Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Co přináší nový software pro e-mailový marketing

Pořádný nástroj pro rozesílání hromadných zpráv je základním předpokladem kvalitního a fungujícího emailingu. Ve snaze ulehčit práci a maximálně zjednodušit odesílání e-mailů na celou databázi kontaktů, přichází nový software CapoMail. Jaké jsou jeho výhody a proč zvážit jeho vyzkoušení?

Inzerce

Nová konkurence stávajících služeb

CapoMail se snaží přímo konkurovat zaběhlé službě Mailchimp. Staví hlavně na jednoduchém, přehledném a intuitivním ovládání, díky kterému by odesílání hromadných e-mailů měl zvládnout téměř každý. I přes velmi jednoduchý design nabízí CapoMail celou řadu pokročilých funkcí, jako je tvorba newsletterů pomocí šablon, optimalizaci kódu a snadný způsob, jak získat všechny důležité statistiky pro správné vyhodnocení úspěšnosti emailové kampaně.

Český software s českou podporou připravený pro český trh

Jednou z předností CapoMailu je to, že je dílem výhradně českých vývojářů, kteří mají několikaleté zkušenosti v oblasti e-mailového marketingu. Je tedy přesně navržen, aby splnil všechna očekávání a pokryl potřeby pro vytvoření fungující kampaně. I technická podpora je česká a připravená dále pracovat na vývoji a zlepšování celého systému. Služba je optimalizována a navržena podle potřeb českého trhu a je vhodná pro oslovení tisíců lidí pomocí odeslání e-mailů v přijatelných formátech pro poštovní klienty.

capomail

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Spravujte několik databází najednou, sledujte své výsledky a úspěšnost kampaní

Přehledné rozhraní aplikace pro hromadné rozesílání e-mailů nabízí správu několika kampaní s možností sledovat počet příjemců nebo prokliků. Jednoduchý přehled informací velmi usnadní sledování úspěšnosti kampaně. Stačí pouze nastavit databázi příjemců, upravit odesílatele, vložit připravený obsah, odeslat a sledovat své výsledky. Pokud si nejste jistí, jestli by vám služba vyhovovala, vyzkoušejte si jednu kampaň, kterou můžete odeslat na 50 adres a uvidíte, jestli zůstanete u starého řešení, nebo dáte šanci novému ryze českému systému.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Inzerce