Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Dá se postavit web pro větší firmu na WordPressu?

Inzerce

Inzerce

Jsou to dva měsíce, co jsme spustili nový web pro firmu Tenaur.cz, která se věnuje instalaci tepelných čerpadel. Od začátku bylo jasné, že nemáme budget na vlastní řešení a tak jsme si řekli, že se vydáme cestou WordPressu. Naše obliba v tomto redakčním systému začala asi před čtyřmi lety, když jsme na WordPressu vystavěli web pro větší mediální projekt. Překvapila nás jeho míra variability, možnosti přizpůsobení a obrovská škála použitelných pluginů. Řekli jsme si tedy, že toto bude jasná volba pro redakční systém ke generování poptávek tepelných čerpadel.

Web pro prodej tepelných čerpadel

Web pro tepelná čerpadla měl v podstatě snadné zadání. Zákazník se nesměl na webu ztratit, všechny podstránky, které jsme chtěli na webu mít, se tam musely vejít v rozumné struktuře a web se musel v neposlední řadě rychle načítat. Jasná byla i struktura webu popisující jednotlivé druhy tepelných čerpadel. Chtěli jsme zachovat dostatek prostoru pro nejprodávanější kousky tepelných čerpadel vzduch / voda, ale stejně tak neopomenout celkem raritní záležitosti jako tepelná čerpadla voda / voda nebo vzduch / vzduch.

Hlavním bodem je správná volba šablony

Výsledkem byl vznik zcela funkčního web na WordPressu s využitím šablony Avada. Důvodů pro volbu této šablony bylo více: úspora nákladů, možnost realizovat vše, co jsme chtěli a mnoho dalšího. Bohužel jsme v průběhu realizace s externí programátorskou firmou narazili na celou řadu limitů této šablony. Od sestavení vstupních stránek po nutnost oddělené editace sliderů a další.

Jak najít firmu pro programování

Protože jsme chtěli mít editovatelnou podstránku pro prodej jednotlivých druhů tepelných čerpadel a správně vyzdvihnout i značky tepelných čerpadel jako jsou Mitsubishi, LG nebo PZP, věděli jsme, že to bude chtít i šikovné programátory. Nakonec jsme našli šikovného dodavatele, ale narazili na jeho limity v kapacitě. Na web byl nasazený tzv. „juniorní klikač“ WordPress šablon, takže výsledek pak podle toho vypadal. Dodavatel však nabídl předělání velké části webu na své náklady, což vyústilo ve výsledek, který je viditelný nyní. Pokud chcete ušetřit čas svůj i svého dodavatele, chtějte vždy znát projektový tým a zkušenosti jeho členů. Podmínkou musí být, aby již měli v referencích podobně složitý projekt, který byste mohli přirovnat k tomu svému. Ptejte se na reference a doporučení.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Dá se tedy postavit profesionální web pro firmu s 30 zaměstnanci na WordPressu?

Nyní víme, že špatnou volbou nebyl redakční systém WordPress, ale šablona Avada, která má své limity. Nejvhodnějším řešením by bylo naprogramování vlastní šablony s postupným dotvářením v budoucnu, čemuž se stejně nevyhneme. Web roste obsahově a postupně na něm přibydou ještě desítky nových podstránek a obsahem, týkajícím se všech aspektů tepelných čerpadel, stejně tak i informace o kotlíkových dotacích.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Vlastimil Pěchouček

Vlastimil Pěchouček je majitel specializované digitální agentury Onlinestrategie.cz s.r.o. Zaměřují se na výkonnostní kampaně v oblasti získávání leadů a správu sociálních sítí. Portfolio klientů je složeno ze segmentu SMB a Enterprise. Zajišťují výkonnostní náborové kampaně, marketing ve vyhledávačích, Facebook a Instagram. Setkáte se s nimi v Plzni a Praze.

Nenechte si ujít

petr-macek-9-web

Petr Macek: Jak na finanční řízení digitální agentury?

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

jiri-peslar-web

Měnové konverze: Na co si dát pozor, pokud podnikáte v zahraničí? | Jiří Peslar (Allrisk)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

jaroslav-rasa-web

Jaké firmy zvládají těžká období lépe? | Jaroslav Řasa (ABRA)

Komentáře

TOP header

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Inzerce