Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Motivace

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Fitness trenér Jakub Oška se zeptal Jirky Rosteckého, jak rozjet úspěšnou firmu, jaké dovednosti potřebuje podnikatel a kdy se zaměřit na růst a kdy na zisk.

Před 2 týdny

erik-tabery-web

Erik Tabery: O strachu, Respektu a sebevzdělávání

Stále častější útočení na novináře ze stran politických špiček, snaha o ovlivnění soukromých i veřejnoprávních médií, fake news či smrt Jána Kuciaka a jeho přítelkyně na Slovensku. Jak tohle všechno ovlivňuje náladu novinářů a bojí se o sebe či o…

Před 5 roky

Inzerce

petr-simunek-web

Petr Šimůnek: Jak se tvoří český Forbes?

Rozhovor se šéfredaktorem Forbes Česko. Jak vypadá jeho práce? Podle čeho hodnotí nové texty? A jak funguje byznys časopisu?

Před 6 roky

mario-rozensky-web

VIDEO: Mário Roženský: Jak uspět v podnikání na internetu?

„Kvalitnější rozhovor se mnou nenajdete,“ řekl Mário po natáčení. Čerpejte z jeho zkušeností s podnikáním na internetu.

Před 7 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

vojtech-kotous-web

VIDEO: Vojtěch Kotous: Jak začít podnikat na volné noze po střední škole?

Musel spát na nafukovací matraci v místnosti o čtyřech holých stěnách. Co mu povedlo se z ní dostat?

Před 7 roky

oliver-dlouhy-web

VIDEO: Oliver Dlouhý (Skypicker) o životě startupisty

200 milionů korun. Takový obrat má vyhledávač letenek Skypicker.com, jehož nejvýraznější personou je spoluzakladatel Oliver Dlouhý. S ním jsem si povídal o tom, jak se člověku změní život, když vybuduje tak velkou firmu, a co všechno to obnáší.

Před 8 roky

muz-kreslo-happy-web

Jak motivovat zaměstnance k lepším výkonům?

Nepracují tak, jak byste si přáli? Možná jim chybí motivace. Zkusme se na to podívat z teoretického hlediska, ale doplňme jej příklady z českých firem. Jak ony motivují své zaměstnance?

Před 8 roky

ondrej-kratky-web

VIDEO: Ondřej Krátký (Liftago): Jaký je život startupisty a co radí začátečníkům?

Spoluzakladatel úspěšné taxi aplikace se rozpovídal o tom, jak založit úspěšný startup a jaké největší neúspěchy zažilo Liftago. Dozvíte se i to, jaké to je, získat investici, a v čem dělají začátečníci nejčastěji chybu.

Před 8 roky

Jiří Najman o freelancingu po padesátce: Není to o „starém“ věku, je to o „mladém“ přístupu

Jiří Najman je marketingový poradce se specializací na malé a střední firmy. Ve svém oboru ale nepatří mezi nejmladší, má za sebou více než 20 let praxe, ale dnes podniká na volné noze. Jak se mu v jeho jednapadesáti letech…

Před 9 roky

Jan Moravec: Nejhorší, co člověk může udělat, je snažit se dosáhnout něčeho, v čem nevidí smysl

Cílem Jana Moravce je, aby každý z jeho klientů prožil spokojený život podle svých představ. Jeho specializací je zvyšování osobního potenciálu a dosahování maximálních výkonů. Pracoval pro několik velkých společností, mezi něž můžeme zařadit například Vodafone nebo Telefónicu. Živí se pouze…

Před 9 roky

David Špinar: To všechno, co jsem, jsem díky Hájedničce

Největší česká marketingová agentura H1.cz prodělala za poslední roky mnoho změn. Kromě dvou prodejů před několika týdny své křeslo ředitele společnosti opustil i David Špinar. Třicetišestiletý byznysmen prošel společnostmi jako Internet Info v pozici projektového manažera či Dobrý web na postu…

Před 9 roky

Tomáš Morávek: Když vyděláváme hodně peněz, většinou tomu musíme něco obětovat

Mgr. Tomáš Morávek je vystudovaný klinický psycholog a zaměřuje se zejména na řešení osobních a pracovních problémů ve vztahu k osobnímu rozvoji. Jeho služeb využívá mimo jiné i bonitní klientela, která má problémy se svým nemalým bohatstvím. O tomto tématu se…

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Inzerce