Hledáte, jak vytvořit e-shop? V následujících rozhovorech se dozvíte, co všechno vytvoření vlastního e-shopu obnáší a jak k němu přistoupit. Zjistíte také, že tvorba e-shopu není jen o vytvoření webových stránek a grafiky, ale také o mnoha dalších oblastech od logistiky, zákaznické podpory po finanční řízení a další.
Na této stránce jsme pro vás vybrali rozhovory, ve kterých s vámi zakladatelé e-shopů sdílí zkušenosti ze svých začátků podnikání a tipy pro vytvoření nového e-shopu. Všechny rozhovory o e-shopech najdete v této rubrice.
Skinners za poslední 2 roky vyrostlo na 100 milionů. Jak se mění jeho řízení a co všechno outsourcuje? Poslechněte si rozhovor s Michaelou Steinhauser.
Před 2 týdny
Zjistěte, jaká otázka rozhoduje o vašem úspěchu v podnikání a jak se její odpověď může promítnout do všeho, co v byznysu děláte.
Před 4 týdny
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Abyste byli v e-commerce úspěšní, musíte najít svou přidanou hodnotu. Co to ale znamená v praxi? O tom mluvil Vladan Fejlek z Dexfinity.
Před 2 měsíce
Retenční marketing je podle mnohých specialistů mezi e-shopy velmi podceňovaný. Přitom může tvořit i velkou část objednávek a generovat tak nemalé tržby.
Před 4 měsíce
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.