Inzerce

Inzerce

Facebook Live už je v USA pro všechny. Na co se můžete těšit?

Facebook ve včerejším Expanding Live Video to More People oznámil spuštění nové funkce Live pro všechny uživatele v USA. Zároveň uvedl, že se chystá funkci rozšířit pro zbytek světa už v následujících týdnech.

Inzerce

Facebook Live je nástroj pro sdílení živých přenosů online. Uživatelé v USA již teď mohou prostřednictvím svých iPhonů sdílet okamžiky v reálném čase. Stačí při psaní statusu kliknout na ikonku Live Video, připsat krátký popisek a vybrat publikum, s nímž video chcete sdílet.

V průběhu nahrávání se vám bude ukazovat, kolik lidí se na váš živý přenos dívá a jak jej hodnotí (komentáře, lajky). Uvidíte i to, jak dlouho už video nahráváte.

Facebook Live
Takto bude Facebook Live vypadat. Obrázek pochází z newsroom.fb.com.

Tato funkce není ničím, co by Facebook vymyslel sám. V Česku asi nejpopulárnější obdobou je již zaběhnutý Periscope od Twitteru, ale najdete i jiné alternativy (Meerkat, Glide, Zapstream a další).

V porovnání s Periscope bude mít Facebook Live hned několik výhod. Streamované video uživateli po ukončení nahrávání uloží do alba s ostatními videi. To například Periscope neumí (Meerkat také ne) a video maže po 24 hodinách. Vaší jedinou možností, jak video uchovat, je si ho po nahrávání stáhnout do svého zařízení a následně nahrát někam jinam (třeba na Youtube). Díky Facebook Live půjde ale video přehrát i zpětně.

Diváci streamu se budou moci přihlásit k odběru dalších streamů. Jakmile tedy začnete streamovat další video, vyskočí jim upozornění.

Streamování živých videí je trendem, který pomalu ale jistě nastupuje i do marketingu. Můžete jím podpořit vaši značku, polidštit ji, přiblížit ji k zákazníkovi. Můžete ho nechat nahlédnout do zákulisí vaší společnosti, ukázat mu připravované novinky, speciální nabídky či ho přenést doprostřed vaší konference či firemního večírku. A konec konců můžete zkusit i živý webinář, oznámení chystané novinky či cokoliv dalšího.

Jsem hodně zvědavý na to, jak se české firmy s příchodem Facebook Live popasují. Věřím, že se toho u většiny značek dá vymyslet opravdu hodně a že live streaming bude součástí nejedné marketingové strategie.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

novinky38_mp

eVisions Novinky z onlajnu: IGTV, Facebook a GDPR a jak přelstít algoritmus Instagramu

evisions-328×225

eVisions.cz Novinky z Onlajnu: Nový algoritmus Seznamu, instagramová reklama a přechod na HTTPS

NOZ_special_foto

eVisions Novinky z onlajnu: Nové priority, umělá inteligence i pád jazykové bariéry

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

milan-fiala-web

Milan Fiala (eVisions.cz): Kdy začít přemýšlet nad expanzí do zahraničí?

jan-simkanic-web

Ján Simkanič (Internet Info): Jak vydělávají velká internetová média?

petr-novak-web

Petr Novák: Co obnáší digitální nomádství?

bartos

Jan Bartoš: Jak získat na Facebooku více fanoušků a jak s nimi naložit?

Inzerce