Inzerce

Jak oživit produktové fotky na vašem e-shopu?

Víte o tom, že stejné produktové fotografie, jaké máte na svém e-shopu, dost pravděpobně používá i většina vaší konkurence?

Pokud ne, měli byste zpozornit. V mnoha případech to tak bývá. Jsou totiž 2 skupiny e-shopařů. Jedna získává fotografie od svých dodavatelů a neřeší, že totéž dělají i ostatní. Zákazníci se ale rozhodují na základě svých emocí, k čemuž přispívá i to, jak na ně produkt z fotografií působí. Pokud se jim nelíbí nebo pokud v nich nezanechal silný dojem, nekoupí si ho.

A to si uvědomuje ta druhá skupina e-shopařů. Ta, co se snaží zákazníkům ukázat produkty co nejlépe, originálně, atraktivně, jinak než konkurence. Tak, aby se jim zalíbily a aby si představily, jak je používají, jak si je užívají, jak vypadají u nich doma apod. Zkrátka tak, aby co nejvíce vzrostla jejich motivace si produkt koupit.

Vstupuje do toho ale druhý problém. Nejde jen o to, vyfotit produkt z jiné strany nebo před hezkým pozadím. Pokud jste si někdy i vy vybírali zboží na internetu, určitě uznáte, že v kamenné prodejně je to lepší. Můžete si produkt osahat, můžete se na něj podívat z více úhlů pohledu či si prohlédnout jeho detaily. Kdo takhle nevybíral třeba notebook, oblečení či cokoliv jiného?

Oba tyto problémy – okoukané neoriginální fotografie, na které se všichni mohou podívat u vaší konkurence, a neschopnost si produkt prohlédnout a prozkoumat pořádně – řeší 360° fotografie. Nevíte, co to je? A zní to na vás až moc složitě či dokonce draze?

Tak pozor!

Speciálně pro naše čtenáře se připravila velká akce s naprostou špičkou v tomto odvětví u nás. Jedná se o studio z Mošnova arcg.cz. Mohou se pyšnit největším a nejrůznorodějším portfoliem 360° fotografií u nás, takže si určitě poradí i s Vámi. Pokud je budete kontaktovat a připíšete do předmětu zprávy „mladý podnikatel – 360“ dostanete automaticky nafocení prvního produktu zdarma a na ty další 20% slevu! Akce platí bohužel jen do konce měsíce DUBEN. Pokud to nestihnete tak nezoufejte – nafocení prvního testovacího produktu bude zdarma i nadále.

Výsledkem spolupráce s arcg.cz nemusí být jen 360° fotografie ale i animace:

arcgroup
Pro zobrazení animace klikněte zde.

Uznejte sami, že to je lepší, než obyčejné produktové fotky, které nepůsobí přirozeně, nebudí žádné emoce a vypadají stejně na většině e-shopů. Nebo vy jste si snad produkt na něčem takovém neprohlédli detailněji? Nezaměřili jste se na to, jak vypadá z více úhlů? Nevšimli jste si detailů, které byste na obyčejné fotce neviděli? Neudeřilo by vás to do oka, kdybyste něco takového spatřili na nějakém e-shopu?

Kluci takhle makali už třeba pro značky jako LOAP, MERKUR (jo, pro ty oldschool stavebnice), Hoxter, OEZ, Mibo, Moleda(kdo by neznal „Prestižky“?) a pro spoustu dalších převážně českých výrobců. Od razítek po půltunové krbové vložky. Stroprocentně pro vás vymyslí, co by mohlo fungovat na vašem e-shopu a zda má smysl do 360° fotky investovat.

Pokud vás to tedy zaujalo, napište Lukáši Vlčkovi na lukas.vlcek@arcg.cz a řekněte mu, že vás posílá Mladý podnikatel – stačí napsat do předmětu zprávy „mladý podnikatel – 360“. On už bude vědět a přiřadí si k vám akci pro naše čtenáře. :-)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

Právě vyšlo

michal-cumpelik-web

Správa rozsáhlých dat ve firmě, vývoj služby Tabidoo | Michal Čumpelík

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

vaclav-durdak-web

První zaměstnanec: Jak se zbavit strachu ho konečně přijmout? | Václav Durďák (Čokoládovna JANEK)

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

TOP obsah

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně