S e-booky to je jako s podnikáním. Ne každý uspěje, ne každý je informačně zajímavý a jen některé obsahují plnohodnotné informace. Rukou mi prošlo mnoho e-booků a těchto 13 kousků považuji za povedené. Rozhodně stojí za to si je pořídit a přečíst.
Zúčastnila jsem se spousty jednání, která se točila kolem otázky výstavby webových stránek či e-shopu. Klient přijde s představou, někdy i bez ní. A úkolem dodavatele je vystavit krásný web či e-shop. Jenže ten nemusí dost dobře fungovat. Při návrhu stránek se někde vloudila chybička, něco bylo vynecháno. 15 prvních SEO kroků vám ukáže, co bylo nejspíše opomenuto.
Internetový obchod, byť má jen pár desítek položek, je jako dítě. Roste, když se o něj staráte. Postupně chátrá, když si ho nevšímáte. 33 tipů pro e-shopy od Petry Mikuláškové vám dá tipy na další kroky, které vám pomohou zase o kousek povyrůst. Všechny ukázky, které v ebooku najdete, jsou vybrány z reálných e-shopů. Navíc pod každým tipem najdete tabulku se zhodnocením časové náročnosti realizace.
Co takhle požádat vašeho dodavatele, aby na vás odkázal? Nebo třeba napsat o události ve vašem oboru jako první? Lidé to mohou sdílet až tak, že se budete divit. Odkazy se jen pohrnou. Nejen to, ale i mnohem více vám prozradí e-book od Michala Kubíčka s názvem 50 způsobů, jak získat zpětný odkaz. Úvod publikace se navíc věnuje odpovědím na nejčastější otázky, které si kladou lidé, když odkaz vytváří.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Jak vypadá crosseling, jaké náležitosti má mít obchodní sdělení, kam nesmíte zapomínat vkládat tlačítko ke sdílení na sociálních sítích, jak zjistit problémy při průchodnosti košíkem, jak vylepšit automatické maily či hlídat zpětné odkazy? To a mnohem více vám prozradí 99 tipů pro e-shopy. E-book je rozdělen do 5 tematických okruhů, pokrývajících všechny oblasti, které souvisí s provozem internetového obchodu. Navíc získáte další 4 zajímavé bonusy.
Významné změny ve vyhledávání, zejména na Googlu, způsobily potíže nejednomu provozovateli webových stránek či e-shopu. Razantní propad pozic je známkou toho, že se něco děje, že je něco špatně. Proč to ty vyhledávače dělají? A jak pracovat se stránkami, aby tyto změny nepostihly i vás? Na to vám odpoví právě tento e-book.
Jaké to je, když chcete začít podnikat v prodeji na internetu a k tomu použít internetový obchod? Jaké to je, když už jste nasedli do vlaku a můžete si říct, že e-shop provozujete? Zákoutí toho, co vás v tomto byznysu čeká, poodhalil Jan Kalianko v E-shop knize. Vychází hlavně ze svých zkušeností s provozem vlastního internetového obchodu. Možná, že některé z vás přesvědčí, aby se do provozu e-shopu vůbec nepouštěli.
Google je rychle se vyvíjející vyhledávač. Aby nám jeho tým trochu pomohl, vytvořil krátký e-book se základními informacemi o tom, jak sestavit webové stránky tak, abyste odladili tzv. on-page faktory. Zabývá se též otázkou mobilní návštěvnosti a doporučuje, abyste ke své činnosti využívali bezplatný nástroj pro webmastry. V něm totiž najdete první upozornění, zaznamená-li vyhledávací robot nesrovnalosti na vašich stránkách.
Znáte Heureku? Pokud ano, četli jste si někdy zákaznické recenze? Občas se dozvíte hodně zajímavé pikantnosti. Zákazníci totiž někdy umí být až moc upřímní, když jsou nespokojení s e-shopem, v němž nakupovali. A jak se zákazníky komunikovat tak, aby z toho nebyla přestřelka? Tuto odpověď, ale i další, sestavil tým Heureky.
Každý může tvrdit, že e-mail marketing je poměrně levný kanál propagace s vysokou mírou konverze. Ono to ale nemusí být vždy pravda. Je potřeba, abyste se vyhnuli některým chybám, kterých se dopouští nejen začátečníci, ale možná i ti, kdo už mailing používají. Mnoho lidí také neví, přes co maily rozesílat, jakou šablonu použít a jak vše vyhodnocovat. Toto a mnohé další vám poodhalí e-book s názvem Jak uspět při e-mail marketingu.
Hledáte publikaci, která se bude zabývat ryze provozem e-shopu od počátečních příprav k podnikání přes výběr technického řešení, propagaci až po řešení právních otázek? Původně tištěná publikace doznala již elektronické podoby. Nejedná se o e-book, ale o elektronickou knihu, kterou přečtete na svých čtečkách. Stále je dostupná i v tištěné verzi. I když byla vydána už v roce 2012, mnoho jejích témat je stále aktuálních.
Zahraniční chaty mají často bezplatné základní varianty. Obdobně tomu je i u českého on-line chatu Smartsupp. Autoři publikace, kteří denně tráví hodiny komunikací přes on-line chat, si našli čas, aby sepsali základní pravidla toho, jak komunikovat se zákazníky a docílit tak zvýšení počtu objednávek. Jestli chat používáte, ale nevidíte výsledky, nakoukněte do tohoto e-booku.
Zkusila jsem sestavit text a považovala jej za výborný. Pak jsem jej dala copywriterovi a nestačila jsem se divit, jak text pozměnil a co z něj ve výsledku vzniklo. Text mě úplně okouzlil a ten původní, co jsem sestavila sama, mi přišel najednou nezajímavý. Čím to vlastně bylo? Co stálo za tou prací? Kde se ta slova vzala? Tak na tohle vám odpoví třídílný e-book od copywritera profesionála.
Zbožové vyhledávače nejsou jen o tom, že si zřídíte účet, zadáte adresu XML feedu, dobijete kredit a aktivujete placený režim. To je pouze zlomek toho, co vás čeká. Zbývající část, kterou je třeba znát, vám prozradí ebook od společnosti H1. Zjistíte, jak funguje řazení obchodů na vybraných českých srovnávačích, co je potřeba vědět pro optimalizaci inzerce nebo jaké další doplňkové služby vám zbožové srovnávače mohou nabídnout. Nejde totiž jen o cenu.
Informaci o těchto e-boocích a další zajímavé informace najdete taktéž na mém webu www.petramikulaskova.cz. Pokud provozujete internetový obchod, doporučuji zejména sekci Užitečné nástroje a služby. Možná zde najdete právě tu službu či nástroj, které zrovna potřebujete.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Mgr. Petra Mikulášková provozuje vlastní e-shop Palelo. Spolupracuje dlouhodobě i s jinými e-shopy. Pro e-shopy nabízí poradenství nejen z hlediska marketingu, ale i praktického fungování.
Nenechte si ujít
Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)
No některé jsou placené a ne každý ebook je pro každého.
Mě také zaujal jenom ebook s názvem „Pište jako copywritter“.
Další zajímavé ebooky, které stojí za přečtení jsem sepsal zde: http://blog.doprofilu.cz/dulezite/h1-cz-zajimave-ebooky.html
Máme pro vás exkluzivní premium rozhovory s TOP podnikateli, manažery a dalšími byznysmeny. Čerpejte z jejich know-how o řízení firem, e-commerce, marketingu a dalším.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
Bunak
Před 9 roky
Jediný, který stojí přečtení je „Pište jako copywriter“
Odpovědět »
Petr
Před 9 roky
No některé jsou placené a ne každý ebook je pro každého.
Mě také zaujal jenom ebook s názvem „Pište jako copywritter“.
Další zajímavé ebooky, které stojí za přečtení jsem sepsal zde: http://blog.doprofilu.cz/dulezite/h1-cz-zajimave-ebooky.html
Odpovědět »