Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

4 užitečné tipy, jak utratit méně za barvy do tiskáren

Pokud tisknete často, můžete mít pocit, že nové tonery nebo cartridge kupujete snad obden. Co s tím? Přestat tisknout je ve většině případů zcela nereálná varianta, můžete ale snížit náklady na nákup. Jaké možnosti finanční úspory se nabízejí? Podívejte se na 4 užitečné tipy:

# 1 Nakupujte tonery a cartridge ve větších baleních

Ať už pořizujete multi-pack s barevnými náplněmi nebo balení obsahující i černou barvu, nákup tonerů a cartridgí ve větších baleních vás vyjde výrazně levněji než nakupování po kusech. Jednorázově se samozřejmě může jednat o větší výdaj, na druhou stranu máte možnost využít různých množstevních slev, díky kterým bude nákup z dlouhodobého hlediska levnější.

Obecně pak ale platí, že se rozhodně víc vyplatí tisknout laserem. Tonery vyjdou mnohem výhodněji než inkoustové cartridge. A ani kvůli nim nemusíte opouštět pohodlí obýváku nebo kanceláře – na internetu snadno objednáte výhodná balení tonerů do laserových tiskáren od většiny zavedených výrobců, jako je třeba Canon nebo Brother.

 

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

# 2 Pokud tisknete jen černobíle, nenakupujte zbytečně barevné náplně

Máte přehled o tom, jaký druh tisku na vaší tiskárně převažuje? Pokud jste reklamní agentura a tisknete množství letáků a další grafiky, nejspíš se bez barevného tisku neobejdete.

Ale co když z 90 % tisknete jen e-maily nebo jednoduché textové dokumenty? Možná si vystačíte pouze s černým inkoustem. Jde především o to, zamyslet se, co skutečně tisknete, respektive co v reálu potřebujete tisknout.

 

# 3 Při výběru tiskárny zohledněte výtěžnost jejích náplní

Při pořizování nové tiskárny jistě vybíráte podle celé řady kritérií, zajímá vás cena, rychlost tisku a typ tištěných materiálů (fotky, texty, grafika atd.). Zaměřit byste se ale měli i na dlouhodobé náklady.

V mnoha případech se vyplatí koupit i o polovinu dražší tiskárnu, pokud používá úspornější náplně a má nižší dlouhodobou spotřebu. Než koupíte novou tiskárnu, zjistěte si, jaké tonery používá a jaká je jejich výtěžnost.

# 4 Nakupujte kompatibilní náplně

O kompatibilních náplních (respektive alternativních tonerech) koluje mnoho polopravd, omylů a mýtů. Pokud je nakupujete od pochybných prodejců za podezřele nízké ceny, riskujete život své tiskárny. Když ale víte, kde je nakupovat, nepoznáte rozdíl oproti značkovým náplním od renomovaných výrobců. V některých případech dokonce alternativní tonery své originální protějšky i předčí – především v nákladech na jednu vytištěnou stranu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Inzerce