Provozní ředitel Kiwi.com Juraj Strieženec detailně rozebírá, jak firma reagovala na dopady pandemie. Z obratu 1,2 miliardy euro ročně spadla na nulu.
Před 1 rokem
Současná krize kolem pandemie koronaviru a souvisejících vládních nařízení dopadá i na startupovou scénu. Změny lze cítit jak na straně investorů, tak i na straně samotných startupů. Více jsem si o tom povídal s investorem Jiřím Hlavenkou. Jiří patří mezi…
Před 3 roky
Michalovi Majnušovi je 24 let, přesto už má za sebou bohatou kariéru. Pracoval jako marketingový konzultant v České spořitelně, jako copywriter v Okay, marketingový manažer pro UNIFER a teď působí jako PR specialista v Kiwi.com, dříve známém jako Skypicker. Co…
Před 7 roky
Videorozhovor o Skypickeru patří mezi nejoblíbenější. Vy teď máte příležitost se o něm dozvědět více přímo od jeho investora.
Před 7 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
200 milionů korun. Takový obrat má vyhledávač letenek Skypicker.com, jehož nejvýraznější personou je spoluzakladatel Oliver Dlouhý. S ním jsem si povídal o tom, jak se člověku změní život, když vybuduje tak velkou firmu, a co všechno to obnáší.
Před 8 roky
Pokud vám vadí, že se většina konferencí pro podnikatele koná v Praze, můžete se začít radovat. Podobně jako v roce 2013 se i letos v Ostravě koná v pořadí již druhý ročník Bigthinking Business Inspiration, který tentokrát svým posluchačům poradí,…
Před 8 roky
Už v prvním roce své existence slavil úspěch. Když Oliver Dlouhý se svým projektem Skypicker obsadil žebříček 10 nejlepších webů pro cestování podle blogera deníku The New York Times Setha Kugela a dostal se na stránky několika světových i tuzemských zpravodajských…
Před 9 roky
Cestování je snem snad každého člověka. Bohužel může vyjít na pěkné peníze. Oliver Dlouhý je protřelý cestovatel, který se snaží nacházet způsoby, jak cestovat po celém světě s minimem vynaložených peněz, a nebrání se žádným radostem života. I proto založil zajímavý…
Před 10 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.