Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Vytvoření e-shopu

Hledáte, jak vytvořit e-shop? V následujících rozhovorech se dozvíte, co všechno vytvoření vlastního e-shopu obnáší a jak k němu přistoupit. Zjistíte také, že tvorba e-shopu není jen o vytvoření webových stránek a grafiky, ale také o mnoha dalších oblastech od logistiky, zákaznické podpory po finanční řízení a další.

Na této stránce jsme pro vás vybrali rozhovory, ve kterých s vámi zakladatelé e-shopů sdílí zkušenosti ze svých začátků podnikání a tipy pro vytvoření nového e-shopu. Všechny rozhovory o e-shopech najdete v této rubrice.

Nejnovější obsah:

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Premium
topline-2

TOP Line #2: Temu a další mění českou e-commerce, CZC končí, Pilulka úspěch Kasy asi nezopakuje | Jitka Dvořáková a Marek Odehnal

Premium Nyní zdarma
lukas-uhl-web

TOP Line #1: V Malině mi nabízeli ochranku, Temu a další jsou nový standard, status quo v byznysu neexistuje | Lukáš Uhl

Premium
david-makovsky-web

Prodal e-shop s vlastními produkty. U toho studuje vysokou školu | David Makovský

Inzerce

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

jiri-jemelka-web

Řídit e-shop jako firmu. Jak se to dělá? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
jiri-rostecky-eshopy-web

Nejčastější chyby začínajících e-shopů | Jiří Rostecký

tomas-kohut-web

Otestovali přes 200 e-shopů. Co zjistili o jejich logistice? | Tomáš Kohút (Skladon)

Premium
daniel-sosyn-web

Vyrábí a prodává výživové doplňky za 85 milionů korun ročně | Daniel Sosýn (Protein & Co.)

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.