Inzerce

Inzerce

Členové E-shop Klubu

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

V určitý moment se podnikatelé rozhodnou začít budovat management firmy a vytvořit si tak tým vedoucích spolupracovníků, kteří jim s vedením firmy pomohou. Kdy se to ale skutečně vyplatí a jak si spočítat, kolik to bude stát? Budování managementu firmy…

Před 3 měsíci

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

Je to 9 let, co Peter Hajduček založil malý studentský projekt. Z něj za těch 9 let vyrostla firma s obratem kolem 800 milionů korun, působí ve 13 zemích a má kolem 200 zaměstnanců. Jmenuje se Footshop a prodává tenisky,…

Před 5 měsíci

eva-stroupkova-web

Eva Stroupková: Vedení e-shopu v krizi, péče o děti, zvládání stresu

Píšete mi témata, o kterých si mám povídat s hosty v mých rozhovorech. Jedním z nich je i téma, jak v této těžké době zvládat vedení firmy a výchovu dětí. Mnoho rodičů je dnes pod obrovským tlakem, protože řeší krizi…

Před 7 měsíci

jan-jezek-web

Jan Ježek: Budování e-shopu ZahradaJežek.cz, off-line marketing, pořádání veletrhu

Z původně zaměstnance se stal spoluzakladatele, spoluvlastníkem a šéfem e-shopu, který navíc ještě nese jeho jméno. Jan Ježek přišel do studia vyprávět o e-shopu ZahradaJežek.cz. Probrali jsme nejen to, jak celá firma vznikla, ale také její jméno. Jaké výhody a…

Před 1 rokem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
pavel-kralicek-web

Pavel Králíček: Tvorba e-shopu GentlemanStore.cz, blogování, prodej neznámých produktů

Na Pavla Králíčka jsem narazil už před mnoha lety, kdy jsem poprvé objevil některý z jeho blogů. Psal o osobním rozvoji, módě, ale třeba i o blogování jako takovém. Postupem častu se z blogera posunul dál a dnes provozuje prosperující…

Před 1 rokem

otakar-janik-web

Otakar Janík: E-shop SvětPlodů.cz, retence zákazníků, prozákaznický přístup, delegování práce

Během 2 let se Otakarovi Janíkovi povedlo vybudovat e-shop s ročním obratem přes 55 milionů korun. V rozhovoru mi přiznal, že jeho prací je zejména chodit po firmě a hledat způsoby, jak svým zaměstnancům usnadnit a zefektivnit práci. Povídali jsme…

Před 1 rokem

erika-eliasova-web

Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

Erika Eliášová vybudovala e-shop, který za poslední rok přesáhl obrat 35 milionů korun. Dnes ErikaFashion.cz míří na překonání šedesátky, a to i přesto, že se o něj Erika stará sama a pomáhají jí pouze lidé v expedici. V rozhovoru, který…

Před 1 rokem

martin-rozhon-web

Martin Rozhoň: Vyhoření, skutečný úspěch v podnikání, investice do startupů

S Martinem Rozhoněm jsem naposledy natáčel před třemi lety. Tehdy jsme se uprostřed jedné z jeho prodejen bavili o historii Vivantisu, který později prodal Mall Group. Tři roky utekly jako voda a dnes si povídáme jinak – o tom, co…

Před 2 roky

pavel-ronovsky-web

Pavel Ronovský (Fanda-NHL.cz): Budování e-shopu, rozšiřování produktové nabídky, problémy se společníkem

Jste-li fanouškem ledního hokeje, možná jste už narazili na e-shop Fanda-NHL.cz. Na něm Pavel Ronovský prodává vše, na co si takový fanoušek vzpomene – dresy, šály, figurky, mikiny, čepice, lahve a spoustu dalšího. Celý sortiment se zaměřuje především na zámořskou…

Před 2 roky

milan-polak-WEB

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

Milan Polák se od svých 17 let pohyboval v modelingu. Není tak velkým překvapením, že jeho další podnikatelské směřování nemířilo nikam jinam než zpět do světa módy. Společně s přítelkyní založil e-shop Different.cz, který má dnes i se svými zahraničními…

Před 2 roky

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

E-shop s počítačovými hrami Xzone.cz vznikl v roce 2001. Za tu dobu ušel velkou cestu a jeho byznys ovlivnil i vývoj nových technologií – hry na mobilech a tabletech, ale třeba i virtuální realita. Jak se v herním světě podniká…

Před 3 roky

ruslan-skopal-web

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz. Většina jeho sortimentu je orientována na muže, ale v nabídce najdete i spodní prádlo pro dámy. Jak se v tomto segmentu podniká a jací jsou Češi zákazníci? O tom jsme si povídali…

Před 3 roky

Doporučené články

muzikova-web

VIDEO: Michaela Mužíková: Body získáte texty, které čtenáře překvapí

starik-udiv-web

7 chyb ve vašich textech, kvůli kterým přicházíte o zákazníky

ondrej-preuss-bezzivnosti-web

Musí mít copywriteři a jiní specialisté živnostenské oprávnění? Nemusí…

roman-tlusty-web

VIDEO: Brašnář Roman Tlustý: Říkejte lidem pravdu

Inzerce