Inzerce

Inzerce

E-commerce day 2019: Celodenní konference pro e-shopy

Již 21. září se v brněnském Impact hubu koná celodenní konference pro e-shopy s názvem E-commerce day. Probírat se budou ta nejdůležitější témata z oblasti internetového prodeje.

Čeká vás nabitý program plný praktických informací, které vám pomohou dostat váš e-shop na vyšší level. Těšit se můžete na jedny z největších osobností v českém online prostředí, kteří se s vámi podělí o své mnohaleté zkušenosti. Celá akce je rozdělena do několika přednášek a doplňujících workshopů, takže si můžete vybrat témata, která vás nejvíce zajímají. Díky pořadateli GUG(Google User Group) a všem jeho partnerům je konference zcela zdarma.

Program je nabitý praktickými informacemi

Na konferenci E-commerce day 2019 se můžete těšit na kvalitní řečníky z oblasti marketingu, grafiky, práva, účetnictví a všeho, co je pro úspěšný e-shop důležité.

V hlavním sále vám autor úspěšného programu E-shop Restart, Daniel Višnák, objasní, jak se v dnešní době se svým e-shopem odlišit od konkurence. Zástupkyně advokátní kanceláře NextLegal pak bude vyprávět o tom, jaké mohou při založení, provozu a prodeji e-shopu nastat právní problémy a jak jim předejít. Od marketingového ředitele firmy Shoptet se dozvíte, jak přistupovat k budování značky e-shopu a do tajemství cenotvorby účastníky zasvětí Michal Kubíček. Čeká vás také přednáška od zakladatele e-shopu Ketomix Davida Herolda o tom, jak v e-shopu na výkonnostní marketing a spousty dalších skvělých vystoupení.

Kromě nabitého programu přednášek v hlavním sále si můžete užít i doplňkové workshopy. Ty se konají v zasedacích místnostech a jsou určeny pro skupinky asi 10-15 lidí. Workshop o popiscích produktů v e-shopu pro vás připravila copywriterka Lubomíra Honíšková, workshopem o tom, jak na profesionální bannery svépomoci, vás provede grafik a webdesigner Ľubomír Takáč. Marketér Jaroslav Jakubů vám pak na svém workshopu odhalí, jak optimalizovat PPC reklamy u e-shopu. A to ani zdaleka není všechno.

Na stránkách www.ecommerceday.cz najdete všechny potřebné informace včetně kompletního programu. Pokud se chcete dozvědět hodnotné informace z klíčových oblastí, které jsou potřebné k úspěšnému provozování internetového obchodu, tak neváhejte a registrujte se na konferenci E-commerce day ještě dnes na https://ecommerceday.cz/registrace.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Právě vyšlo

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Nejoblíbenější

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

martin-setek-web

Martin Šetek (Zaloto): Jak oslovit a získat investora, zkušenosti z jednání, tipy pro startupy

tereza-salte-web

Tereza Salte: Jak zapojit blogery do vašeho marketingu?

Kde jsou zákazníci

Jak zjistit, kde jsou moji zákazníci?

marek-pavlas-web

Marek Pavlas (BigMedia): Kdy vyzkoušet venkovní reklamu?

Inzerce