Inzerce

Inzerce

Média

ondrej-preuss-fakenews-web

Fake news: Jak se na ně dívá právo a kdy je šíříte i vy?

Světem obchází strašidlo “fake news”. Zmiňují ho novináři, zkoumají nejrůznější odborníci, kroutí nad ním hlavou laická veřejnost a poměrně často ho používá Donald Trump. Jak na to reaguje právo? Právo obecně vždy reaguje pozdě, na každý nový fenomén. To je…

Před 3 roky

erik-tabery-web

Erik Tabery: O strachu, Respektu a sebevzdělávání

Stále častější útočení na novináře ze stran politických špiček, snaha o ovlivnění soukromých i veřejnoprávních médií, fake news či smrt Jána Kuciaka a jeho přítelkyně na Slovensku. Jak tohle všechno ovlivňuje náladu novinářů a bojí se o sebe či o…

Před 3 roky

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

„Snažíme se dát videu ve zprávách smysl,“ říká v unikátním rozhovoru šéfredaktor Seznam Zpráv Jakub Unger. Jak vytvořit video, které budete chtít dokoukat? Mají být dnešní novináři tak trochu herci? A jak bude vypadat médium budoucnosti? Seznam Zprávy těží z uživatelské…

Před 3 roky

filip-horky-web

Filip Horký (Seznam Zprávy): Proč by měl být někdo spokojený s tím, že je nejlepší v Česku?

Filip Horký patří mezi nejznámnější české mladé novináře. Začínal psaním článků o fotbale, pokračoval jako reportér České televize, stal se jedním z členů DVTV a teprve před pár dny přešel do Seznam Zpráv. Je mu 25 let a na kontě…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
radek-kedron-web

Radek Kedroň: Jak vznikal iRozhlas.cz?

18. dubna 2017 zahájil Český rozhlas provoz nového zpravodajského serveru iRozhlas.cz. Jeho šéfredaktorem se stal Radek Kedroň, který v minulosti vedl například server Lidovky.cz, domácí zpravodajství časopisu Týden a působil v redakcích Hospodářských novin a MF DNES. Radek Kedroň zvládl…

Před 3 roky

lukas-zahor-web

Lukáš Záhoř: Jak funguje Stream.cz a jak se připravují nové pořady?

Jsou pořady, které peníze vydělávají, a pořady, které jsou vlajkové lodě. Uživit se tvorbou vlastních pořadů je možné, ale musíte jich tvořit více. Jak funguje internetová televize Stream.cz a jak se i vy můžete stát její hvězdou? O tom mluvil…

Před 4 roky

jindrich-sidlo-web

Jindřich Šídlo: Jaký je život v politice a jak se mění politický marketing?

Co potřebujete pro to, abyste uspěli v politice? A jak se v uplynulých letech změnil politický marketing?

Před 4 roky

jan-simkanic-web

Ján Simkanič (Internet Info): Jak vydělávají velká internetová média?

Zkušenosti CEO firmy, která provozuje weby jako Lupa.cz, Podnikatel.cz, Root.cz a další.

Před 4 roky

Tomáš Skolek

Tomáš Skolek: Jak přilákat pozornost médií?

Fungují tiskové zprávy? S čím konkrétně oslovit novináře? A jak vypadá práce PR specialisty? Přečtěte si rozhovor.

Před 5 roky

Jiří Veselý: Když vás osloví média, může jít o úspěch i o pořádný průšvih

Přes 20 let se Jiří Veselý pohybuje v oblasti médií. Pracoval například jako vedoucí krajské redakce TV Nova, redaktor v ostravském Českém rozhlase či jako moderátor kulturních akcí a DJ. Napadlo mne se ho zeptat, co by doporučil těm, kteří…

Před 6 roky

Doporučené články

carousel-ads-web

Jak pracovat s carousel ads na Facebooku?

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek: Jak efektivně vyvíjet e-shopové řešení?

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

petr-svoboda-web

Petr Svoboda (Shopsys): Řízení agentury v krizi, ochrana cashflow, vývoj trhu

Inzerce