Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

E-commerce day 2019: Celodenní konference pro e-shopy

Již 21. září se v brněnském Impact hubu koná celodenní konference pro e-shopy s názvem E-commerce day. Probírat se budou ta nejdůležitější témata z oblasti internetového prodeje.

Čeká vás nabitý program plný praktických informací, které vám pomohou dostat váš e-shop na vyšší level. Těšit se můžete na jedny z největších osobností v českém online prostředí, kteří se s vámi podělí o své mnohaleté zkušenosti. Celá akce je rozdělena do několika přednášek a doplňujících workshopů, takže si můžete vybrat témata, která vás nejvíce zajímají. Díky pořadateli GUG(Google User Group) a všem jeho partnerům je konference zcela zdarma.

Program je nabitý praktickými informacemi

Na konferenci E-commerce day 2019 se můžete těšit na kvalitní řečníky z oblasti marketingu, grafiky, práva, účetnictví a všeho, co je pro úspěšný e-shop důležité.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

V hlavním sále vám autor úspěšného programu E-shop Restart, Daniel Višnák, objasní, jak se v dnešní době se svým e-shopem odlišit od konkurence. Zástupkyně advokátní kanceláře NextLegal pak bude vyprávět o tom, jaké mohou při založení, provozu a prodeji e-shopu nastat právní problémy a jak jim předejít. Od marketingového ředitele firmy Shoptet se dozvíte, jak přistupovat k budování značky e-shopu a do tajemství cenotvorby účastníky zasvětí Michal Kubíček. Čeká vás také přednáška od zakladatele e-shopu Ketomix Davida Herolda o tom, jak v e-shopu na výkonnostní marketing a spousty dalších skvělých vystoupení.

Kromě nabitého programu přednášek v hlavním sále si můžete užít i doplňkové workshopy. Ty se konají v zasedacích místnostech a jsou určeny pro skupinky asi 10-15 lidí. Workshop o popiscích produktů v e-shopu pro vás připravila copywriterka Lubomíra Honíšková, workshopem o tom, jak na profesionální bannery svépomoci, vás provede grafik a webdesigner Ľubomír Takáč. Marketér Jaroslav Jakubů vám pak na svém workshopu odhalí, jak optimalizovat PPC reklamy u e-shopu. A to ani zdaleka není všechno.

Na stránkách www.ecommerceday.cz najdete všechny potřebné informace včetně kompletního programu. Pokud se chcete dozvědět hodnotné informace z klíčových oblastí, které jsou potřebné k úspěšnému provozování internetového obchodu, tak neváhejte a registrujte se na konferenci E-commerce day ještě dnes na https://ecommerceday.cz/registrace.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

patrik-fenus-web

Co brání mladým podnikatelům inovovat? | Patrik Feňuš (Social Impact Award)

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Inzerce