Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

B&S Partner – systém, který pomůže obchodníkům na cestě k úspěchu

Zkuste si představit, že dostanete nabídku – Věnujte 10 hodin svého času a stanete se úspěšným. Někdo zpozorní, jiný se usměje. Přesvědčte se sami a vyzkoušejte systém B&S Partner na 30 dní zdarma.

Inzerce

Cestu k úspěchu za nás nikdo neujde. Pro někoho je to jednoduší díky talentu či dobrému vzoru, někdo se musí snažit celou dobu. Existují ale také jednoduché a funkční systémy, které vás dokáží nejen nasměrovat, ale cestu k úspěchu i výrazně zkrátit. Pokud budete Vy sami chtít.

Jedním z takových systémů je i projekt Business & Skills Partner, který je určený zejména pro obchodníky, konzultanty a poradce. Cílem projektu je usnadnit jeho uživatelům cestu k úspěchu, předat jim know-how, které skutečně funguje a je ověřeno praxí. Dlouhodobý úspěch je založen na celé řadě faktorů, ale jeden z nich je klíčový – vztah se zákazníkem a v systému naleznete maximální podporu pro budování opravdového vztahu se zákazníky.

Business & Skills Partner spojil dohromady na první pohled těžko spojitelné – vzdělávání, mobilní aplikaci a kvalitní obchodní nástroje pro správu kontaktů, úkolů, kalendáře, pravidelných činností a možnosti posílání hromadné korespondence.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Uživatelé systému mají v sekci Vzdělávání k dispozici ověřené znalosti a doporučení z oblasti obchodního, manažerského i osobnostního rozvoje včetně certifikovaného kurzu Úspěšný obchodník. Vzdělávací materiály jsou zpracovány formou hraných videí, animací, audií a textových materiálů a spojují teorii a praxi na konkrétních ukázkách z profesního života. V kurzu Úspěšný obchodník je možné rychle se naučit v deseti kapitolách jak získávat nové kontakty, efektivně telefonovat a domlouvat si obchodní schůzky, vést obchodní jednání, uzavírat obchodní případy, pracovat s námitkami, říci si o doporučení a vytěžit maximum z poprodejní péče o zákazníky.

Mobilní aplikace umožňuje snadnou správu telefonních hovorů a je propojena s obchodními nástroji přehledným a intuitivním ovládáním, které umožní se systém jednoduše pracovat pomocí ikon a srozumitelných popisků. Využívat rychle systém naplno podporuje také kurz Efektivně se systémem, který uživatele provede úplnými základy a ukáže mu celou řadu tipů pro efektivní práci.

Jak to tedy celé funguje? Po registraci na webu získáte zdarma plnou verzi systému na 30 dní – tedy dost času na to si systém osahat, začít s ním pracovat, něco se naučit a dosáhnout prvních obchodních úspěchů. Tím to ale teprve začíná.

První oťukávání může proběhnout s připravenými demo daty. Pak je ideální čas nahrát do systému vlastní databázi kontaktů a začít pracovat naostro. Importovat data do systému je možné např. z Google účtu nebo jiné databáze, kterou používáte pro vedení přehledu o svých zákaznicích.

Hodně práce a nových obchodních příležitostí vám může přinést personifikovaná hromadná korespondence. Něco jiného je spamovat na tisíce neznámých emailových adres nebo poslat desítkám vlastních zákazníků osobní email s nabídkou určenou jen pro ně. Stačí jednoduše vybrat skupinu zákazníků, která splňuje vaše parametry. Po vytvoření nabídky se zajímavou akcí jedním kliknutím pošlete email všem vybraným zákazníkům. Systémem email odešle jako individuální zprávu, přidá konkrétní oslovení z karty zákazníka, přiřadí správný text s ohledem na tykání a vykání a také na to, zda jde o muže či ženu.

Velmi silnou součástí systému B&S Partner je mobilní aplikace. Představte si, že ráno obvoláte desítky kontaktů. Některým se dovoláte, jiným ne. Lidé vám začnou volat zpátky, vy se však už ale věnujete jiným věcem, jste na jednání, nemáte čas hovor zvednout nebo se jen omluvíte, že zavoláte později. Po skončení každého hovoru se vám na telefonu zobrazí dialog, ve kterém si můžete určit, co se má s telefonátem stát. Záleží na Vás, jestli tak učiníte ihned po skončení hovoru nebo až budete mít více času. Můžete si poznačit, že máte za nějaký čas zavolat zpět, hovor si ohodnotit pomocí hvězdiček od jedné do pěti, nebo si k němu nahrát či napsat poznámku, ke které se chcete později vrátit. Vše se vám automaticky zanese do systému a synchronizuje s historií kontaktu, který vám volal. Máte tak dokonalý přehled, co všechno se událo, komu máte zavolat, co jste komu slíbili a můžete se vracet k hovorům, které byly pro vás důležité.

Systém B&S Partner má také propracované statistiky. Sám vyhodnocuje, nakolik se vám daří plnit plány nebo vám může pomoci zlepšovat konverzní poměr – kolik potřebujete telefonátů a schůzek na úspěšně dokončení obchodní případ. O výsledky či výstupy ze statistik se můžete emailem podělit se svým týmem nebo s kolegy sdílet databázi společných kontaktů.

Začněte i vy dirigovat své podnikání a přesvědčte se, že s námi je to snazší. Vyzkoušejte si zdarma na 30 dnů plnohodnotnou verzi systému B&S Partner a budete překvapeni, jak rychle se dostaví první výsledky.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Inzerce