Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak postavit e-shop?

Hledáte, jak postavit e-shop, který bude fungovat, prosperovat a bude vám sloužit spoustu let? Pokud ano, neváhejte si přehrát rozhovory s e-shopaři a odborníky na e-commerce, které jsme pro vás připravili.

Postavit e-shop není jednoduché. Zvážit musíte spoustu okolností, které přímo určí, která z cest vývoje je pro vás nejlepší. Na začátek vám proto doporučujeme vytvořit kvalitní byznys plán, díky kterému zjistíme, jaký e-shop vlastně potřebujete vytvořit, čím se bude lišit od konkurence, jaké požadavky na něj budou mít vaši zákazníci, jakým směrem budete firmu do budoucna vyvíjet a co udělat, aby vás v jejím růstu e-shop nelimitoval.

Výroba e-shopu už poté může probíhat několika způsoby. Můžete využít nějaké z levných krabicových řešení, na kterých otevřete internetový obchod během několika kliknutí. Další možností je vlastní vývoj, ať už úplně od nuly, nebo na nějakém z veřejně dostupných systémů.

Výběr z těchto možností určuje i cenu založení e-shopu a samozřejmě i jeho náročnost do budoucna. Proto si předem poslechněte rozhovory s odborníky a samotnými e-shopaři:

Jiří Rostecký

Jak rozjet úspěšný e-shop?

Detailní návod, jak rozjet vlastní e-shop. Dozvíte se, na co se na začátku zaměřit, jak nastartovat marketing a kde hledat první zákazníky.

Před 3 měsíce

tomas-szkandera-web

30 let vývoje ERP systému a e-shopového řešení | Tomáš Szkandera (K2)

Jsou 30 let na trhu. Za tu dobu se změnil nejen trh, ale i technologie. Poslechněte si příběh firmy K2 a vývoje jejího ERP systému a e-shopového řešení.

Před 1 rokem

Inzerce

radek-mrkos-web

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

Jedno z nejpopulárnějších nakladatelství v Česku má svůj e-shop. Zjistěte, jak probíhá jeho tvorba a díky čemu získává nejvíce nových objednávek.

Před 1 rokem

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

E-shop pro ni byl jen koníčkem. Po smrti manžela se ale stal hlavním zdrojem obživy pro ni i její 3 děti. Jak ho rozjela a co jí pomohlo překonat těžké období?

Před 1 rokem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jan-prokes-web

Jak si vybrat e-shopové řešení? | Jan Prokeš (Elasticr)

Jak se rozhodnout mezi vývojem vlastního e-shopu na míru, krabicovým řešením nebo open-source řešením? Zjistěte výhody a nevýhody každého z nich.

Před 2 roky

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek: Jak efektivně vyvíjet e-shopové řešení?

Nevyvíjte ho rok. Mějte celý vývoj pevně pod kontrolou.

Před 6 roky

michalis-katapodis-web

VIDEO: Michalis Katapodis: Jak vytvořit e-shop s malým rozpočtem?

„S myšlenkou ‚co tě nezabije, to tě posílí‘ jsem provedl pár hlubokých nádechů, nasadil úsměv a šlo se na věc,“ řekl Michalis o natáčení tohoto rozhovoru.

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Inzerce