Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Blíží se WebExpo, řečníci podnikatelům poradí se strategií i produktem

inzerce
Před 3 roky

Největší technologická konference ve střední Evropě se vrací po roční koronavirové pauze a opět do Prahy přiveze lídry technologického světa. Letos uběhlo 30 let od vzniku webu a řečníci konference se tak mimo jiné budou zabývat i tím, co web čeká v dalších třech desetiletích. Kromě proslulých vývojářů na konferenci vystoupí i celá řada founderů a manažerů. Akce proběhne naživo v pražské Lucerně od 21. do 23. září.

WebExpo bývá svátkem pro technologickou komunitu ve střední Evropě a každý rok se na něj sjíždí stovky návštěvníků. Letošní třináctý ročník bude oslavovat třicet let existence webu a vystoupí na něm přes 70 technologických špiček, od founderů a manažerů přes markeťáky až po vývojáře a designéry, od Googlu až po Pornhub. Celou konferenci obohatí také bohatý doprovodný program včetně populárních večerních party.

Do Prahy se sjedou hvězdy ze zahraničí

Jedním z populárních hostů bude umělec a co-founder startupu Metaphysic.ai Chris Umé, který se proslavil vytvářením extrémně uvěřitelných deep-fake videí, včetně série virálních TikToků falešného Toma Cruise. Během svého talku publiku ukáže praktické ukázky a široké využití deep-fake videí.

Markeťáky určitě potěší také píarista a specialista na virální marketing Matt Yanofsky, který si vybudoval jméno mimo jiné prací pro společnost MindGeek, kde vytvořil celé marketingové oddělení Pornhubu a dalších. Nyní Matt vede vlastní PR a marketingovou agenturu The Moment Lab a na WebExpu se zaměří na guerilla marketing.

Inzerce

Konference však ani zdaleka není jen o virtuálním marketingu. Z byznysového světa se ukáže například Tom Castley, vice-president pro EMEA region amerického startupového jednorožce Outreach – na pódiu promluví o tom, jak covid a umělá inteligence proměňují svět obchodníků.

Česko zastoupí těžké váhy z nejznámějších startupů

Konference nebude pouze přehlídka zahraničních hvězd, Česko zastoupí celá řada byznysových profesionálů. Karel Dytrych je kapitánem Freelo, platformy pro přehledné řízení projektů, které dokáže zefektivnit procesy a odstranit šumy v komunikaci. Tu využívají například e-shop CZC.cz, neziskovka Člověk v tísni, výrobci fotoaparátů Nikon a Olympus a řada dalších. Ve své přednášce podnikatelům poradí, jak klientům co nejvíce ulehčit onboarding nového SaaS produktu v jejich firmě.

Dále si návštěvníci mohou užít přednášku od Janky Chudlíkové, mentorky a koučky, která firmám jako je Deloitte, Ernst & Young, Vodafone nebo Red Bull radí, jak řídit a motivovat své týmy. Na konferenci se zaměří na efektivitu plánování a proč pouze 30 % projektů ve finále splňuje původní očekávání. Jak mít co nejšťastnější zákazníky poradí také Monika Štekrová, Customer Success Manager v LMC.

Výlet do historie českého internetu

Zajímá vás, jak se dostal internet do Česka? Do zákulisí připojení Česka k internetu vás zavede Jan Gruntorád, bývalý ředitel CESNET, který v roce 1992 se svým týmem na ČVUT připojil naši zemi ke zbytku planety. Společně s ním vystoupí i Jiří Peterka, člen rady Českého telekomunikačního úřadu, který provozuje portál Muzeum internetu.

Třináctý ročník WebExpa s více jak 70 speakery z celého světa a kapacitou 1700 návštěvníků se uskuteční v pražské Lucerně od 21. do 23. září 2021. Lístky a program naleznete na webu konference WebExpo.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

marek-odehnal-web

Dědictví: Co se stane s vaším majetkem, pokud nečekaně zemřete? | Marek Odehnal

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

petr-macek-web

Buduje vlastní nástroj pro podnikatele. Co měl udělat jinak? | Petr Macek (Caflou)

matous-syrovy-web

I kamenné prodejny jde dělat jinak. Jak díky nim rostou Koupelny Syrový? | Matouš Syrový

Premium
alex-ilyash-web

Přežili, protože to nezavřeli. Jak Alex Ilyash poráží konkurenci a řídí dvě firmy najednou

tomas-kohut-web

Otestovali přes 200 e-shopů. Co zjistili o jejich logistice? | Tomáš Kohút (Skladon)

jemelka-pokorny-web

Vstup investora do firmy: Jak může probíhat spolupráce? | Jiří Jemelka a Jaroslav Pokorný