Inzerce

4 užitečné tipy, jak utratit méně za barvy do tiskáren

Pokud tisknete často, můžete mít pocit, že nové tonery nebo cartridge kupujete snad obden. Co s tím? Přestat tisknout je ve většině případů zcela nereálná varianta, můžete ale snížit náklady na nákup. Jaké možnosti finanční úspory se nabízejí? Podívejte se na 4 užitečné tipy:

Inzerce

# 1 Nakupujte tonery a cartridge ve větších baleních

Ať už pořizujete multi-pack s barevnými náplněmi nebo balení obsahující i černou barvu, nákup tonerů a cartridgí ve větších baleních vás vyjde výrazně levněji než nakupování po kusech. Jednorázově se samozřejmě může jednat o větší výdaj, na druhou stranu máte možnost využít různých množstevních slev, díky kterým bude nákup z dlouhodobého hlediska levnější.

Obecně pak ale platí, že se rozhodně víc vyplatí tisknout laserem. Tonery vyjdou mnohem výhodněji než inkoustové cartridge. A ani kvůli nim nemusíte opouštět pohodlí obýváku nebo kanceláře – na internetu snadno objednáte výhodná balení tonerů do laserových tiskáren od většiny zavedených výrobců, jako je třeba Canon nebo Brother.

 

# 2 Pokud tisknete jen černobíle, nenakupujte zbytečně barevné náplně

Máte přehled o tom, jaký druh tisku na vaší tiskárně převažuje? Pokud jste reklamní agentura a tisknete množství letáků a další grafiky, nejspíš se bez barevného tisku neobejdete.

Ale co když z 90 % tisknete jen e-maily nebo jednoduché textové dokumenty? Možná si vystačíte pouze s černým inkoustem. Jde především o to, zamyslet se, co skutečně tisknete, respektive co v reálu potřebujete tisknout.

 

# 3 Při výběru tiskárny zohledněte výtěžnost jejích náplní

Při pořizování nové tiskárny jistě vybíráte podle celé řady kritérií, zajímá vás cena, rychlost tisku a typ tištěných materiálů (fotky, texty, grafika atd.). Zaměřit byste se ale měli i na dlouhodobé náklady.

V mnoha případech se vyplatí koupit i o polovinu dražší tiskárnu, pokud používá úspornější náplně a má nižší dlouhodobou spotřebu. Než koupíte novou tiskárnu, zjistěte si, jaké tonery používá a jaká je jejich výtěžnost.

# 4 Nakupujte kompatibilní náplně

O kompatibilních náplních (respektive alternativních tonerech) koluje mnoho polopravd, omylů a mýtů. Pokud je nakupujete od pochybných prodejců za podezřele nízké ceny, riskujete život své tiskárny. Když ale víte, kde je nakupovat, nepoznáte rozdíl oproti značkovým náplním od renomovaných výrobců. V některých případech dokonce alternativní tonery své originální protějšky i předčí – především v nákladech na jednu vytištěnou stranu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

TOP obsah

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání