Cílem E-shop Klubu je podpořit růst a prosperitu internetových obchodů a poskytnout jim příležitost sdílet svoje zkušenosti s ostatními. Mezi účastníky Klubu jsou zejména zakladatelé a ředitelé e-shopů s obratem nejčastěji v desítkách či stovkách milionů korun. Připravujeme pro ně moderovaný program (podrobný rozhovor s některým z e-shopařů), volnou diskuzi (vhodnou pro výměnu zkušeností, informací a kontaktů) a další aktivity (např. exkurzi skladových prostor).
„Skvělá diskuze s lidmi, kteří řeší podobné problémy jako my. Navíc ve velmi příjemné atmosféře, kde můžete čerpat inspiraci a zároveň přispět svými zkušenostmi. Nikdo vám nic neprodává, jen každý sdílí své best practices a přispívá do diskuze.“ – Michal Finta z VeseléZvíře.cz
Jednotlivá setkání příliš nepropagujeme. Jsou určena především pro stálé členy E-shop Klubu a pro pozvané. Členem se ale můžete stát i vy.
Napište nám na jiri@rostecky.cz a představte se nám:
„Na E-shop Klubu oceňuji zejména uvolněnou neformální atmosféru a plno tvrdých dat, o kterých hned na místě můžete dále diskutovat a diskusi košatit. Mix pozvaných hostů je natolik vyvážený, že si své odnese e-shop s obratem 10 mio i 300 mio. Už teď se těším na další setkání.“ – David Štěpánek, zakladatel UrbanStore.cz
V určitý moment se podnikatelé rozhodnou začít budovat management firmy a vytvořit si tak tým vedoucích spolupracovníků, kteří jim s vedením firmy pomohou. Kdy se to ale skutečně vyplatí a jak si spočítat, kolik to bude stát? Budování managementu firmy…
Před 3 roky
Je to 9 let, co Peter Hajduček založil malý studentský projekt. Z něj za těch 9 let vyrostla firma s obratem kolem 800 milionů korun, působí ve 13 zemích a má kolem 200 zaměstnanců. Jmenuje se Footshop a prodává tenisky,…
Před 3 roky
Píšete mi témata, o kterých si mám povídat s hosty v mých rozhovorech. Jedním z nich je i téma, jak v této těžké době zvládat vedení firmy a výchovu dětí. Mnoho rodičů je dnes pod obrovským tlakem, protože řeší krizi…
Před 3 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Z původně zaměstnance se stal spoluzakladatele, spoluvlastníkem a šéfem e-shopu, který navíc ještě nese jeho jméno. Jan Ježek přišel do studia vyprávět o e-shopu ZahradaJežek.cz. Probrali jsme nejen to, jak celá firma vznikla, ale také její jméno. Jaké výhody a…
Před 4 roky
Na konci dubna proběhl v pořadí už 8. E-shop Klub MladýPodnikatel.cz, jehož hlavním hostem byl jeden z nejúspěšnějších podnikatelů české e-commerce, zakladatel Vivantisu Martin Rozhoň, který se tak postavil před doposud největší publikum, jaké E-shop Klub kdy navštívilo. Když jsem…
Před 4 roky
Na Pavla Králíčka jsem narazil už před mnoha lety, kdy jsem poprvé objevil některý z jeho blogů. Psal o osobním rozvoji, módě, ale třeba i o blogování jako takovém. Postupem častu se z blogera posunul dál a dnes provozuje prosperující…
Před 4 roky
Uplynulé měsíce byly tak nabité akcemi, že jsem nestihl publikovat toto ohlédnutí za 7. E-shop Klubem, který proběhl 7. března v centrále e-shopu Trenýrkárna.cz. Hlavním hostem byl jeho zakladatel a šéf Ruslan Skopal. Na E-shop Klubu se scházíme s komunitou…
Před 4 roky
Během 2 let se Otakarovi Janíkovi povedlo vybudovat e-shop s ročním obratem přes 55 milionů korun. V rozhovoru mi přiznal, že jeho prací je zejména chodit po firmě a hledat způsoby, jak svým zaměstnancům usnadnit a zefektivnit práci. Povídali jsme…
Před 4 roky
Erika Eliášová vybudovala e-shop, který za poslední rok přesáhl obrat 35 milionů korun. Dnes ErikaFashion.cz míří na překonání šedesátky, a to i přesto, že se o něj Erika stará sama a pomáhají jí pouze lidé v expedici. V rozhovoru, který…
Před 4 roky
Největší zasedačka v holešovické centrále Alza.cz dokáže pojmout přibližně 40 lidí. Během hodiny a půl po vyhlášení termínu se povedlo tento počet naplnit. A tak se v poslední lednový den sešli majitelé internetových obchodů a v samotném srdci největšího českého…
Před 5 roky
S Martinem Rozhoněm jsem naposledy natáčel před třemi lety. Tehdy jsme se uprostřed jedné z jeho prodejen bavili o historii Vivantisu, který později prodal Mall Group. Tři roky utekly jako voda a dnes si povídáme jinak – o tom, co…
Před 5 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.