Facebook ve včerejším Expanding Live Video to More People oznámil spuštění nové funkce Live pro všechny uživatele v USA. Zároveň uvedl, že se chystá funkci rozšířit pro zbytek světa už v následujících týdnech.
Facebook Live je nástroj pro sdílení živých přenosů online. Uživatelé v USA již teď mohou prostřednictvím svých iPhonů sdílet okamžiky v reálném čase. Stačí při psaní statusu kliknout na ikonku Live Video, připsat krátký popisek a vybrat publikum, s nímž video chcete sdílet.
V průběhu nahrávání se vám bude ukazovat, kolik lidí se na váš živý přenos dívá a jak jej hodnotí (komentáře, lajky). Uvidíte i to, jak dlouho už video nahráváte.
Tato funkce není ničím, co by Facebook vymyslel sám. V Česku asi nejpopulárnější obdobou je již zaběhnutý Periscope od Twitteru, ale najdete i jiné alternativy (Meerkat, Glide, Zapstream a další).
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
V porovnání s Periscope bude mít Facebook Live hned několik výhod. Streamované video uživateli po ukončení nahrávání uloží do alba s ostatními videi. To například Periscope neumí (Meerkat také ne) a video maže po 24 hodinách. Vaší jedinou možností, jak video uchovat, je si ho po nahrávání stáhnout do svého zařízení a následně nahrát někam jinam (třeba na Youtube). Díky Facebook Live půjde ale video přehrát i zpětně.
Diváci streamu se budou moci přihlásit k odběru dalších streamů. Jakmile tedy začnete streamovat další video, vyskočí jim upozornění.
Streamování živých videí je trendem, který pomalu ale jistě nastupuje i do marketingu. Můžete jím podpořit vaši značku, polidštit ji, přiblížit ji k zákazníkovi. Můžete ho nechat nahlédnout do zákulisí vaší společnosti, ukázat mu připravované novinky, speciální nabídky či ho přenést doprostřed vaší konference či firemního večírku. A konec konců můžete zkusit i živý webinář, oznámení chystané novinky či cokoliv dalšího.
Jsem hodně zvědavý na to, jak se české firmy s příchodem Facebook Live popasují. Věřím, že se toho u většiny značek dá vymyslet opravdu hodně a že live streaming bude součástí nejedné marketingové strategie.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 6 hodinami
Před 6 hodinami
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce