Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Eliminujte rizika podnikání: Využijte pojištění finančních ztrát

Podnikáte a nejste si jisti, jak se situace vyvine? Pro případy přerušení provozu či zrušení akce můžete využít pojištění finančních rizik. Co to znamená a na co všechno se pojištění vztahuje?

Co je pojištění finančních ztrát?

Pojištění finančních ztrát (nebo i pojištění finančních rizik) se vztahuje na finanční náklady, které vám vzniknou v důsledku nějaké škodné události, například nucené přerušení provozu. V praxi je tento druh pojištění závislý od pojišťoven a od toho, jak si samy nastaví podmínky, jelikož zákon o pojistné smlouvě pojem „finanční ztráta“ uvádí nejednoznačně. Velmi často je pojištění finančních ztrát součástí jiného pojištění, jako je například zemědělské pojištění či pojištění zásilek.

Co je předmětem pojištění finančních ztrát?

Mnoho pojišťoven má pojištění finančních ztrát zahrnuto v dalších produktech, jako je pojištění nekonání akce. To je určeno všem organizátorů akcí (kulturních, sportovních, společenských), kterým v souvislosti s pořádáním těchto akcí vznikla škoda. Předmětem takového pojištění je pak právě i pojištění finanční ztráty v případě, že organizátor byl nucen akci zrušit, přerušit, nebo její konání odložit. Za finanční ztrátu se v tomto případě budou považovat vynaložené náklady na přípravu a realizaci akce.

Jaká jsou rizika krytí?

V rámci pojištění nekonání akce jde zejména o rizika jako:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • neúčast umělce kvůli nemoci, úrazu či jiné překážce, která mu brání v účasti,
  • nepříznivé počasí,
  • havárie, živelná událost, selhání techniky a jiné.

Jak je to s pojištěním přerušení provozu?

Pojištění přerušení provozu slouží zejména k náhradě vynaložených stálých nákladů a ztrát na zisku, které přerušením provozu vznikly. Podmínkou ale je, že k přerušení musí dojít v důsledku některého z pojistných rizik. Mezi nimi jsou nejčastěji:

  • požár, výbuch či jiná rizika,
  • živelná rizika,
  • odcizení,
  • vandalismus,
  • poškození strojů v provozu či elektroniky.

Lze pojistit i pohledávky?

Abyste své podnikání chránili co nejlépe, můžete si sjednat i pojištění pohledávek. To se vám hodí zejména pro případy, když se chcete chránit před neplacením dluhů. Hlavním cílem tohoto pojištění je ztrátám předcházet, a to tak, že z pojištění bude zajištěno uhrazení vystavených faktur.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

marek-odehnal-web

Důchod pohledem investora: Vytvořte si rentu na stáří | Marek Odehnal

Právě vyšlo

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

TOP header

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Inzerce