Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Co přináší nový software pro e-mailový marketing

inzerce
Před 9 roky

Pořádný nástroj pro rozesílání hromadných zpráv je základním předpokladem kvalitního a fungujícího emailingu. Ve snaze ulehčit práci a maximálně zjednodušit odesílání e-mailů na celou databázi kontaktů, přichází nový software CapoMail. Jaké jsou jeho výhody a proč zvážit jeho vyzkoušení?

Nová konkurence stávajících služeb

CapoMail se snaží přímo konkurovat zaběhlé službě Mailchimp. Staví hlavně na jednoduchém, přehledném a intuitivním ovládání, díky kterému by odesílání hromadných e-mailů měl zvládnout téměř každý. I přes velmi jednoduchý design nabízí CapoMail celou řadu pokročilých funkcí, jako je tvorba newsletterů pomocí šablon, optimalizaci kódu a snadný způsob, jak získat všechny důležité statistiky pro správné vyhodnocení úspěšnosti emailové kampaně.

Český software s českou podporou připravený pro český trh

Jednou z předností CapoMailu je to, že je dílem výhradně českých vývojářů, kteří mají několikaleté zkušenosti v oblasti e-mailového marketingu. Je tedy přesně navržen, aby splnil všechna očekávání a pokryl potřeby pro vytvoření fungující kampaně. I technická podpora je česká a připravená dále pracovat na vývoji a zlepšování celého systému. Služba je optimalizována a navržena podle potřeb českého trhu a je vhodná pro oslovení tisíců lidí pomocí odeslání e-mailů v přijatelných formátech pro poštovní klienty.

capomail

Inzerce

Spravujte několik databází najednou, sledujte své výsledky a úspěšnost kampaní

Přehledné rozhraní aplikace pro hromadné rozesílání e-mailů nabízí správu několika kampaní s možností sledovat počet příjemců nebo prokliků. Jednoduchý přehled informací velmi usnadní sledování úspěšnosti kampaně. Stačí pouze nastavit databázi příjemců, upravit odesílatele, vložit připravený obsah, odeslat a sledovat své výsledky. Pokud si nejste jistí, jestli by vám služba vyhovovala, vyzkoušejte si jednu kampaň, kterou můžete odeslat na 50 adres a uvidíte, jestli zůstanete u starého řešení, nebo dáte šanci novému ryze českému systému.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký