Karol Veleba je CEO agentury Effectix. Když jsem se ho zeptal, v čem by jejich firma mohla být inspirací pro ostatní agentury, odpověděl mi, že aktivním prodejem. Mají 11 obchodníků v Česku a 4 na Slovensku. Většinu nového byznysu získávají navoláváním a v době pandemie koronaviru zažívají nejúspěšnější období historie.
V rozhovoru jsme mluvili o tom, zda je pro agenturu zdravé, aby většinu byznysu měla skrze navolávání, a jak celý obchodní systém v Effectixu funguje. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 4 dny
Před 4 dny