Inzerce

Inzerce

Budoucnost e-shopů

Jak se internetové obchody připravují na budoucnost? A co jaká je vlastně budoucnost e-shopů? Povídali jsme si s představiteli významných firem a se zkušenými specialisty o trendech, které nás v následujících letech čekají, a o tom, jak na ně zareagovat.

tomas-salamon-web

Tomáš Šalamon (Incomaker): Automatizace a budoucnost marketingu, práce s daty, vývoj nových nástrojů

Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem. Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu…

Před 2 roky

tomas-prouza-web

Poradce premiéra Tomáš Prouza: Politika v praxi, budoucnost české e-commerce, příležitosti pro podnikatele

Kariéra ekonoma Tomáše Prouzy je velmi bohatá. V roce 2001 spoluzakládal server Peníze.cz, který později prodal. Jednoho dne mu zazvonil telefon a dostal nabídku pracovat jako náměstek ministra financí. Od té doby vystřídal řadu funkcí – byl například kordinátorem digitální…

Před 3 roky

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Samořiditelná auta a drony. Ani jedno není v Zásilkovně pouze fikcí, ale realitou, na kterou si firma připravuje. Jak bude vypadat budoucnost logistiky, jak fungují systémy Zásilkovny a jak její byznys? O tom byl rozhovor se Simonou Kijonkovou. Zásilkovna má…

Před 3 roky

vladimir-marik-web

Vladimír Mařík: Průmysl 4.0 v e-commerce, bezpečnost technologií, budoucnost práce

Každý malý i střední podnik by si měl uvědomit, že revoluce je tady. V budoucnu si zákazník vše vykomunikuje s výrobní halou napřímo.

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
filip-drimalka-web

Filip Dřímalka: Digitální inovace a budoucnost e-commerce

Jak mohou inovovat i malé e-shopy? A jak bude svět e-commerce vypadat za 10 let?

Před 4 roky

dusan-janovsky-web

Dušan Janovský: Historie a budoucnost internetových vyhledávačů

„Vyhledávače z dlouhodobého pohledu nemají žádný důvod poskytovat cizí obsah.”

Před 4 roky

Doporučené články

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

Lukáš Hrdlička

Lukáš Hrdlička: Jak se naučit prezentovat a uhranout publikum?

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz buduje svou síť kamenných prodejen?

Inzerce