Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Co přináší nový software pro e-mailový marketing

inzerce
Před 8 roky

Pořádný nástroj pro rozesílání hromadných zpráv je základním předpokladem kvalitního a fungujícího emailingu. Ve snaze ulehčit práci a maximálně zjednodušit odesílání e-mailů na celou databázi kontaktů, přichází nový software CapoMail. Jaké jsou jeho výhody a proč zvážit jeho vyzkoušení?

Nová konkurence stávajících služeb

CapoMail se snaží přímo konkurovat zaběhlé službě Mailchimp. Staví hlavně na jednoduchém, přehledném a intuitivním ovládání, díky kterému by odesílání hromadných e-mailů měl zvládnout téměř každý. I přes velmi jednoduchý design nabízí CapoMail celou řadu pokročilých funkcí, jako je tvorba newsletterů pomocí šablon, optimalizaci kódu a snadný způsob, jak získat všechny důležité statistiky pro správné vyhodnocení úspěšnosti emailové kampaně.

Český software s českou podporou připravený pro český trh

Jednou z předností CapoMailu je to, že je dílem výhradně českých vývojářů, kteří mají několikaleté zkušenosti v oblasti e-mailového marketingu. Je tedy přesně navržen, aby splnil všechna očekávání a pokryl potřeby pro vytvoření fungující kampaně. I technická podpora je česká a připravená dále pracovat na vývoji a zlepšování celého systému. Služba je optimalizována a navržena podle potřeb českého trhu a je vhodná pro oslovení tisíců lidí pomocí odeslání e-mailů v přijatelných formátech pro poštovní klienty.

capomail

Inzerce

Spravujte několik databází najednou, sledujte své výsledky a úspěšnost kampaní

Přehledné rozhraní aplikace pro hromadné rozesílání e-mailů nabízí správu několika kampaní s možností sledovat počet příjemců nebo prokliků. Jednoduchý přehled informací velmi usnadní sledování úspěšnosti kampaně. Stačí pouze nastavit databázi příjemců, upravit odesílatele, vložit připravený obsah, odeslat a sledovat své výsledky. Pokud si nejste jistí, jestli by vám služba vyhovovala, vyzkoušejte si jednu kampaň, kterou můžete odeslat na 50 adres a uvidíte, jestli zůstanete u starého řešení, nebo dáte šanci novému ryze českému systému.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Dědictví: Co se stane s vaším majetkem, pokud nečekaně zemřete? | Marek Odehnal

Premium
karel-borovicka-web

Jak podnikat na volné noze bez zbytečného stresu a ambiciózních cílů? | Karel Borovička

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)

Premium
david-makovsky-web

Prodal e-shop s vlastními produkty. U toho studuje vysokou školu | David Makovský

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
tomas-havryluk-web

Tomáš Havryluk: Jak dostat firmu na vyšší úroveň? Zkušenosti z Alzy a startupu Medevio