Inzerce

České marketingové agentury

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

Karol Veleba z effectixu ukazuje, jak jeho agentura získává nové klienty a jak funguje její obchodní oddělení. Inspirujte se pro vaši agenturu či freelance byznys.

Před 10 měsíci

dan-kafka-web

Kolik platí české agentury svým zaměstnancům? | Dan Kafka

Kolik bere šéf agentury, kolik account manažer a kolik marketingoví specialisté? Odpovědi se dozvíte v tomto unikátním průzkumu mezi českými agenturami.

Před 11 měsíci

Inzerce

petr-volf-web

Jak spolupracovat s digitálními agenturami a nenapálit se? | Petr Volf

Zjistěte, jak funguje spolupráce s digitálními agenturami a co udělat, abyste neprodělali peníze. Detailní návod na co nejefektivnější spolupráci s agenturou.

Před 12 měsíci

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

Zakladatel agentury KOFEIN Robert Štípek hodnotí kvalitu českých marketérů a dodává praktické tipy jak pro marketéry, tak i pro firmy.

Před 1 rokem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
ondrej-obluk-web

Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho

Ondřej Obluk je ředitelem české reklamní agentury Ogilvy, která nese jméno jednoho z nejpopulárnějších expertů historie reklamy Davida Ogilvyho. Jak jí toto jméno pomáhá a jak se propisuje do její firemní kultury? I to bylo tématem našeho rozhovoru. Rozebrali jsme…

Před 2 roky

jan-tichy-web

Jan Tichý: Co se změní, když freelancer založí vlastní agenturu?

O založení vlastní agentury přemýšlí nejeden freelancer. Jenomže, co se potom změní a jak se podnikání na volné noze liší od budování firmy? O tom jsem si povídal s Janem Tichým. Honza založil vlastní agenturu Medio Interactive, která se později…

Před 2 roky

leos-spachta-web

Leoš Špachta: Jaký měla rok 2018 agentura Fragile?

Je zajímavé sledovat, jak se postupem času vyvíjí jednotlivé firmy, jaká rozhodnutí přijímá jejich vedení a jak se jim mění priority. Co všechno se stalo v roce 2018 v agentuře Fragile, jsem si povídal s jejím obchodním ředitelem Leošem Špachtou…

Před 3 roky

jarda-vidim-web

Jarda Vidim (eVisions.cz): Růst digitální agentury, interní procesy, expanze do Německa

Většina českých digitálních agentur se zaměřuje zejména na tuzemský trh. eVisions Advertising ale letos udělala velký krok novým směrem – rozhodla se dobýt Německo. Jak expanze firmy vypadá a jak probíhal její proces „dospívání“, jsem si povídal s jejím zakladatelem…

Před 3 roky

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To…

Před 3 roky

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Jak se buduje úspěšná agentura?

V čem se skrývá (ne)úspěch online agentur? A proč má Petr pobočku v Gruzii?

Před 5 roky

David Špinar: To všechno, co jsem, jsem díky Hájedničce

Největší česká marketingová agentura H1 prodělala za poslední roky mnoho změn. Kromě dvou prodejů před několika týdny své křeslo ředitele společnosti opustil i David Špinar.

Před 7 roky

TOP obsah

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek