Inzerce

Inzerce

Tvorba produktu

Pokud se chystáte vytvořit vlastní produkt, můžete se inspirovat od podnikatelů a dalších profesionálů, kteří si tím už prošli a dnes sdílí své zkušenosti. Vyberte si, jaký produkt se chystáte vytvořit:

Dříve, než se do tvorby produktu pustíte, doporučujeme si vytvořit prototyp, který vám pomůže otestovat zájem potenciálních zákazníků a zjistit, jak produkt dále rozvíjet.

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 1 týdnem

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Product Discovery pomáhá firmám přicházet na nápady s vysokým potenciálem úspěchu a zdárně je zrealizovat. Poslechněte si, jak neutrácet peníze zbytečně.

Před 1 týdnem

Inzerce

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

Z malého nástroje se stává rostoucí firma expandující do celého světa. Poslechněte si, jak Caflou vstupuje na nové trhy a co se při tom naučilo.

Před 3 týdny

Premium
pavel-ungr-web

Růst v podnikání na volné noze | Pavel Ungr

Patří mezi nejzkušenější freelancery českého marketingového rybníčku. Na čem vydělává nejvíce peněz? A jak vymýšlí nové zdroje příjmu?

Před 1 měsícem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Košík.cz rozjel nový projekt, ale neúspěl s ním. Na jeho základě vytvořil novou značku, které se dnes daří a která prosperuje. Rozhovor s marketingovým ředitelem.

Před 1 měsícem

Premium
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

Založil magazín, který se distribuuje do desítek zemí světa. Řídí ho remote redakce. Poslechněte si Michala Molčana a zjistěte, jak magazín funguje a vydělává.

Před 3 měsíci

Premium
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Jak podniká Bronislav Sobotka – nadšený učitel angličtiny z Brna? Nahlédněte do jeho marketingu a zjistěte, na čem vydělává nejvíce peněz a jak buduje značku.

Před 3 měsíci

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Zakladatelé Productboardu strávili rok v USA rozhovory s potenciální klienty. Díky tomu přišli na nástroj, který má dnes hodnotu v miliardách. Jak to udělali?

Před 4 měsíci

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Jak Slevomat uvažuje nad budoucností a jaký produkt chystá? Poslechněte si šéfa firmy Ladislava Veselého a inspirujte se pro hledání příležitostí pro vaši firmu.

Před 4 měsíci

ivo-toman-web

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

Za 30 let podnikání vytvořil Ivo Toman kolem stovky projektů. Které vydělaly miliony korun a které naopak prodělaly? A co mezi nimi vytvořilo rozdíl?

Před 8 měsíci

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

Zjistěte, jak vytvořit úspěšný digitální produkt. Podívejte se, jak to dělají profesionálové. Předejděte častým chybám a nepřekročte rozpočet.

Před 8 měsíci

tomas-novacek-web

Revoluční produkt a hledání investora | Tomáš Nováček (Qoolers)

Rozhovor se zakladatelem firmy Qoolers Tomášem Nováček. Poslechněte si, jak firma vznikla a jak nad ní Tomáš přemýšlí. Zjistěte její příběh a jak se financuje.

Před 9 měsíci

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier