Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Vytvoření e-shopu

Hledáte, jak vytvořit e-shop? V následujících rozhovorech se dozvíte, co všechno vytvoření vlastního e-shopu obnáší a jak k němu přistoupit. Zjistíte také, že tvorba e-shopu není jen o vytvoření webových stránek a grafiky, ale také o mnoha dalších oblastech od logistiky, zákaznické podpory po finanční řízení a další.

Na této stránce jsme pro vás vybrali rozhovory, ve kterých s vámi zakladatelé e-shopů sdílí zkušenosti ze svých začátků podnikání a tipy pro vytvoření nového e-shopu. Všechny rozhovory o e-shopech najdete v této rubrice.

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Šéfové logistiky Alzy a Skladonu si společně povídali o budoucnosti logistiky e-shopů, její kvalitě v Čechách a o tom, na se mohou zaměřit malé i velké firmy.

Před 16 hodinami

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

Jaké technologie využít ve vaší logistice a jak nad nimi přemýšlí Skladon? Poslechněte si jeho šéfa Konstantina Margaretise.

Před 7 dny

Inzerce

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Zjistěte, jak spočítat investice ve vaší firmě a jak vybudovat ziskový e-commerce byznys. Poradí vám Jiří Navrátil, který vede e-shop Dr. Maxe.

Před 1 týdnem

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 2 týdny

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

Firma má roční obrat kolem 10 milionů korun a vyrábí zcela originální produkty. Zjistěte, jak získávala první zákazníky a jak je získává dnes.

Před 3 týdny

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Praktické zkušenosti, jak bez peněz rozjet novou značku. Markéta buduje vlastní papírnictví, prodává přes sociální sítě a musela řešit velmi vážné firemní krize.

Před 4 týdny

Premium
martin-soucek-web

Zákaznický zážitek. Mějte ho jako Zoot | Martin Souček

Zoot je jedním z největších vzorů, jak přemýšlet nad customer experience e-shopu. Zjistěte, co se od něj můžete naučit a jak spokojenost zákazníka zvýšit.

Před 4 týdny

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Jak nastavit reklamu na Facebooku, jak nad ní strategicky přemýšlet a jak se odlišit od konkurence? Jiří Pernica a návod na úspěšnou strategii.

Před 1 měsíc

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

Uživatelská použitelnost webu je důležitá pro každý e-shop. Zjistěte, jak z webu získat více objednávek a jak se odlišit od konkurence.

Před 2 měsíce

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.

Před 2 měsíce

jiri-svoboda-web

E-mail marketing výrobce oblečení Kalas | Jiří Svoboda (SmartEmailing)

Kalas je výrobce cyklistického oblečení, který e-mail marketing moc neřešil. V poslední době do něj ale šlape naplno a má super výsledky. Podívejte se.

Před 2 měsíce

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

Karin Milková z TrustPay detailně rozebírá, na co jsou zvyklí zákazníci v zahraničí. Zjistěte, jaké platební metody jim nabídnout a zda si nechat platit v kryptu.

Před 2 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Inzerce