Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Eliminujte rizika podnikání: Využijte pojištění finančních ztrát

Podnikáte a nejste si jisti, jak se situace vyvine? Pro případy přerušení provozu či zrušení akce můžete využít pojištění finančních rizik. Co to znamená a na co všechno se pojištění vztahuje?

Co je pojištění finančních ztrát?

Pojištění finančních ztrát (nebo i pojištění finančních rizik) se vztahuje na finanční náklady, které vám vzniknou v důsledku nějaké škodné události, například nucené přerušení provozu. V praxi je tento druh pojištění závislý od pojišťoven a od toho, jak si samy nastaví podmínky, jelikož zákon o pojistné smlouvě pojem „finanční ztráta“ uvádí nejednoznačně. Velmi často je pojištění finančních ztrát součástí jiného pojištění, jako je například zemědělské pojištění či pojištění zásilek.

Co je předmětem pojištění finančních ztrát?

Mnoho pojišťoven má pojištění finančních ztrát zahrnuto v dalších produktech, jako je pojištění nekonání akce. To je určeno všem organizátorů akcí (kulturních, sportovních, společenských), kterým v souvislosti s pořádáním těchto akcí vznikla škoda. Předmětem takového pojištění je pak právě i pojištění finanční ztráty v případě, že organizátor byl nucen akci zrušit, přerušit, nebo její konání odložit. Za finanční ztrátu se v tomto případě budou považovat vynaložené náklady na přípravu a realizaci akce.

Jaká jsou rizika krytí?

V rámci pojištění nekonání akce jde zejména o rizika jako:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • neúčast umělce kvůli nemoci, úrazu či jiné překážce, která mu brání v účasti,
  • nepříznivé počasí,
  • havárie, živelná událost, selhání techniky a jiné.

Jak je to s pojištěním přerušení provozu?

Pojištění přerušení provozu slouží zejména k náhradě vynaložených stálých nákladů a ztrát na zisku, které přerušením provozu vznikly. Podmínkou ale je, že k přerušení musí dojít v důsledku některého z pojistných rizik. Mezi nimi jsou nejčastěji:

  • požár, výbuch či jiná rizika,
  • živelná rizika,
  • odcizení,
  • vandalismus,
  • poškození strojů v provozu či elektroniky.

Lze pojistit i pohledávky?

Abyste své podnikání chránili co nejlépe, můžete si sjednat i pojištění pohledávek. To se vám hodí zejména pro případy, když se chcete chránit před neplacením dluhů. Hlavním cílem tohoto pojištění je ztrátám předcházet, a to tak, že z pojištění bude zajištěno uhrazení vystavených faktur.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

marek-marusinec-web

Jak rozvíjet zaměstnance ve vaší firmě? | Marek Marušinec

Právě vyšlo

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Nejoblíbenější

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Komentáře

TOP obsah

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Inzerce