Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Vytvoření e-shopu

Hledáte, jak vytvořit e-shop? V následujících rozhovorech se dozvíte, co všechno vytvoření vlastního e-shopu obnáší a jak k němu přistoupit. Zjistíte také, že tvorba e-shopu není jen o vytvoření webových stránek a grafiky, ale také o mnoha dalších oblastech od logistiky, zákaznické podpory po finanční řízení a další.

Na této stránce jsme pro vás vybrali rozhovory, ve kterých s vámi zakladatelé e-shopů sdílí zkušenosti ze svých začátků podnikání a tipy pro vytvoření nového e-shopu. Všechny rozhovory o e-shopech najdete v této rubrice.

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Dominik Nábělek buduje Stylovej.cz a DON LEMME. Loni dosáhl tržeb 44 milionů korun bez daně. Jak se budují módní značky a co rozhoduje o úspěchu?

Před 1 týdnem

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Skinners za poslední 2 roky vyrostlo na 100 milionů. Jak se mění jeho řízení a co všechno outsourcuje? Poslechněte si rozhovor s Michaelou Steinhauser.

Před 2 týdny

Inzerce

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Je mu 25 let a už vybudoval vlastní značku Fabini. Podívejte se do zákulisí a zjistěte, jak Jan Fabini svou firmu řídí.

Před 3 týdny

Jiří Rostecký

1 otázka, kterou si musí položit každý podnikatel

Zjistěte, jaká otázka rozhoduje o vašem úspěchu v podnikání a jak se její odpověď může promítnout do všeho, co v byznysu děláte.

Před 4 týdny

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Píšou se Vuch, ale čtou se „vuš“. Jejich kabelky, batohy, peněženky, šperky nebo třeba obuv a oblečení už nosí statisíce zákazníkům v 6 zemích světa.

Před 1 měsíc

vladan-fejlek-web

Přidaná hodnota e-shopu. Co to je a jak se vytváří? | Vladan Fejlek (Dexfinity)

Abyste byli v e-commerce úspěšní, musíte najít svou přidanou hodnotu. Co to ale znamená v praxi? O tom mluvil Vladan Fejlek z Dexfinity.

Před 2 měsíce

Premium
dominik-pichal-web

Grizly.cz: Finanční řízení, vedení firmy, nábor lidí a úspěch v e-commerce | Dominik Píchal

Velký rozhovor o řízení firmy, financí i týmu. Grizly.cz prodává oříšky a má roční obrat kolem 650 milionů korun. Co se jeho zakladatel Dominik Píchal naučil o byznysu?

Před 2 měsíce

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

Retenční marketing je podle mnohých specialistů mezi e-shopy velmi podceňovaný. Přitom může tvořit i velkou část objednávek a generovat tak nemalé tržby.

Před 4 měsíce

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Wuders je rodinná firma, která vyrábí designový nábytek z českého a slovenského masivu v kombinaci s bytelným kovem. Jan Herka vypráví, jak se firma buduje.

Před 4 měsíce

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Přijde Allegro, Amazon a další. E-commerce bude hlavně o marketplaces. Malé a střední e-shopy za pár let nemusí existovat. Zjistěte, jak budoucnost vidí Heureka.

Před 4 měsíce

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

Ziskovost e-shopu lze zvýšit mnoha způsoby. Poslechněte si případovou studii e-shopu GentlemanStore.cz a zjistěte, jak zvyšovat marže, snižovat náklady atd.

Před 4 měsíce

Jiří Rostecký

5 nejpodceňovanějších oblastí českých e-shopů

Jiří Rostecký měl možnost nahlédnout do zákulisí tisíců e-shopů. Jaké oblasti podle něj podceňují nejvíce, ačkoliv mají velký dopad na jejich úspěch?

Před 4 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Inzerce