Inzerce

Facebook Live už je v USA pro všechny. Na co se můžete těšit?

Facebook ve včerejším Expanding Live Video to More People oznámil spuštění nové funkce Live pro všechny uživatele v USA. Zároveň uvedl, že se chystá funkci rozšířit pro zbytek světa už v následujících týdnech.

Inzerce

Facebook Live je nástroj pro sdílení živých přenosů online. Uživatelé v USA již teď mohou prostřednictvím svých iPhonů sdílet okamžiky v reálném čase. Stačí při psaní statusu kliknout na ikonku Live Video, připsat krátký popisek a vybrat publikum, s nímž video chcete sdílet.

V průběhu nahrávání se vám bude ukazovat, kolik lidí se na váš živý přenos dívá a jak jej hodnotí (komentáře, lajky). Uvidíte i to, jak dlouho už video nahráváte.

Facebook Live
Takto bude Facebook Live vypadat. Obrázek pochází z newsroom.fb.com.

Tato funkce není ničím, co by Facebook vymyslel sám. V Česku asi nejpopulárnější obdobou je již zaběhnutý Periscope od Twitteru, ale najdete i jiné alternativy (Meerkat, Glide, Zapstream a další).

V porovnání s Periscope bude mít Facebook Live hned několik výhod. Streamované video uživateli po ukončení nahrávání uloží do alba s ostatními videi. To například Periscope neumí (Meerkat také ne) a video maže po 24 hodinách. Vaší jedinou možností, jak video uchovat, je si ho po nahrávání stáhnout do svého zařízení a následně nahrát někam jinam (třeba na Youtube). Díky Facebook Live půjde ale video přehrát i zpětně.

Diváci streamu se budou moci přihlásit k odběru dalších streamů. Jakmile tedy začnete streamovat další video, vyskočí jim upozornění.

Streamování živých videí je trendem, který pomalu ale jistě nastupuje i do marketingu. Můžete jím podpořit vaši značku, polidštit ji, přiblížit ji k zákazníkovi. Můžete ho nechat nahlédnout do zákulisí vaší společnosti, ukázat mu připravované novinky, speciální nabídky či ho přenést doprostřed vaší konference či firemního večírku. A konec konců můžete zkusit i živý webinář, oznámení chystané novinky či cokoliv dalšího.

Jsem hodně zvědavý na to, jak se české firmy s příchodem Facebook Live popasují. Věřím, že se toho u většiny značek dá vymyslet opravdu hodně a že live streaming bude součástí nejedné marketingové strategie.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Aktuální vývoj a predikce do budoucna | Adam Neuberger

novinky38_mp

eVisions Novinky z onlajnu: IGTV, Facebook a GDPR a jak přelstít algoritmus Instagramu

evisions-328×225

eVisions.cz Novinky z Onlajnu: Nový algoritmus Seznamu, instagramová reklama a přechod na HTTPS

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání