Pokud začínáte s podnikáním na internetu, existuje několik možností, kudy se vydat. Můžete vytvářet weby – magazíny, psát články a časem zde prodávat inzerci. V dnešní době jsou oblíbené info produkty, kdy své znalosti a know-how zpracujete do podoby videí a ty zpřístupníte v placené členské sekci.
Další z možností je prodej zboží. Skutečné e-shopy se skladem a příslušnou agendou jsou však pro začátečníky často náročné a i když se říká, že v České republice je internetových obchodů přes 37 tisíc, skutečně vidět nebo je vůbec dohledat půjde jen malý zlomek z nich.
Existuje však elegantní řešení, jak začít provozovat e-shop i bez počátečních velkých investic do skladových zásob a tím řešením je obchod s přeposíláním objednávek dodavateli. Jak to funguje?
Pozor: 100% automatický e-shop s přeposíláním objednávek není 100% pasivní zdroj příjmu.
Alespoň na začátku je třeba obchod propagovat. Díky tomu se velmi rychle dostanete před většinu z oněch 37 tisíc konkurenčních e-shopů. O takový ten vysněný zdroj pasivních příjmů se nejedná, ale poměr práce/výdělek zde může vycházet velmi slušně.
Pro některé partnery je e-shop s přeposíláním prvním krokem do světa e-commerce. Na něm se naučí jak e-shop funguje, jak pracovat se zákazníky, jak obchod propagovat. Jakmile získají dostatek znalostí a odvahy, přejdou na vyšší level a začnou prodávat vlastní zboží. Díky rozjetému podnikání mohou využít databáze svých zákazníků a s nabytými zkušenostmi podstatně snižují riziko neúspěchu.
Někteří partneři ale u této formy podnikání zůstanou. Nemají potřebu přijít do styku s fyzickým zbožím, řešit zaměstnance atd. Tito partneři si postupem času pořizují další přeposílací e-shopy, třeba i s úplně jiným sortimentem, zlepšují se v propagaci, hledají vhodnou kombinaci kvalitních dodavatelů, prodejného sortimentu a zajímavé výše provize a tvoří si portfolio obchodů, které nahradí nebo i převýší příjmy ze zaměstnání.
Abychom nezůstali jen u teorie, ukažme si také nějaká ta čísla. Na obrázku níže jsou výsledky jednoho z e-shopů, který přeposílá objednávky. Rozběhl se v dubnu 2012 a dle statistik do června 2015 vydělal na provizí přes 638 tisíc Kč. Zde naleznete více informací k výsledkům tohoto e-shopu.
Jak je vidět, jediný e-shop může, obzvláště v nákupní sezóně podstatně vylepšit rodinný rozpočet.
Vyberte si sortiment, který je vám blízký nebo k němu máte vztah. Vyberte si z připravených e-shopů a můžete začít prodávat.
Tip na závěr: Pokud při objednávce e-shopu zadáte kód „MLADYPODNIKATEL“, získáte 1 hodinu konzultace zdarma a slevu 10% na pořízení e-shopu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny