Inzerce

Inzerce

Brandbuilding

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 2 roky

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Během sedmi let se mu povedlo založit tři velmi úspěšné projekty. Nejprve to byl Slevomat (který se nedávno prodal za více než 1,5 miliardy korun), poté DámeJídlo.cz a nakonec Rohlík.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Tomáš Čupr byl hostem MladýPodnikatel.cz….

Před 3 roky

matez-jindra-web

Matez Jindra: Jak může e-shop budovat značku?

Nebuďte závislí na srovnávačích, vyhledávačích ani na jiných zdrojích vašeho obratu.

Před 4 roky

David Špinar: To všechno, co jsem, jsem díky Hájedničce

Největší česká marketingová agentura H1.cz prodělala za poslední roky mnoho změn. Kromě dvou prodejů před několika týdny své křeslo ředitele společnosti opustil i David Špinar. Třicetišestiletý byznysmen prošel společnostmi jako Internet Info v pozici projektového manažera či Dobrý web na postu…

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Vaše online reputace: Nejste na internetu hrubí?

Management online reputace je čím dál potřebnější dovedností každého podnikatele či freelancera. Vaše online reputace má totiž zásadní vliv na to, jak vás vnímají vaši potenciální klienti. Co dělat, abyste si vybudovali dobrou online reputaci, píšeme v tomto článku. Děláte vše,…

Před 7 roky

Doporučené články

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

jakub-pok-web

Jakub Pok (Škola paměti): Jak si zlepšit paměť a jak funguje lidský mozek?

bartos-souteze-web

VIDEO: Jan Bartoš: Jak uspořádat soutěž na Facebooku a jak to nepokazit?

Webová analytika

10 mýtů webové analytiky, kterým nevěřte

Inzerce