Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jak oživit produktové fotky na vašem e-shopu?

Víte o tom, že stejné produktové fotografie, jaké máte na svém e-shopu, dost pravděpobně používá i většina vaší konkurence?

Pokud ne, měli byste zpozornit. V mnoha případech to tak bývá. Jsou totiž 2 skupiny e-shopařů. Jedna získává fotografie od svých dodavatelů a neřeší, že totéž dělají i ostatní. Zákazníci se ale rozhodují na základě svých emocí, k čemuž přispívá i to, jak na ně produkt z fotografií působí. Pokud se jim nelíbí nebo pokud v nich nezanechal silný dojem, nekoupí si ho.

A to si uvědomuje ta druhá skupina e-shopařů. Ta, co se snaží zákazníkům ukázat produkty co nejlépe, originálně, atraktivně, jinak než konkurence. Tak, aby se jim zalíbily a aby si představily, jak je používají, jak si je užívají, jak vypadají u nich doma apod. Zkrátka tak, aby co nejvíce vzrostla jejich motivace si produkt koupit.

Vstupuje do toho ale druhý problém. Nejde jen o to, vyfotit produkt z jiné strany nebo před hezkým pozadím. Pokud jste si někdy i vy vybírali zboží na internetu, určitě uznáte, že v kamenné prodejně je to lepší. Můžete si produkt osahat, můžete se na něj podívat z více úhlů pohledu či si prohlédnout jeho detaily. Kdo takhle nevybíral třeba notebook, oblečení či cokoliv jiného?

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Oba tyto problémy – okoukané neoriginální fotografie, na které se všichni mohou podívat u vaší konkurence, a neschopnost si produkt prohlédnout a prozkoumat pořádně – řeší 360° fotografie. Nevíte, co to je? A zní to na vás až moc složitě či dokonce draze?

Tak pozor!

Speciálně pro naše čtenáře se připravila velká akce s naprostou špičkou v tomto odvětví u nás. Jedná se o studio z Mošnova arcg.cz. Mohou se pyšnit největším a nejrůznorodějším portfoliem 360° fotografií u nás, takže si určitě poradí i s Vámi. Pokud je budete kontaktovat a připíšete do předmětu zprávy „mladý podnikatel – 360“ dostanete automaticky nafocení prvního produktu zdarma a na ty další 20% slevu! Akce platí bohužel jen do konce měsíce DUBEN. Pokud to nestihnete tak nezoufejte – nafocení prvního testovacího produktu bude zdarma i nadále.

Výsledkem spolupráce s arcg.cz nemusí být jen 360° fotografie ale i animace:

arcgroup
Pro zobrazení animace klikněte zde.

Uznejte sami, že to je lepší, než obyčejné produktové fotky, které nepůsobí přirozeně, nebudí žádné emoce a vypadají stejně na většině e-shopů. Nebo vy jste si snad produkt na něčem takovém neprohlédli detailněji? Nezaměřili jste se na to, jak vypadá z více úhlů? Nevšimli jste si detailů, které byste na obyčejné fotce neviděli? Neudeřilo by vás to do oka, kdybyste něco takového spatřili na nějakém e-shopu?

Kluci takhle makali už třeba pro značky jako LOAP, MERKUR (jo, pro ty oldschool stavebnice), Hoxter, OEZ, Mibo, Moleda(kdo by neznal „Prestižky“?) a pro spoustu dalších převážně českých výrobců. Od razítek po půltunové krbové vložky. Stroprocentně pro vás vymyslí, co by mohlo fungovat na vašem e-shopu a zda má smysl do 360° fotky investovat.

Pokud vás to tedy zaujalo, napište Lukáši Vlčkovi na lukas.vlcek@arcg.cz a řekněte mu, že vás posílá Mladý podnikatel – stačí napsat do předmětu zprávy „mladý podnikatel – 360“. On už bude vědět a přiřadí si k vám akci pro naše čtenáře. :-)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Právě vyšlo

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Inzerce