Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Blíží se WebExpo, řečníci podnikatelům poradí se strategií i produktem

Největší technologická konference ve střední Evropě se vrací po roční koronavirové pauze a opět do Prahy přiveze lídry technologického světa. Letos uběhlo 30 let od vzniku webu a řečníci konference se tak mimo jiné budou zabývat i tím, co web čeká v dalších třech desetiletích. Kromě proslulých vývojářů na konferenci vystoupí i celá řada founderů a manažerů. Akce proběhne naživo v pražské Lucerně od 21. do 23. září.

WebExpo bývá svátkem pro technologickou komunitu ve střední Evropě a každý rok se na něj sjíždí stovky návštěvníků. Letošní třináctý ročník bude oslavovat třicet let existence webu a vystoupí na něm přes 70 technologických špiček, od founderů a manažerů přes markeťáky až po vývojáře a designéry, od Googlu až po Pornhub. Celou konferenci obohatí také bohatý doprovodný program včetně populárních večerních party.

Do Prahy se sjedou hvězdy ze zahraničí

Jedním z populárních hostů bude umělec a co-founder startupu Metaphysic.ai Chris Umé, který se proslavil vytvářením extrémně uvěřitelných deep-fake videí, včetně série virálních TikToků falešného Toma Cruise. Během svého talku publiku ukáže praktické ukázky a široké využití deep-fake videí.

Markeťáky určitě potěší také píarista a specialista na virální marketing Matt Yanofsky, který si vybudoval jméno mimo jiné prací pro společnost MindGeek, kde vytvořil celé marketingové oddělení Pornhubu a dalších. Nyní Matt vede vlastní PR a marketingovou agenturu The Moment Lab a na WebExpu se zaměří na guerilla marketing.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Konference však ani zdaleka není jen o virtuálním marketingu. Z byznysového světa se ukáže například Tom Castley, vice-president pro EMEA region amerického startupového jednorožce Outreach – na pódiu promluví o tom, jak covid a umělá inteligence proměňují svět obchodníků.

Česko zastoupí těžké váhy z nejznámějších startupů

Konference nebude pouze přehlídka zahraničních hvězd, Česko zastoupí celá řada byznysových profesionálů. Karel Dytrych je kapitánem Freelo, platformy pro přehledné řízení projektů, které dokáže zefektivnit procesy a odstranit šumy v komunikaci. Tu využívají například e-shop CZC.cz, neziskovka Člověk v tísni, výrobci fotoaparátů Nikon a Olympus a řada dalších. Ve své přednášce podnikatelům poradí, jak klientům co nejvíce ulehčit onboarding nového SaaS produktu v jejich firmě.

Dále si návštěvníci mohou užít přednášku od Janky Chudlíkové, mentorky a koučky, která firmám jako je Deloitte, Ernst & Young, Vodafone nebo Red Bull radí, jak řídit a motivovat své týmy. Na konferenci se zaměří na efektivitu plánování a proč pouze 30 % projektů ve finále splňuje původní očekávání. Jak mít co nejšťastnější zákazníky poradí také Monika Štekrová, Customer Success Manager v LMC.

Výlet do historie českého internetu

Zajímá vás, jak se dostal internet do Česka? Do zákulisí připojení Česka k internetu vás zavede Jan Gruntorád, bývalý ředitel CESNET, který v roce 1992 se svým týmem na ČVUT připojil naši zemi ke zbytku planety. Společně s ním vystoupí i Jiří Peterka, člen rady Českého telekomunikačního úřadu, který provozuje portál Muzeum internetu.

Třináctý ročník WebExpa s více jak 70 speakery z celého světa a kapacitou 1700 návštěvníků se uskuteční v pražské Lucerně od 21. do 23. září 2021. Lístky a program naleznete na webu konference WebExpo.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

patrik-fenus-web

Co brání mladým podnikatelům inovovat? | Patrik Feňuš (Social Impact Award)

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

gdpr-v-marketingu-web

GDPR v marketingu: Společná konference Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal

Právě vyšlo

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Inzerce