Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

E-commerce day 2019: Celodenní konference pro e-shopy

inzerce
Před 5 roky

Již 21. září se v brněnském Impact hubu koná celodenní konference pro e-shopy s názvem E-commerce day. Probírat se budou ta nejdůležitější témata z oblasti internetového prodeje.

Čeká vás nabitý program plný praktických informací, které vám pomohou dostat váš e-shop na vyšší level. Těšit se můžete na jedny z největších osobností v českém online prostředí, kteří se s vámi podělí o své mnohaleté zkušenosti. Celá akce je rozdělena do několika přednášek a doplňujících workshopů, takže si můžete vybrat témata, která vás nejvíce zajímají. Díky pořadateli GUG(Google User Group) a všem jeho partnerům je konference zcela zdarma.

Program je nabitý praktickými informacemi

Na konferenci E-commerce day 2019 se můžete těšit na kvalitní řečníky z oblasti marketingu, grafiky, práva, účetnictví a všeho, co je pro úspěšný e-shop důležité.

Inzerce

V hlavním sále vám autor úspěšného programu E-shop Restart, Daniel Višnák, objasní, jak se v dnešní době se svým e-shopem odlišit od konkurence. Zástupkyně advokátní kanceláře NextLegal pak bude vyprávět o tom, jaké mohou při založení, provozu a prodeji e-shopu nastat právní problémy a jak jim předejít. Od marketingového ředitele firmy Shoptet se dozvíte, jak přistupovat k budování značky e-shopu a do tajemství cenotvorby účastníky zasvětí Michal Kubíček. Čeká vás také přednáška od zakladatele e-shopu Ketomix Davida Herolda o tom, jak v e-shopu na výkonnostní marketing a spousty dalších skvělých vystoupení.

Kromě nabitého programu přednášek v hlavním sále si můžete užít i doplňkové workshopy. Ty se konají v zasedacích místnostech a jsou určeny pro skupinky asi 10-15 lidí. Workshop o popiscích produktů v e-shopu pro vás připravila copywriterka Lubomíra Honíšková, workshopem o tom, jak na profesionální bannery svépomoci, vás provede grafik a webdesigner Ľubomír Takáč. Marketér Jaroslav Jakubů vám pak na svém workshopu odhalí, jak optimalizovat PPC reklamy u e-shopu. A to ani zdaleka není všechno.

Na stránkách www.ecommerceday.cz najdete všechny potřebné informace včetně kompletního programu. Pokud se chcete dozvědět hodnotné informace z klíčových oblastí, které jsou potřebné k úspěšnému provozování internetového obchodu, tak neváhejte a registrujte se na konferenci E-commerce day ještě dnes na https://ecommerceday.cz/registrace.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

marek-cech-web

Jak se řídí agentura malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)