

eVisions Novinky z onlajnu: IGTV, Facebook a GDPR a jak přelstít algoritmus Instagramu

evisions-328×225

eVisions.cz Novinky z Onlajnu: Nový algoritmus Seznamu, instagramová reklama a přechod na HTTPS

Právě vyšlo

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Inzerce