Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Co dokáže nový Off Page SEO plugin do WordPressu?

Většina, ehm … , vlastně všechny tradiční SEO pluginy jsou zaměřeny na on-page faktory na stránce, takových plugnů je jich nepřeberně, některé velice kvalitní, jiné brak. Samozřejmě, správná sémantika je pro dobré umístění ve vyhledávačích nezbytná. Stejně důležité jsou však i off-page faktory, kterými se už tolik pluginů nezabývá, protože co si budeme povídat, je to trochu obtížnější disciplína.

Inzerce

Plugin, který bych chtěl představit v tomto článku se jmenuje výstižně Off Page SEO Plugin a pomáhá s optimalizací webu „zvenčí“. Jedná se o komplexní nástroj, který slouží nejenom pro získání nových zpětných odkazů, ale i ke sledování již získaných. Pojďme se blíže podívat na jeho jednotlivé funkce.

Sledujte pozice v Googlu

Hlavním pilířem pluginu je sledování pozic ve vyhledávači Google. Každé 3 dny vám zjistí na jaké jste pozici na zadané klíčové slovo a URL. Vše pak uživateli předloží v přehledném grafu.

off-page-plugin-1

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Zapisujte si získané zpětné odkazy

K udržení přehledu o svých SEO aktivitách plugin nabízí uložení již získaných zpětných odkazů do databáze. Tyto data můžete využít k analýze pozice v závislosti na počtu zpětných odkazů a můžete tak názorně vidět posun a co jej zapříčinilo. Nedoporučuji vkládat odkazy, které jste získali například zápisem do nějakého druhotného katalogu, ale spíše promo články na lepších webech, sitewide a podobné kvalitnější odkazy.

Plugin také zjišťuje kolik uživatelů přišlo skrze link, který jste si zaznamenali. Můžete tak vidět, jestli měl nakoupený promo článek úspěch, či nikoliv.

off-page-plugin-2

Je můj odkaz stále na stránce?

Už nemusíte ručně kontrolovat jestli je váš odkaz tam, kam jste ho umístili. Plugin jednou za tři dny kontroluje umístění a výsledný status můžete vidět v dashboardu pluginu. Dokonce se dozvíte pokud má odkaz no-follow atribut.

Získejte nové zpětné odkazy

Na získání zpětných odkazů má plugin několik nástrojů. Jedním z nich je například Guest Posting síť, do které se můžete připojit a vyměňovat články s jinými weby. Dále má databází stránek, na kterých můžete umístit své odkazy. Plugin podporuje češtinu, proto má pěknou databázi českých katalogů, které mohou sloužit jako základ pro SEO. Dalším zajímavým nástrojem je vyhledávač komentářů s možností přidání zpětného (a to nejenom no-follow) odkazu!

off-page-plugin-3

Sdílení na sociálních sítích

Plugin dokáže zjistit kolik sdílení mají jednotlivé příspěvky ve vašem blogu. Výsledek pak zobrazí v pěkné tabulce a celkový počet sdílení v dashboardu. Nebojte se, že by vám plugin tím vším počítáním zahltil webhosting, jeho jednotlivé úkony jsou rozkouskovány a optimalizovány tak, aby je zvládl i slabší hosting.

A několik dalších nástrojů

Plugin má ještě pár nástrojů, které se mohou uživateli při SEO hodit a to:

  • Analýzu klíčových slov – pomocí třetích služeb
  • Možnost zápisu hledanosti jednotlivých klíčových slov
  • Možnost zápisu výdajů za zpětné odkazy
  • Zjišťuje Alexa a Page Rank
  • Má znalostní bázi zajímavých článků

A kde ho získám?

Plugin se dá stáhnout v oficiálním WordPress repozitáři na adrese: https://wordpress.org/plugins/off-page-seo/ . Ve své free verzi je možnost vložit a sledovat dvě klíčová slova. Na placenou verzi si nebudete muset brát půjčku, stojí totiž příjemných $19 na rok a můžete ji využít pro 3 webové stránky.

 

Kdo za pluginem stojí?

Plugin vyvinula česká společnost zabývající se profesionální tvorbou stránek na WordPressu Czech Studio. Pokud máte nápad na zlepšení pluginu, určitě jim napište a třeba získáte nějakou tu licenci zdarma.:-)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce