Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Česko-slovensko zasáhla vlna podnikání na Amazonu

Nabídek okamžitého zbohatnutí bez práce, vytáhne každý z vás ze svého emailu plnou hrst. Příležitost, která se pro Čechy a Slováky letos v září otevřela, však do spamu nepatří. Poslední půlrok totiž tvůrci #Megabyznysu pracovali na unikátním programu a na velmi efektivních nástrojích, které jsou jeho součástí.

Inzerce

Megabyznys
Megabyznys

O co jde?

Celý program si klade za cíl naučit všechny účastníky, jak podnikat na Amazonu v USA. Respektive, jak podnikat maximálně efektivně. Podstatné je, že vysokých zisků lze na #Amazonu prokazatelně dosáhnout během velmi krátké doby a s vynaložením poměrně nízkých počátečních prostředků. Setkal jsem se s řadou lidí, kteří na #Amazonu ve Spojených Státech aktivně podnikají. Neměli důvod, aby své podnikání vynášeli do nebes a přesto to všichni spontánně dělali. Dosáhli svých prvních met během několika měsíců práce (rozhodně ne na plný úvazek). Teď cestují, pracují téměř odkudkoliv a využívají výhod podpůrných služeb, které Amazon svým prodejcům poskytuje.

Kurz je přizpůsoben Česku a Slovensku.

V uplynulých letech proběhl světem velmi úspěšný výukový program z americké dílny. Výsledkem bylo poměrně velké množství lidí, kteří na #Amazonu vydělali a vydělávají slušné peníze. Celý kurz byl v angličtině a primárně byl určen pro americkou veřejnost, ač to nebylo přímo řečeno. #Megabyznys je jiný. Je konstruován pro Česko a Slovensko. Podmínky obchodování v USA jsou pro nás jiné a to je potřeba respektovat.

A jak to bude celé fungovat?

Po dobu osmi týdnů budou všichni účastníci dostávat přímo podporu ze strany mentorů kurzu. Kurz samotný je tvořen jednotlivými moduly, které jsou zaměřeny na všechny nezbytné kroky vedoucí k úspěšnému nastartování prodejů. Moduly jsou ve formě video prezentací a obsahují názorné příklady z praxe. Kromě toho je na každý z osmi týdnů kurzu připraven jeden webinář, kde bude samozřejmě možné pokládat přímé otázky.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Problémy se sdílí a řeší.

Souběžně s kurzem již vzniká uzavřená komunita na Facebooku a ač to nemusí být na první pohled patrné, jedná se o jeden z nejsilnějších podpůrných prostředků kurzu. Právě prostřednictvím komunity se totiž dají sdílet dotazy prakticky nepřetržitě. Tvůrci programu se drží zásady, že všechny nejasnosti je potřeba řešit hned. Všichni účastníci kurzu mají zaručen přístup ke všem potřebným informacím a skoro žádný kurz o podnikání nebyl vybudován na takto realistickém přístupu.

Jak se do kurzu dostanete?

Všechny informace o vstupu jsou uvedeny na stránce projektu Megabyznys. Není nic lehčího než začít. Je pro vás připravena i bezplatná část kurzu, ve které můžete okusit, co to vlastně podnikání na Amazonu znamená. A věřte mi, že letošek už lepší příležitost k vytvoření mega-úspěšného byznysu nepřinese. V září začnete a Vánoce už můžete prožít jako nikdy předtím.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Inzerce