Pokud se chystáte vytvořit vlastní produkt, můžete se inspirovat od podnikatelů a dalších profesionálů, kteří si tím už prošli a dnes sdílí své zkušenosti. Vyberte si, jaký produkt se chystáte vytvořit:
Dříve, než se do tvorby produktu pustíte, doporučujeme si vytvořit prototyp, který vám pomůže otestovat zájem potenciálních zákazníků a zjistit, jak produkt dále rozvíjet.
Rozjeli vlastní značku chráničů pro fotbalisty a jejich fanoušky. Rychle expandovali i na trhy jako Německo či Rakousko. Štěpán Rybníček sdílí své zkušenosti se značkou Foul.
Před 7 měsíců
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.
Před 1 rokem
Nejčastější chyby, které prodražují vývoj produktů ve firmách. Zjistěte, které to jsou a jak jim předejít.
Před 1 rokem
Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.
Před 2 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.