Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Tvorba produktu

Pokud se chystáte vytvořit vlastní produkt, můžete se inspirovat od podnikatelů a dalších profesionálů, kteří si tím už prošli a dnes sdílí své zkušenosti. Vyberte si, jaký produkt se chystáte vytvořit:

Dříve, než se do tvorby produktu pustíte, doporučujeme si vytvořit prototyp, který vám pomůže otestovat zájem potenciálních zákazníků a zjistit, jak produkt dále rozvíjet.

Premium
jan-fabini-web

Z vlastní výroby až k zákazníkovi. Prodávejte jako značka Fabini | Jan Fabini

Vstoupili na trh v roce 2019. Dnes mají roční obrat kolem 40 milionů korun. Sami vyrábí a prodávají přímo zákazníkovi. Jan Fabini o rozbíjení stagnujícího trhu.

Před 2 měsíce

Premium
salvator-soska-web

Byznys s ponožkami. Proč už nestačí prodávat jen ty barevné? | Salvátor Soška

Proč už nestačí prodávat jen barevné ponožky a proč vznikl tak velký ponožkový boom? Salvátor Soška popisuje byznys značky we are fedrinand.

Před 2 měsíce

Inzerce

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

Firma má roční obrat kolem 10 milionů korun a vyrábí zcela originální produkty. Zjistěte, jak získávala první zákazníky a jak je získává dnes.

Před 4 měsíce

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Praktické zkušenosti, jak bez peněz rozjet novou značku. Markéta buduje vlastní papírnictví, prodává přes sociální sítě a musela řešit velmi vážné firemní krize.

Před 4 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.

Před 6 měsíců

Premium
jakub-tizek-web

Začátky podnikání: Největší výzvy, které musíte překonat | Jakub Tížek (Podnikni.to)

Pořádá workshopy pro tisíce podnikatelů po celém Česku. Co je učí a jak překonat největší překážky, které brání v rozjezdu nového podnikání?

Před 6 měsíců

michal-vojak-web

Nejčastější chyby při vývoji produktu | Michal Voják (DesignDev)

Nejčastější chyby, které prodražují vývoj produktů ve firmách. Zjistěte, které to jsou a jak jim předejít.

Před 7 měsíců

tomas-jurka-web

Vlastní značky produktů: Jak je tvoří Buschcraft? | Tomáš Jurka

Nejdříve prodávali jen ze zahraničí dovezené zboží, ale dnes vyrábí i vlastní produkty. Dělají na tom obrat 50 milionů korun ročně. Poslechněte si více.

Před 8 měsíců

Premium
martin-kudera-web

Vlastní produkty: Prodej přes marketplaces a kamenné prodejny | Martin Kudera (Živina.cz)

Zjistěte, jak dostat vaše produkty na nejpopulárnější marketplaces a do kamenných prodejen po celém Česku. Případová studie značky Živina.

Před 9 měsíců

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 11 měsíců

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Product Discovery pomáhá firmám přicházet na nápady s vysokým potenciálem úspěchu a zdárně je zrealizovat. Poslechněte si, jak neutrácet peníze zbytečně.

Před 11 měsíců

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

Z malého nástroje se stává rostoucí firma expandující do celého světa. Poslechněte si, jak Caflou vstupuje na nové trhy a co se při tom naučilo.

Před 11 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
filip-kahoun-web

Mikromanagement a perfekcionismus při řízení firmy | Filip Kahoun

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

Inzerce