Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

V čem firmy nejčastější v rámci e-mail marketingu chybují? A o jakých chybách se nemluví? Na příkladech ukáže specialistka na e-mail marketingu Markéta Danišová.

Před 3 měsíci

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Jak přivést juniorní i seniorní zaměstnance do vaší agentury? A co funguje jedné z nejpopulárnějších agentur v Česku? Poslechněte si zkušenou HR specialistku z Fragile.

Před 3 měsíci

Inzerce

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Jak co nejlépe a nejkvalitnějši přeložit váš web při expanzi do zahraničí? Jak překladatele vybírat a jak je řídit, abyste předešli chybám a zdržením?

Před 3 měsíci

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

Před 6 lety založilo BENU svůj internetový obchod. Zjistěte, co obnáší vstup retailové firmy na internet a jak na něj můžete připravit i vaši firmu.

Před 4 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
ivo-toman-web

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

Za 30 let podnikání vytvořil Ivo Toman kolem stovky projektů. Které vydělaly miliony korun a které naopak prodělaly? A co mezi nimi vytvořilo rozdíl?

Před 5 měsíci

bulowski-bulir-web

Data o zákaznících e-shopu: Jak z nich vytěžit maximum? | Pavel Bulowski a Vojtěch Bulíř

Jak sehnat zkušeného datového analytika a jaké nástroje použít, abyste se s daty naučili pracovat? Dva zkušení odborníci poradí a okomentují stav českých e-shopů.

Před 5 měsíci

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Rozhovor se zakladatelem úspěšné české značky Emco. Zjistěte, jak vybudovat úspěšnou firmu, jak firma vznikla a díky čemu přežila 30 let na trhu.

Před 5 měsíci

radek-mrkos-web

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

Jedno z nejpopulárnějších nakladatelství v Česku má svůj e-shop. Zjistěte, jak probíhá jeho tvorba a díky čemu získává nejvíce nových objednávek.

Před 5 měsíci

michaela-matejkova-web

Outsourcing v podnikání: Co za vás lépe udělají jiní? | Michaela Matějková (Skinners)

Outsourcing v podnikání prakticky. Poslechněte si šéfku firmy Skinners a zjistěte, co všechno outsourcuje, jak partnery na outsourcing vybírat a na co myslet.

Před 5 měsíci

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

Jaké chyby dělají začínající e-shopy v designu svých stránek? A jak mohou až zdvojnásobit své tržby? Poslechněte si rozhovor se specialistou na tvorbu e-shopů.

Před 5 měsíci

tomas-zahalka-web

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

Může e-shop fungovat na dropshippingu? Jaké to má výhody a na co si dát pozor? Poslechněte si příběh konkrétního českého e-shopu, která na dropshippingu funguje.

Před 6 měsíci

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Pokud podnikáte v B2B, může pro vás být cestou vzdělávání vašich zákazníků. Podívejte se, jak k němu přistupuje SmartEmailing a inspirujte se pro váš byznys.

Před 6 měsíci

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)