Inzerce

Inzerce

Brandbuilding

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

CZC.cz o sobě říká, že je dvojkou na trhu s elektronikou. Vytvořilo velkou brandovou kampaň. Jak dopadla a co se díky ní firma naučila? Rozhovor se šéfem marketingu.

Před 2 měsíci

Premium
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Podrobný návod, jak přemýšlet nad značkou firmy a jaké nástroje použít k jejímu budování. Poslechněte si praktický příklad Obsahové agentury a její strategie.

Před 2 měsíci

Inzerce

lenka-rosolova-web

Lenka Rosolová (AirBank): Marketing moderní banky, řízení značky, zákaznická zkušenost

I banku můžete mít rádi. Tak zní jeden z nejpopulárnějších sloganů z českého bankovního prostředí. Patří AirBank, která má dnes přes 650 tisíc klientů a jejíž marketingovou komunikaci řídí Lenka Rosolová. Mají klienti AirBank skutečně rádi? V rozhovoru jsme si…

Před 3 roky

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Během sedmi let se mu povedlo založit tři velmi úspěšné projekty. Nejprve to byl Slevomat (který se nedávno prodal za více než 1,5 miliardy korun), poté DámeJídlo.cz a nakonec Rohlík.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Tomáš Čupr byl hostem MladýPodnikatel.cz….

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
matez-jindra-web

Matez Jindra: Jak může e-shop budovat značku?

Nebuďte závislí na srovnávačích, vyhledávačích ani na jiných zdrojích vašeho obratu.

Před 6 roky

David Špinar: To všechno, co jsem, jsem díky Hájedničce

Největší česká marketingová agentura H1 prodělala za poslední roky mnoho změn. Kromě dvou prodejů před několika týdny své křeslo ředitele společnosti opustil i David Špinar.

Před 8 roky

Vaše online reputace: Nejste na internetu hrubí?

Management online reputace je čím dál potřebnější dovedností každého podnikatele či freelancera.

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)