Inzerce

Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

samurai-shot-web

Tvorba nového produktu a jeho prosazení na trhu | Jaromír Horák a Martin Solnička (Samurai Shot)

Podívejte se, jak se tvoří světově unikátní čajový extrakt a jak s ním jeho tvůrci proráží na trhu. Odkryli jsme jejich obchodní i marketingovou strategii.

Před 2 měsíci

petr-macek-web

Případová studie: Jak dělat marketing vlastní aplikace? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nahlédněte do zákulisí aplikace Caflou a zjistěte, jak přistupuje k marketingu a co jí v něm funguje nejlépe. O zkušenosti se s námi dělí její zakladatel.

Před 2 měsíci

Inzerce

lukas-adamek-web

Affilliate marketing v e-shopu Trenýrkárna.cz | Lukáš Adámek

Nahlédněte do výsledků affiliate marketingu v úspěšném e-shopu a inspirujte se jeho strategií. Know-how s vámi zadarmo sdílí jeho marketingový ředitel.

Před 2 měsíci

jakub-haluska-web

Jak spolupracovat s grafikem při tvorbě designu webu? | Jakub Haluška

Zjistěte, jak efektivně spolupracovat s webdesignérem a při tvorbě vašeho webu dojít k nejlepšímu výsledku. Jakub je i autorem designu našich stránek.

Před 3 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
zuzka-nahled

Jak psát popisky produktů pro váš e-shop?

Nahlédněte pod ruce zkušené copywriterky a objevte pár fíglů, jak si práci na popiskách produktů ulehčit. Zuzka Veselá pro vás připravila unikátní návod.

Před 3 měsíci

petr-volf-web

Jak spolupracovat s digitálními agenturami a nenapálit se? | Petr Volf

Zjistěte, jak funguje spolupráce s digitálními agenturami a co udělat, abyste neprodělali peníze. Detailní návod na co nejefektivnější spolupráci s agenturou.

Před 3 měsíci

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

Podívejte se do zákulisí české firmy Vuch, která provozuje stejnojmennou značku. Martin Kůs nám ukázal, jak celá firma vzniká a jak funguje její management.

Před 3 měsíci

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Marek Lecián je velmi zkušený webový analytik na volné noze. Poslechněte si, jak se sebevzdělává a co mu pomohlo vypracovat se do role špičkového odborníka.

Před 4 měsíci

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Tipnete si, kdo provozuje e-shop Tescomy? Družstvo invalidů ERGOTEP. To služby svých členů nabízí firmám a pomáhá jim jak s tvorbou e-shopu, tak třeba s distribucí a logistikou, backofficem a mnoha dalšími věcmi.

Před 4 měsíci

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Zjistěte, jak efektivně přebrat konkurenční společnosti a rozšířit tak svůj podíl na trhu. Jak firmy k přebrání vybírat, jak za ně neutratit moc peněz a jak probíhá proces převzetí, popisuje Ondřej Hájek.

Před 5 měsíci

marek-odehnal-web

Jak se na volné noze posunout na vyšší úroveň? | Investiční poradce Marek Odehnal

Investičních a finančních poradců je v Česku poměrně hodně. Mnoho lidí s nimi má i negativní zkušenost. Jak toto podnikání pojmout jinak a jak si na volné noze prosadit vlastní pravidla, si budeme povídat s Markem Odehnalem. Marek pracuje jako…

Před 5 měsíci

petra-roulland-web

Vlastní značky produktů: Jak je vytvořit? | Petra Roulland (Rohlík.cz)

Možná i vy uvažujete nad vytvořením vlastní značky v rámci sortimentu, který prodáváte. Taková vlastní značka pro vás může znamenat nejen odlišení se od konkurence, ale i vyšší marži. Co vytváření vlastních značek obnáší a jak k němu přistoupit? O…

Před 5 měsíci

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

Inzerce