Inzerce

Inzerce

Co dokáže nový Off Page SEO plugin do WordPressu?

Většina, ehm … , vlastně všechny tradiční SEO pluginy jsou zaměřeny na on-page faktory na stránce, takových plugnů je jich nepřeberně, některé velice kvalitní, jiné brak. Samozřejmě, správná sémantika je pro dobré umístění ve vyhledávačích nezbytná. Stejně důležité jsou však i off-page faktory, kterými se už tolik pluginů nezabývá, protože co si budeme povídat, je to trochu obtížnější disciplína.

Plugin, který bych chtěl představit v tomto článku se jmenuje výstižně Off Page SEO Plugin a pomáhá s optimalizací webu „zvenčí“. Jedná se o komplexní nástroj, který slouží nejenom pro získání nových zpětných odkazů, ale i ke sledování již získaných. Pojďme se blíže podívat na jeho jednotlivé funkce.

Sledujte pozice v Googlu

Hlavním pilířem pluginu je sledování pozic ve vyhledávači Google. Každé 3 dny vám zjistí na jaké jste pozici na zadané klíčové slovo a URL. Vše pak uživateli předloží v přehledném grafu.

off-page-plugin-1

Zapisujte si získané zpětné odkazy

K udržení přehledu o svých SEO aktivitách plugin nabízí uložení již získaných zpětných odkazů do databáze. Tyto data můžete využít k analýze pozice v závislosti na počtu zpětných odkazů a můžete tak názorně vidět posun a co jej zapříčinilo. Nedoporučuji vkládat odkazy, které jste získali například zápisem do nějakého druhotného katalogu, ale spíše promo články na lepších webech, sitewide a podobné kvalitnější odkazy.

Plugin také zjišťuje kolik uživatelů přišlo skrze link, který jste si zaznamenali. Můžete tak vidět, jestli měl nakoupený promo článek úspěch, či nikoliv.

off-page-plugin-2

Je můj odkaz stále na stránce?

Už nemusíte ručně kontrolovat jestli je váš odkaz tam, kam jste ho umístili. Plugin jednou za tři dny kontroluje umístění a výsledný status můžete vidět v dashboardu pluginu. Dokonce se dozvíte pokud má odkaz no-follow atribut.

Získejte nové zpětné odkazy

Na získání zpětných odkazů má plugin několik nástrojů. Jedním z nich je například Guest Posting síť, do které se můžete připojit a vyměňovat články s jinými weby. Dále má databází stránek, na kterých můžete umístit své odkazy. Plugin podporuje češtinu, proto má pěknou databázi českých katalogů, které mohou sloužit jako základ pro SEO. Dalším zajímavým nástrojem je vyhledávač komentářů s možností přidání zpětného (a to nejenom no-follow) odkazu!

off-page-plugin-3

Sdílení na sociálních sítích

Plugin dokáže zjistit kolik sdílení mají jednotlivé příspěvky ve vašem blogu. Výsledek pak zobrazí v pěkné tabulce a celkový počet sdílení v dashboardu. Nebojte se, že by vám plugin tím vším počítáním zahltil webhosting, jeho jednotlivé úkony jsou rozkouskovány a optimalizovány tak, aby je zvládl i slabší hosting.

A několik dalších nástrojů

Plugin má ještě pár nástrojů, které se mohou uživateli při SEO hodit a to:

  • Analýzu klíčových slov – pomocí třetích služeb
  • Možnost zápisu hledanosti jednotlivých klíčových slov
  • Možnost zápisu výdajů za zpětné odkazy
  • Zjišťuje Alexa a Page Rank
  • Má znalostní bázi zajímavých článků

A kde ho získám?

Plugin se dá stáhnout v oficiálním WordPress repozitáři na adrese: https://wordpress.org/plugins/off-page-seo/ . Ve své free verzi je možnost vložit a sledovat dvě klíčová slova. Na placenou verzi si nebudete muset brát půjčku, stojí totiž příjemných $19 na rok a můžete ji využít pro 3 webové stránky.

 

Kdo za pluginem stojí?

Plugin vyvinula česká společnost zabývající se profesionální tvorbou stránek na WordPressu Czech Studio. Pokud máte nápad na zlepšení pluginu, určitě jim napište a třeba získáte nějakou tu licenci zdarma.:-)

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Doporučené články

Uživatelské testování

Uživatelské testování: Jak vybrat testery?

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

josef-slerka-web

Josef Šlerka: Udělejte si z učení návyk. A nepospíchejte

klavesnice-kuzely-web

Jak změnit e-shopové řešení a nepřijít o svoje tržby?

Inzerce