Inzerce

ePoptávka.cz pomáhá i s uzavíráním smluv

Jelikož je správně uzavřená smlouva základem pro hladký průběh spolupráce, umožňuje nyní poptávkový server ePoptávka.cz poptávajícím bezplatný přístup k nejčastějším typům smluv.

Inzerce

Ročně projde poptávkovým systémem ePoptávka.cz přes 100.000 poptávek a poměrně často se stávalo, že poptávající se na operátory serveru obraceli s dotazy týkajícími se různých aspektů smluv uzavíraných mezi poptávajícími a dodavateli. Operátoři se v takových případech snažili pomoci podle možností, které měli k dispozici, a zajišťovali správné odpovědi či rady z mnoha dostupných odborných zdrojů. Samozřejmě s rizikem nechtěného omylu či nedorozumění.

Byli jsme si vědomi této ne zcela ideální situace“, říká ředitel společnosti B2M.CZ Otto Kočí, která systém ePoptávka.cz provozuje, „nechtěli jsme však tento druh pomoci poptávajícím zcela upřít a proto jsme se rozhodli obrátit se na profesionály.“ Tak byla domluvena a zahájena spolupráce provozovatele systému ePoptávka.cz s advokátní kanceláří Mašek, Kočí, Aujezdský (eAdvokacie).

Advokátní kanceláří byla připravena asi dvacítka smluv, které se nejčastěji používají k uzavření smluvního vztahu mezi poptávajícími a dodavateli systému ePoptávka.cz, a v červenci letošního roku pak byla spuštěna veřejně přístupná stránka „ePoptávka vzorové smlouvy“, na které je možné najít a zcela bezplatně stáhnout všechny potřebné vzorové smlouvy. A nejen to – je zde i možnost přes jednoduché kontaktní formuláře požádat advokátní kancelář buď o speciální úpravu konkrétní vzorové smlouvy a nebo dokonce i o vytvoření smlouvy přímo „na míru“.

Jsme rádi, že jsme mohli zachovat tento druh podpory poptávajícím, která navíc získala stoprocentně profesionální rámec. Obdobný druh bezplatné služby nenabízí žádný jiný poptávkový systém v České republice“, říká ještě Otto Kočí.

Dodejme, že uživatelé serveru ePoptávka.cz si již z uvedené stránky stáhli řádově stovky vzorových smluv.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

TOP obsah

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy