Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Podnikatel

Jiří Rostecký

On-line podnikání: Jak na něj?

Podrobný aktuální návod, jak začít podnikání na internetu. Rozjeďte vlastní online podnikání. Tipy na nové nápady a způsoby, jak najít první zákazníky.

Před 2 roky

Premium
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Zjistěte, jak se stát jedničkou v oboru. Zkušený freelancer a FB marketér vám poradí, na co se zaměřit ve vašem podnikání na volné noze a jak se vyprofilovat.

Před 2 roky

Inzerce

petr-macek-web

10 let podnikání na volné noze | Petr Macek (Caflou.cz)

Petr Macek podniká na volné noze 10 let. Poslechněte si jeho největší podnikatelské zkušenosti. Jak začal vydělávat peníze? Co mu pomohlo získat nové klienty?

Před 3 roky

mario-rozensky-web

VIDEO: Mário Roženský: Jak uspět v podnikání na internetu?

„Kvalitnější rozhovor se mnou nenajdete,“ řekl Mário po natáčení. Čerpejte z jeho zkušeností s podnikáním na internetu.

Před 8 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

odpocinek-muz-lavicka-web

Jaké jsou nejdůležitější vlastnosti online podnikatelů?

Podnikání na internetu si chce vyzkoušet mnoho lidí. Kromě spousty dalších otázek řeší i to, jaké vlastnosti by měli mít, případně jaké rozvíjet.

Před 8 roky

oliver-dlouhy-web

VIDEO: Oliver Dlouhý (Skypicker) o životě startupisty

200 milionů korun. Takový obrat má vyhledávač letenek Skypicker.com, jehož nejvýraznější personou je spoluzakladatel Oliver Dlouhý. S ním jsem si povídal o tom, jak se člověku změní život, když vybuduje tak velkou firmu, a co všechno to obnáší.

Před 8 roky

ondrej-kratky-web

VIDEO: Ondřej Krátký (Liftago): Jaký je život startupisty a co radí začátečníkům?

Spoluzakladatel úspěšné taxi aplikace se rozpovídal o tom, jak založit úspěšný startup a jaké největší neúspěchy zažilo Liftago. Dozvíte se i to, jaké to je, získat investici, a v čem dělají začátečníci nejčastěji chybu.

Před 8 roky

Jiří Najman o freelancingu po padesátce: Není to o „starém“ věku, je to o „mladém“ přístupu

Jiří Najman je marketingový poradce se specializací na malé a střední firmy. Ve svém oboru ale nepatří mezi nejmladší, má za sebou více než 20 let praxe, ale dnes podniká na volné noze. Jak se mu v jeho jednapadesáti letech…

Před 9 roky

Jan Moravec: Nejhorší, co člověk může udělat, je snažit se dosáhnout něčeho, v čem nevidí smysl

Cílem Jana Moravce je, aby každý z jeho klientů prožil spokojený život podle svých představ. Jeho specializací je zvyšování osobního potenciálu a dosahování maximálních výkonů. Pracoval pro několik velkých společností, mezi něž můžeme zařadit například Vodafone nebo Telefónicu. Živí se pouze…

Před 9 roky

Tomáš Morávek: Když vyděláváme hodně peněz, většinou tomu musíme něco obětovat

Mgr. Tomáš Morávek je vystudovaný klinický psycholog a zaměřuje se zejména na řešení osobních a pracovních problémů ve vztahu k osobnímu rozvoji. Jeho služeb využívá mimo jiné i bonitní klientela, která má problémy se svým nemalým bohatstvím. O tomto tématu se…

Před 10 roky

Tomáš Dočkal: Když něco děláte naplno, není možné neuspět. Dokonce ani v textilním průmyslu

Tomáš Dočkal je z Brna a už od svých 16 let se věnuje návrhářství a krejčovství. Dnes je mu 22 let a podniká v textilním a reklamním odvětví. Zejména zajišťuje přímou výrobu pro módní značky Dotchi,  Max & Marks a krejčovství Natali….

Před 10 roky

Podnikatelem ze zoufalství: Je to správná cesta?

Proč jste začali podnikat? Důvody mohou být velmi různé: někdo vidí příklad v rodině, jiný se zkrátka rozhodl zkusit prodat jedinečné a cenné znalosti a podařilo se mu to. Někdo se věnoval tomu, co jej baví (třeba při škole), a zjistil,…

Před 10 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Inzerce