Senzační zpráva pro všechny startupy, podnikatele, menší týmy a projekty, kteří chtějí používat ke své práci prvotřídní nástroj pro správu svých kontaktů, marketing, ale zároveň nechtějí investovat do začátku vysoké částky! HubSpot přidal ke svému CRM zdarma i Email marketing a Ads marketing zdarma! To zásadně mění hru, všechny informace o svých kontaktech, které máte v CRM, můžete nyní využívat k personalizování svého email marketingu a kvalita vašich leadů poroste stejně jako pravděpodobnost nákupu. Pojďme se tedy podívat, o čem to celé je.
Inzerce
Co je to HubSpot
HubSpot je růstová platforma pro obchod, marketing a servis, tzv. All-in-One řešení. HubSpot vám pomáhá budoucí zákazníky přilákat a zaujmout a ty stávající potěšit a udržet pomocí principů Inbound marketingu. Aktuálně je HubSpot jedním z nejpoužívanějších nástrojů marketingové automatizace, používá ho po celém světě více jak 60.000 společností a další tisíce používají HubSpot CRM zdarma.
Inbound marketing do středu celého vašeho úsilí staví zákazníka. Ve správnou chvíli, na správném místě, ta správná nabídka a zásadní předpoklad, abyste toho mohli docílit je, že znáte svoje aktuální i své potenciální zákazníky. Toho dosáhnete nejlépe sběrem správných dat a jejich ukládáním. V dnešní digitální době není lepšího místa na správu dat o vašich návštěvnících, leadech a zákaznících, než je právě CRM (Customer relationship management). HubSpot CRM můžete využívat i v týmu a je od svého počátku zdarma až do 1.000 kontaktů.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
HubSpot úplně nejlépe poslouží v principu těm, kteří se na svém webu snaží vytvářet nové leady, neboli potenciální zákazníky, a ty se snaží přetvořit ve své zákazníky. 61 % specialistů marketingu odpovědělo, že vytvářet návštěvnost a generovat nové leady je jejich TOP výzvou (State of Inbound, 2018).
HubSpot je robustní nástroj, mohou ho stejně efektivně využívat jednotlivci jako korporace. HubSpot roste spolu s vámi a s vaším projektem. Pomocí různých úrovní licencí si můžete pro své potřeby pořídit jen ty nástroje, které opravdu v tu danou chvíli potřebujete, ale zároveň se nemusíte bát, že až váš projekt vyroste, budete muset měnit nástroj a migrovat všechny databáze jinam, jednoduše uděláte upgrade.
HubSpot CRM navždy zdarma
Pokud ještě nepoužíváte CRM, nemusíte se hroutit, 40 % obchoďáků přiznalo, že stále používá nástroje jako Microsoft Excel nebo Outlook pro správu svých kontaktů (State of Inbound, 2018).
Co zvládnete se CRM zdarma?
CRM může mít od HubSpotu každý zdarma, stačí se zaregistrovat. CRM je srovnatelné třeba s Pipedrivem, umí toho opravdu spoustu a jednotlivcům, začínajícím startupům, nebo menším týmům do začátku poslouží opravdu výborně. Můžete vytvářet zdarma formuláře na web, komunikovat přes life-chat nebo chat-bota. Všechny informace o zákaznících, které nasbíráte, udržujete na jednom místě. Komunikace probíhá rovnou z HubSpotu a vy tak třeba víte, jestli si někdo otevřel váš 1:1 email nebo si zobrazil dokument, který jste mu právě poslal.
Pokud používáte WordPress, pomocí plug-inu si stránku propojíte asi tak za 20 vteřin a bez nastavování okamžitě generujete leady ze své stránky rovnou do CRM systému, kde s nimi můžete dále pracovat.
HubSpot CRM + Marketing zdarma otevírá nové možnosti!
Toto léto se však HubSpot rozhodl udělat trochu vítr a ke svému CRM zdarma přidává část svého Marketing Hubu (modul zaměřených na marketingové aktivity), konkrétně tedy email marketing a Ads management. Už tedy žádné další nástroje na rozesílku emailu spolu s HubSpot CRM zdarma nebudete potřebovat. Nyní vše zvládnete z jednoho nástroje a možností využití je nespočet.
Email marketing zdarma
Co to pro vás znamená? V tuto chvíli můžete ochutnat další ze silných zbraní HubSpotu a ušetřit si tak spoustu času díky používání jednoho nástroje. Díky tomu získáte i mimo jiné více prostoru soustředit se na svůj business a méně starostí a komplikací s migrováním kontaktů, například do nástroje pro rozesílku newsletterů. Všechny leady, které pomocí formulářů na webu vytvoříte a všechny informace, které nasbíráte, můžete využít pro email marketing, newslettery, lead nurturing kampaně, follow-up kampaně a další. Můžete zlepšit svůj konverzní poměr na získání nového zákazníka a efektivněji pracovat s leady. 83 % společností už dneska používá alespoň základní segmentace, jako jsou věk a pohlaví (Econsultancy, 2016), tak nezůstávejte pozadu!
Možnostem využití segmentací na základě informací v CRM a email marketingu se meze nekladou, tedy kromě jedné, HubSpot vám umožní zdarma rozesílat 2.000 emailů měsíčně a v patičce budete mít branding, podobně jako to má i MailChimpu zdarma. Reporting a analytika email marketingu je samozřejmostí a vy tak budete vědět, jak si vaše kampaně vedou, navíc při pohledu na detail uživatele v CRM uvidíte, jak konkrétní uživatel na vaše kampaně reaguje, a můžete podle toho upravit třeba způsob komunikace, pokud s ním budete zrovna chatovat, telefonovat nebo si psát 1:1 emaily.
HubSpot nebo MailChimp?
V tuto chvíli je mezi verzemi MailChimpu a HubSpotem zdarma jeden zásadní rozdíl. MailChimp nemá CRM, je to nástroj na rozesílku emailů. Možná i proto se více hodí pro e-shopy. HubSpot vám díky vychytanému CRM nástroji umožnuje daleko více věcí, jednou z nich je například spolupráce obchodu a marketingu v rámci jednoho nástroje, všichni pracují s jednou databází, a to samo o sobě vytváří daleko lepší podhoubí pro možnosti růstu vašeho projektu. Spolupráce několika lidí v rámci jednoho HubSpotu je také častým WOW efektem, který zákazníci v prvních chvílích zažívají.
Napojení reklamních účtů
Ke svému HubSpotu si můžete zdarma připojit 2 reklamní účty Google Ads, Facebook nebo LinkedIn. Díky integraci a analytice můžete sledovat reálný dopad vašich marketingových aktivit na generování kvalitních leadů a získávání nových zákazníků. Vidět výsledky reklam na svém webu, vám pomůže zaměřit své aktivity tam, kde to dává největší smysl a kde můžete získat ze své investice nejvíc užitku nebo bez problémů počítat své ROI (Return-of-investment), obzvlášť když 39 % markeťáků přiznává, že prokázání ROI je jednou z jejich největších výzev (State of Inbound, 2018).
Výčet možností, které HubSpot Free nabízí je opravdu velký, ale pro vás je to skvělá příležitost vyzkoušet si špičkovou růstovou platformu. Začít můžete klidně úplně zdarma a jak roste Váš projekt a vaše požadavky, tak porostou i možnosti, které vám HubSpot může nabídnout.
Je důležité nezapomenout na jednu věc, HubSpot je jen nástroj a je tedy jasné, že samo se to neudělá. Je potřeba toho umět využít a i z Free verze se dá získat víc, než si můžete myslet. Strategie, koncept a zkušenosti mohou váš růst hodně urychlit a zefektivnit vynaložené úsilí, a přesně to v GrowBetter.cz děláme. Vytváříme růstové strategie a jako certifikovaný HubSpot partner pomáháme projektům růst a HubSpot Free CRM + Marketing je skvělý začátek. Pokud si nebudete jistí, jestli je pro vás HubSpot vhodný, kontaktujte nás a úvodní nastavení a vstupní konzultaci do HubSpotu od nás získáte zdarma.
Autor:
Lukáš Hertl
Lukáš se skoro 10 let věnuje eCommerce a digitálnímu marketingu, kde působí několik let jako konzultant. Pomáhá společnostem lépe růst, a proto vytvořil vlastní agenturu GrowBetter.cz zaměřenou na Růstové strategie a Inbound marketing. Jako jedním z mála v Česku je certifikovaný HubSpot Partner.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Máme pro vás exkluzivní premium rozhovory s TOP podnikateli, manažery a dalšími byznysmeny. Čerpejte z jejich know-how o řízení firem, e-commerce, marketingu a dalším.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.