Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

E-shop Klub MladýPodnikatel.cz

Cílem E-shop Klubu je podpořit růst a prosperitu internetových obchodů a poskytnout jim příležitost sdílet svoje zkušenosti s ostatními. Mezi účastníky Klubu jsou zejména zakladatelé a ředitelé e-shopů s obratem nejčastěji v desítkách či stovkách milionů korun. Připravujeme pro ně moderovaný program (podrobný rozhovor s některým z e-shopařů), volnou diskuzi (vhodnou pro výměnu zkušeností, informací a kontaktů) a další aktivity (např. exkurzi skladových prostor).

„Skvělá diskuze s lidmi, kteří řeší podobné problémy jako my. Navíc ve velmi příjemné atmosféře, kde můžete čerpat inspiraci a zároveň přispět svými zkušenostmi. Nikdo vám nic neprodává, jen každý sdílí své best practices a přispívá do diskuze. – Michal Finta z VeseléZvíře.cz

Jednotlivá setkání příliš nepropagujeme. Jsou určena především pro stálé členy E-shop Klubu a pro pozvané. Členem se ale můžete stát i vy.

Jak se stát členem E-shop Klubu?

Napište nám na jiri@rostecky.cz a představte se nám:

  1. Kdo jste a jaký e-shop provozujete?
  2. Jak velcí jste? Jakého dosahujete obratu a jaký máte podíl na trhu?
  3. Jaké zkušenosti dokážete členům E-shop Klubu předat a proč bychom vás mezi sebou měli chtít?

„Na E-shop Klubu oceňuji zejména uvolněnou neformální atmosféru a plno tvrdých dat, o kterých hned na místě můžete dále diskutovat a diskusi košatit. Mix pozvaných hostů je natolik vyvážený, že si své odnese e-shop s obratem 10 mio i 300 mio. Už teď se těším na další setkání.“ – David Štěpánek, zakladatel UrbanStore.cz

Podívejte se na předchozí setkání:

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

Ředitelka CZC.cz a jedna z nejzkušenějších manažerek v Česku byla hlavním hostem našeho živého setkání pro zakladatele a šéfy e-shopů.

Před 1 rokem

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

V určitý moment se podnikatelé rozhodnou začít budovat management firmy a vytvořit si tak tým vedoucích spolupracovníků, kteří jim s vedením firmy pomohou. Kdy se to ale skutečně vyplatí a jak si spočítat, kolik to bude stát? Budování managementu firmy…

Před 3 roky

Inzerce

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

Je to 9 let, co Peter Hajduček založil malý studentský projekt. Z něj za těch 9 let vyrostla firma s obratem kolem 800 milionů korun, působí ve 13 zemích a má kolem 200 zaměstnanců. Jmenuje se Footshop a prodává tenisky,…

Před 3 roky

eva-stroupkova-web

Eva Stroupková: Vedení e-shopu v krizi, péče o děti, zvládání stresu

Píšete mi témata, o kterých si mám povídat s hosty v mých rozhovorech. Jedním z nich je i téma, jak v této těžké době zvládat vedení firmy a výchovu dětí. Mnoho rodičů je dnes pod obrovským tlakem, protože řeší krizi…

Před 3 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jan-jezek-web

Jan Ježek: Budování e-shopu ZahradaJežek.cz, off-line marketing, pořádání veletrhu

Z původně zaměstnance se stal spoluzakladatele, spoluvlastníkem a šéfem e-shopu, který navíc ještě nese jeho jméno. Jan Ježek přišel do studia vyprávět o e-shopu ZahradaJežek.cz. Probrali jsme nejen to, jak celá firma vznikla, ale také její jméno. Jaké výhody a…

Před 4 roky

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

Na konci dubna proběhl v pořadí už 8. E-shop Klub MladýPodnikatel.cz, jehož hlavním hostem byl jeden z nejúspěšnějších podnikatelů české e-commerce, zakladatel Vivantisu Martin Rozhoň, který se tak postavil před doposud největší publikum, jaké E-shop Klub kdy navštívilo. Když jsem…

Před 4 roky

pavel-kralicek-web

Pavel Králíček: Tvorba e-shopu GentlemanStore.cz, blogování, prodej neznámých produktů

Na Pavla Králíčka jsem narazil už před mnoha lety, kdy jsem poprvé objevil některý z jeho blogů. Psal o osobním rozvoji, módě, ale třeba i o blogování jako takovém. Postupem častu se z blogera posunul dál a dnes provozuje prosperující…

Před 4 roky

ruslan-skopal-web

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

Uplynulé měsíce byly tak nabité akcemi, že jsem nestihl publikovat toto ohlédnutí za 7. E-shop Klubem, který proběhl 7. března v centrále e-shopu Trenýrkárna.cz. Hlavním hostem byl jeho zakladatel a šéf Ruslan Skopal. Na E-shop Klubu se scházíme s komunitou…

Před 4 roky

otakar-janik-web

Otakar Janík: E-shop SvětPlodů.cz, retence zákazníků, prozákaznický přístup, delegování práce

Během 2 let se Otakarovi Janíkovi povedlo vybudovat e-shop s ročním obratem přes 55 milionů korun. V rozhovoru mi přiznal, že jeho prací je zejména chodit po firmě a hledat způsoby, jak svým zaměstnancům usnadnit a zefektivnit práci. Povídali jsme…

Před 4 roky

erika-eliasova-web

Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

Erika Eliášová vybudovala e-shop, který za poslední rok přesáhl obrat 35 milionů korun. Dnes ErikaFashion.cz míří na překonání šedesátky, a to i přesto, že se o něj Erika stará sama a pomáhají jí pouze lidé v expedici. V rozhovoru, který…

Před 4 roky

mladypodnikatel-cz-eshopklub-6-web

6. E-shop Klub: V srdci Alza.cz o vedení lidí, finančním řízení e-shopu a marketingu

Největší zasedačka v holešovické centrále Alza.cz dokáže pojmout přibližně 40 lidí. Během hodiny a půl po vyhlášení termínu se povedlo tento počet naplnit. A tak se v poslední lednový den sešli majitelé internetových obchodů a v samotném srdci největšího českého…

Před 5 roky

martin-rozhon-web

Martin Rozhoň: Vyhoření, skutečný úspěch v podnikání, investice do startupů

S Martinem Rozhoněm jsem naposledy natáčel před třemi lety. Tehdy jsme se uprostřed jedné z jeho prodejen bavili o historii Vivantisu, který později prodal Mall Group. Tři roky utekly jako voda a dnes si povídáme jinak – o tom, co…

Před 5 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce