Jak se internetové obchody připravují na budoucnost? A co jaká je vlastně budoucnost e-shopů? Povídali jsme si s představiteli významných firem a se zkušenými specialisty o trendech, které nás v následujících letech čekají, a o tom, jak na ně zareagovat.
Jak se změnil Google v posledních letech? Jak bude vypadat vyhledávání a SEO za pár let? A do čeho už nemá smysl investovat? Odpoví SEO specialista Pavel Ungr.
Před 9 měsíců
Zakladatel vyhledávače Jyxo, platformy Blog.cz a startupu Zuri o budoucnosti technologií a potřebě kvalitního vývoje. Jak reagovat na virtuální realitu?
Před 2 roky
Bývalý generální ředitel Komerční banky a investor Radovan Vávra o tom, jak připravit firmu na budoucnost a do čeho investovat vydělané peníze.
Před 2 roky
Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.
Před 2 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Co čeká váš e-shop v následujících letech? Jaké trendy můžeme už nyní pozorovat u velkých zahraničních firem? Poslechněte si ex-ředitele Mallu Víta Endlera.
Před 3 roky
Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem. Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu…
Před 6 roky
Kariéra ekonoma Tomáše Prouzy je velmi bohatá. V roce 2001 spoluzakládal server Peníze.cz, který později prodal. Jednoho dne mu zazvonil telefon a dostal nabídku pracovat jako náměstek ministra financí. Od té doby vystřídal řadu funkcí – byl například kordinátorem digitální…
Před 6 roky
Samořiditelná auta a drony. Ani jedno není v Zásilkovně pouze fikcí, ale realitou, na kterou si firma připravuje. Jak bude vypadat budoucnost logistiky, jak fungují systémy Zásilkovny a jak její byznys? O tom byl rozhovor se Simonou Kijonkovou. Zásilkovna má…
Před 6 roky
Každý malý i střední podnik by si měl uvědomit, že revoluce je tady. V budoucnu si zákazník vše vykomunikuje s výrobní halou napřímo.
Před 6 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 1 rokem
Před 1 rokem