Úspěšné podnikání na internetu jde ruku v ruce s vytvořením webové stránky nebo e-shopu.
Začněte podnikatelským plánem a stanovením cílů, které vám pomůže splnit právě váš web.
Jak si vytvořit vlastní web?
Název vašeho webu, podnikání, služby nebo produktu by měl být snadno zapamatovatelný, stručný, jasný, výstižný a samozřejmě co nejkratší. Sepište si seznam klíčových slov, které vaše podnikání nejlépe vystihují, a zeptejte se i nezainteresovaných osob. Tak nejlépe zjistíte, který název bude nejvhodnější. Následně doporučujeme zakoupit si stejnou doménu.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Pro svou webovou stránku musíte najít vhodné ubytování. Samotné webové stránky nebo e-shop můžete vytvořit a kdykoliv aktualizovat v tzv. redakčním systému (z angl. CMS – Content Management System). Můžete si vybrat:
Jak název napovídá, všichni uživatelé vidí zdrojový kód a mají do něj přístup. V praxi to znamená, že kdokoliv se může podílet na tvorbě a vývoji systému. Výhodou Open Source řešení je, že jsou zdarma. Nejpoužívanější redakční systém je WordPress. Je ideální zejména pro blogy, pro vytvoření e-shopu už budete potřebovat odborníka, který vám e-shop poskládá dle požadavků.
Další oblíbené systémy jsou Drupal a Joomla, ale ty už jsou určeny spíš pro zkušenější uživatele.
V tomto případě má přístup ke zdrojovému kódu pouze autor daného řešení. Mezi 5 nejpoužívanějších closed CMS v ČR patří i ByznysWeb.cz a redakční systém FLOX.
Kromě spousty doplňkových funkcí, které v pravidelných updatech zdarma přibývají, je hlavní výhodou zákaznická podpora. Mezi další zajímavé výhody patří optimalizace pro mobily a tablety (tzv. responzivní design), spolehlivý cloud webhosting (odpadá nutnost hledat poskytovatele hostingu), free verze pro vlastní e-shop zdarma a webové stránky pro neziskové organizace a občanská sdružení zdarma.
Šablony (template) se postarají nejen o formu, barevnost a vhodné fonty písma, ale jsou navrženy tak, aby byl váš web responzivní. To znamená, že se automaticky přizpůsobí zařízení, na kterém je prohlížen. Vzhledem ke stále rostoucímu počtu mobilních vyhledávání je to pro úspěch vašeho podnikání nezbytné. Výhodou je, že šablony si dokážete upravit podle sebe. Můžete použít vlastní fotky, vložit své logo, upravit počet sloupců v patičce atd.
Při tvorbě obsahu na webové stránky a e-shop se vždy snažte zákazníkům nejen popsat své produkty a služby, ale zejména nabídnout jejich benefity, ukázat, jaký problém s jejich pomocí dokážete vyřešit. Vy totiž neprodáváte obyčejné spodní prádlo, oblečení a doplňky, vy prodáváte možnost dobře vypadat, být spokojen sám se sebou, prodáváte způsob, jak zakrýt nedostatky, zviditelnit přirozenou krásu, nebo možnosti, jak vyniknout v módní šedi.
K tomu potřebujete:
Obsahový marketing je ideální nástroj pro budování vaší značky. Jeho cílem je vzbudit u potenciálních zákazníků touhu po vašich produktech nebo službě. Proto je potřeba šířit svůj obsah i na sociálních sítích, na blogu, přes sekci častých dotazů, v e-booku, newsletteru nebo nativní kampani.
Oslovte své potenciální zákazníky napříč internetem. Zkoušejte, analyzujte a vyberte si ty nejefektivnější kanály a marketingové nástroje. Můžete začít třeba s Digitální garáží od Googlu nebo návody a sledováním blogů známých online agentur, případně blogů o podnikání na internetu.
Pokud vám to rozpočet dovolí a chcete mít 100% jistotu, že se vašemu podnikání na internetu bude dařit, svěřte se do rukou zkušených a certifikovaných odborníků.
Tak to vidíte, celý proces tvorby webové stránky nebo e-shopu zvládnete sami, třeba i ze svého obýváku. Stačí vám počítač, připojení na internet a případně základní znalosti Excelu. Pokud tomu nevěříte, otestujte si různé CMS systémy a porovnejte výhody a nevýhody jednotlivých řešení sami.
A nejlepší bude, když s tím začnete hned.
Zdroj/autor fotek: Byznysweb.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců