Inzerce

Jak sestavit marketingový plán

Neexistuje obecný návod, jak sestavit marketingový plán, který by fungoval všem. Pokud chcete sestavit takový marketingový plán, který vám bude fungovat a přinese vám kýžené výsledky, poraďte se s marketingovým specialistou, nebo získejte v marketingu dostatečnou erudici a dostatek zkušeností, které vám pomohou plán sestavit svépomocí. V našich rozhovorech jsme pro vás připravili bezplatné praktické tipy, jak můžete se sestavováním plánu začít:

tomas-panek-web

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates. O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet…

Před 3 roky

radek-hrachovec-web

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

„Po letech ztrát už bylo nutné začít generovat zisky, a ty se nedají generovat tak, že člověk neustále kupuje nové zákazníky.“

Před 4 roky

Inzerce

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

Poslechněte si, jak dělat marketing na sociálních sítích v roce 2017 lépe a efektivněji.

Před 4 roky

michal-finta-web

VIDEO: Michal Finta o marketingu DámeJídlo.cz a RFM modelu

Nejúspěšnější česká food-delivery služba se dělí o svoje marketingové know-how.

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
cevelova-velky

VIDEO: Magdalena Čevelová: Pochopte, kdo jste, a podle toho si nastavte marketing

Je toho na vás moc a nevíte, čemu se věnovat dřív? To se v dnešním přetlaku informací o marketingu může snadno stát.

Před 5 roky

TOP obsah

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?