Inzerce

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Karol Veleba je CEO agentury Effectix. Když jsem se ho zeptal, v čem by jejich firma mohla být inspirací pro ostatní agentury, odpověděl mi, že aktivním prodejem. Mají 11 obchodníků v Česku a 4 na Slovensku. Většinu nového byznysu získávají navoláváním a v době pandemie koronaviru zažívají nejúspěšnější období historie.

Inzerce

V rozhovoru jsme mluvili o tom, zda je pro agenturu zdravé, aby většinu byznysu měla skrze navolávání, a jak celý obchodní systém v Effectixu funguje. Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další rozhovory pro agentury:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

pavel-paradys-web

Jak vzniká agentura? Příběh Blueglue | Pavel Paradýs

lukas-vaculik-web

Finanční řízení velké agentury | Lukáš Vaculík (Ogilvy)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda