Stále častější útočení na novináře ze stran politických špiček, snaha o ovlivnění soukromých i veřejnoprávních médií, fake news či smrt Jána Kuciaka a jeho přítelkyně na Slovensku. Jak tohle všechno ovlivňuje náladu novinářů a bojí se o sebe či o…
Před 3 roky
Rozhovor se šéfredaktorem Forbes Česko. Jak vypadá jeho práce? Podle čeho hodnotí nové texty? A jak funguje byznys časopisu?
Před 4 roky
200 milionů korun. Takový obrat má vyhledávač letenek Skypicker.com, jehož nejvýraznější personou je spoluzakladatel Oliver Dlouhý. S ním jsem si povídal o tom, jak se člověku změní život, když vybuduje tak velkou firmu, a co všechno to obnáší.
Před 6 roky
Nepracují tak, jak byste si přáli? Možná jim chybí motivace. Zkusme se na to podívat z teoretického hlediska, ale doplňme jej příklady z českých firem. Jak ony motivují své zaměstnance?
Před 6 roky
Spoluzakladatel úspěšné taxi aplikace se rozpovídal o tom, jak založit úspěšný startup a jaké největší neúspěchy zažilo Liftago. Dozvíte se i to, jaké to je, získat investici, a v čem dělají začátečníci nejčastěji chybu.
Před 6 roky
Jiří Najman je marketingový poradce se specializací na malé a střední firmy. Ve svém oboru ale nepatří mezi nejmladší, má za sebou více než 20 let praxe, ale dnes podniká na volné noze. Jak se mu v jeho jednapadesáti letech daří?
Před 7 roky
Cílem Jana Moravce je, aby každý z jeho klientů prožil spokojený život podle svých představ. Jeho specializací je zvyšování osobního potenciálu a dosahování maximálních výkonů.
Před 7 roky
Největší česká marketingová agentura H1 prodělala za poslední roky mnoho změn. Kromě dvou prodejů před několika týdny své křeslo ředitele společnosti opustil i David Špinar.
Před 7 roky
Mgr. Tomáš Morávek je vystudovaný klinický psycholog a zaměřuje se zejména na řešení osobních a pracovních problémů ve vztahu k osobnímu rozvoji.
Před 7 roky