Inzerce

Inzerce

Vytvoření e-shopu

Hledáte, jak vytvořit e-shop? V následujících rozhovorech se dozvíte, co všechno vytvoření vlastního e-shopu obnáší a jak k němu přistoupit. Zjistíte také, že tvorba e-shopu není jen o vytvoření webových stránek a grafiky, ale také o mnoha dalších oblastech od logistiky, zákaznické podpory po finanční řízení a další.

Na této stránce jsme pro vás vybrali rozhovory, ve kterých s vámi zakladatelé e-shopů sdílí zkušenosti ze svých začátků podnikání a tipy pro vytvoření nového e-shopu. Všechny rozhovory o e-shopech najdete v této rubrice.

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 9 hodinami

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 4 dny

Inzerce

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.

Před 2 týdny

Premium
alex-konicek-web

Profesionalizace firmy. Příběh BigBoy.cz | Alex Koníček

Zakladatel značky BigBoy.cz Alex Koníček vypráví, jak jeho firma prodělávala peníze, zaměstnanci nevěděli, co dělat, a firma se musela profesionalizovat.

Před 1 měsícem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
ludek-volejnik-web

Zbožové vyhledávače: Jak s nimi pracovat? | Luděk Volejník (Mergado)

Víte o tom, že existují zbožáky, které nejsou moc známé, ale moohu vám přivést spoustu nových zákazníků? A že o úspěchu na zbožácích nerozhoduje jen nízká cena?

Před 1 měsícem

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Košík.cz rozjel nový projekt, ale neúspěl s ním. Na jeho základě vytvořil novou značku, které se dnes daří a která prosperuje. Rozhovor s marketingovým ředitelem.

Před 1 měsícem

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Zakladatel vyhledávače Jyxo, platformy Blog.cz a startupu Zuri o budoucnosti technologií a potřebě kvalitního vývoje. Jak reagovat na virtuální realitu?

Před 2 měsíci

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Pro všechny, co chtějí rozjet úspěšné podnikání. Detailní návod, jak začít podnikat a ověřit zájem o váš produkt či vaši službu na trhu. Radí Margareta Křížová.

Před 2 měsíci

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

Rostli až o 500 % ročně, ale potom se růst zastavil. Nahlédněte do zákulisí řízení e-shopu Dogsie.cz a zjistěte, co ho brzdilo a díky čemu začal znovu růst.

Před 3 měsíci

Premium
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 3 měsíci

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?

Před 3 měsíci

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.

Před 3 měsíci

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání