Inzerce

Inzerce

Agentura pro podnikání

Potřebujete pomoct s vaším podnikáním? Máme pro vás tip na několik agentur, které nabízí služby podnikatelům a pomáhají jim se zvládáním rozjezdů nových projektů, firemních krizí a dalších problémů, které se životě firem vyskytují. Tady jsou:

dalibor-pulkert-web

Dalibor Pulkert (Outboxers): Vytváření nových produktů a služeb, ověřování zájmu trhu, prototypování

Firma Outboxers Dalibora Pulkerta pomáhá jiným firmám s vývojem nových produktů a služeb. Vymýšlí s nimi zajímavé nápady na podnikání, ověřuje zájem trhu, vytváří prototypy a uvádí je do praxe. V dnešním rozhovoru jsme si povídali o tom, jak celý…

Před 2 roky

jiri-jemelka-web

Jiří Jemelka: Jak vyřešit nedostatek pracovních sil ve vaší firmě?

Nezaměstnanost v České republice je už pod 3 % a stále klesá. Nedostatek pracovních sil řeší většina firem, a to i na poli e-commerce. Jak tento problém vyřešit a jak do své firmy přitáhnout kvalitní talenty? O tom byl náš…

Před 2 roky

ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh Services): Kampaň na prodej bytů pro Metrostav, vývoj webu, spolupráce s velkými značkami

Digitální agentura Fresh Services již několik let spolupracuje s firmou Metrostav Development. Vytvářela pro ni například projekt Na Vackově, prostřednictvím kterého prodávala nové byty. Jak se takový projekt vytváří a jak vypadala celá kampaň? O tom přišel vyprávět šéf agentury…

Před 2 roky

premysl-rubes-web

Přemysl Rubeš: Podnikání českých vědců, v čem jsme nejlepší na světě a jaké nápady mají šanci na úspěch

Přemysl Rubeš je spoluzakladatelem venture kapitálového fondu Bohemia Venture Capital. Ten investuje mj. do projektů, za kterými stojí vědci a jiní výzkumníci. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak vypadá střet byznysového světa se světem vědců, proč tolik vědců…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
ivar-mesensky-web

Ivar Mesenský: Jak najít nové zaměstnance na trhu práce a jak pracují headhunteři?

Ivar Mesenský se v recruitmentu pohybuje od roku 2011. Před 2 lety společně s Ondřejem Havlíčkem založil headhunterskou kancelář WOLF HUNT. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak headhunteři pracují a jak dnes uspět při hledání nových zaměstnanců. Headhunterská…

Před 2 roky

lukas-obdrzalek-web

Lukáš Obdržálek (Digital Ant): Baví mě rozjíždět nové projekty a pomáhat jim dobýt mezinárodní trh

„Pracujeme pro startupy a firmy, které chtějí zlepšovat, inovovat a něco nového vytvářet. Pomáháme jim své ambice přetavit ve skutečnost pomocí marketingu, designu a obsahu.“ Tak se představuje agentura Digital Ant na svých webových stránkách. Co tím „něčím novým“ myslí? A proč…

Před 2 roky

pavel-krkoska-web

Pavel Krkoška (SingleCase): Jak se vyvíjí vlastní produkt a jak se prodává v B2B

Chtějí právníkům a advokátům ulehčit práci. Data o jejich klientech, informace o soudních řízeních nebo třeba fakturace a platby. To vše pod hlavičkou SingleCase nabízí právním kancelářím a snaží se tak digitalizovat obor, který zatím technologiím příliš otevřený není. Pavel…

Před 2 roky

viktor-janouch-web

Viktor Janouch: Pomáháme firmám hledat informace, které běžný uživatel najít nedokáže

Možná vás napadne, že vyhledávat na internetu umí dneska už každý. Ano, napsat dotaz do vyhledávacího políčka a stisknout ENTER opravdu není žádná věda. Běžní uživatelé ale většinou neví, podle jakých pravidel jim vyhledávače výsledky hledání zobrazují a jak najít…

Před 2 roky

michal-koubek-web

Michal Koubek: Jak a proč si vytvořit byznys plán?

Michal Koubek zastupuje IdeaSupport – partu lidí, kteří ostatním pomáhají s rozjezdem podnikání. Zaměřují se především na začínající nebo méně úspěšné podnikatele a vytváří pro ně byznys plány jejich projektů. V rozhovoru jsme si povídali, proč má smysl si takový…

Před 3 roky

margareta-krizova-web

Margareta Křížová (CEAG): Rozjet nový byznys není raketová věda

Margareta Křížová je známá především díky pořadu České televize Den D, kde vystupovala jako jedna z investorek. Sama ale přiznává, že investorkou není. Jak začínala podnikat, kde získala zkušenosti, které dnes předává začínajícím podnikatelům, a po čem tajně touží? Její…

Před 3 roky

jiri-jemelka-web

Jiří Jemelka: Co je nejčastější příčinou firemních krizí a jak je řešit?

Jiří Jemelka je podnikatel, specialista na interim management a člen vedení několika společností. V rámci J.I.P. pro firmy pomáhá podnikatelům zvládat firemní krize a nastartovat jejich růst. Proč takové krize nejčastěji vznikají a jak je efektivně řešit, jsme si povídali…

Před 3 roky

Doporučené články

vojtech-krapitek-web

VIDEO: Vojtěch Krapítek (Sportex.cz): Jak konkurovat velkým e-shopům?

michalis-katapodis-web

VIDEO: Michalis Katapodis: Jak vytvořit e-shop s malým rozpočtem?

jan-nachtigal-web

Jan Nachtigal: Tvorba webů v roce 1997, podnikání (nejen) na volné noze

Jan Vetyška

Jan Vetyška (APEK): Češi se učí kupovat kvalitu

Inzerce