Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

E-commerce day 2019: Celodenní konference pro e-shopy

inzerce
Před 5 roky

Již 21. září se v brněnském Impact hubu koná celodenní konference pro e-shopy s názvem E-commerce day. Probírat se budou ta nejdůležitější témata z oblasti internetového prodeje.

Čeká vás nabitý program plný praktických informací, které vám pomohou dostat váš e-shop na vyšší level. Těšit se můžete na jedny z největších osobností v českém online prostředí, kteří se s vámi podělí o své mnohaleté zkušenosti. Celá akce je rozdělena do několika přednášek a doplňujících workshopů, takže si můžete vybrat témata, která vás nejvíce zajímají. Díky pořadateli GUG(Google User Group) a všem jeho partnerům je konference zcela zdarma.

Program je nabitý praktickými informacemi

Na konferenci E-commerce day 2019 se můžete těšit na kvalitní řečníky z oblasti marketingu, grafiky, práva, účetnictví a všeho, co je pro úspěšný e-shop důležité.

V hlavním sále vám autor úspěšného programu E-shop Restart, Daniel Višnák, objasní, jak se v dnešní době se svým e-shopem odlišit od konkurence. Zástupkyně advokátní kanceláře NextLegal pak bude vyprávět o tom, jaké mohou při založení, provozu a prodeji e-shopu nastat právní problémy a jak jim předejít. Od marketingového ředitele firmy Shoptet se dozvíte, jak přistupovat k budování značky e-shopu a do tajemství cenotvorby účastníky zasvětí Michal Kubíček. Čeká vás také přednáška od zakladatele e-shopu Ketomix Davida Herolda o tom, jak v e-shopu na výkonnostní marketing a spousty dalších skvělých vystoupení.

Kromě nabitého programu přednášek v hlavním sále si můžete užít i doplňkové workshopy. Ty se konají v zasedacích místnostech a jsou určeny pro skupinky asi 10-15 lidí. Workshop o popiscích produktů v e-shopu pro vás připravila copywriterka Lubomíra Honíšková, workshopem o tom, jak na profesionální bannery svépomoci, vás provede grafik a webdesigner Ľubomír Takáč. Marketér Jaroslav Jakubů vám pak na svém workshopu odhalí, jak optimalizovat PPC reklamy u e-shopu. A to ani zdaleka není všechno.

Na stránkách www.ecommerceday.cz najdete všechny potřebné informace včetně kompletního programu. Pokud se chcete dozvědět hodnotné informace z klíčových oblastí, které jsou potřebné k úspěšnému provozování internetového obchodu, tak neváhejte a registrujte se na konferenci E-commerce day ještě dnes na https://ecommerceday.cz/registrace.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-klienty

Jiřího klienti #11: Jak získat nové klienty?

Premium
daibor-pulkert-web

Kdy zavřít firmu? Nejhorší scénář, který může být příležitostí pro něco nového | Dalibor Pulkert

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-web

Jiřího klienti #10: Mindset v podnikání. Dá se změnit?

petr-macek-web

Největší chyby v projektovém řízení malých a středních firem | Petr Macek (Caflou)

Premium
marek-dobry-web

Ze zaměstnání na volnou nohu. Po necelém roce naplnil své cíle | Marek Dobrý

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-9

Jiřího klienti #9: Proč neděláte vlastní reklamu?

martin-horsky-web

Když firma přeroste zakladatele. Příklad dvou firem, kterým se to stalo | Martin Horský (JPF)

Premium
petr-bena-web

Customer Experience: Jak Alza zlepšuje svoje služby pro zákazníky? | Petr Bena