Inzerce

Jak zažít globální úspěch, odhalí Bigthinking Business Inspiration 2015

bt-velkyPokud vám vadí, že se většina konferencí pro podnikatele koná v Praze, můžete se začít radovat. Podobně jako v roce 2013 se i letos v Ostravě koná v pořadí již druhý ročník Bigthinking Business Inspiration, který tentokrát svým posluchačům poradí, jak dosáhnout globálního úspěchu.

Inzerce

Bigthinking Business Inspiration organizuje Jiří Kratochvíl a Jan Černý. První jmenovaný nám už před více než rokem prozradil, že by společně rádi „změnili zajetou tezi, že akce se zajímavými osobnostmi z oblasti obchodu nebo marketingu se konají jen v Praze“. A nezačali nikým neznámým – na jejich předloňské premiéře vystoupil Tomáš Čupr, Oliver Dlouhý a Ondřej Bartoš.

Letos tomu bude ale trochu jinak. Jména osobností nebudou tak zvučná, protože stojí v pozadí svých úspěšných firem a projektů, což je právě podle pořadatelů Kratochvíla a Černého cílem tohoto ročníku: „Zatímco v roce 2013 jsme chtěli ukázat osobní příběh podnikatelů k aktuálnímu úspěchu, tak letos jsme to obrátili a chceme ukázat spíše tu firemní stránku úspěchu. Tedy třeba co to znamená dělat globální projekt, jak na něj, jaké to je získat investici, co vám to přinese nebo naopak vezme a jaké to je dělat business s investory v zádech.“

big-thinking
Jiří Kratochvíl (vlevo) a Jan Černý (vpravo). Zdroj fotky: Facebook BBI 2013

Žádné malé, pouze velké firmy

Všechny 4 doposud ohlášené spíkry spojuje jedno – reprezentují rozjeté nadnárodní projekty. Jedním z nich je Videoflot.com, který v polovině loňského roku dostal investici 30 milionů, jež jim měla pomoci s expanzí do USA. I o tom, zda se jim to povedlo a jak se získanými penězi naložili, bude mluvit CEO firmy David Spáčil.

Chybět nemůže ani Skypicker.com Olivera Dlouhého, který nám například popsal, jaké to je získat milionovou investici a vydělat mrtě peněz. Na konferenci ale nebude mluvit on, nýbrž provozní ředitelka firmy Lucie Brešová, která je Oliverovou pravou rukou.

Druhým mužem do party je Roman Šula, CEO JetSurf.cz. Ten na trh přišel s ultratenkým surfem, který je poháněn vlastním spalovacím motorem. Zrealizovat takový projekt mu trvalo téměř 8 let a na konferenci se zaměří na to, jak si vytvořit vlastní segment podnikání a jak prodávat produkt, který je úzce profilovaný, a navíc jej prodávat celebritám světového formátu.

A poměr mužů a žen vyrovná CEO cestovatelského portálu Tripomatic.com Barbora Nevosádová. Její řeč bude hlavně o tom, jak vést firmu a jak o ní vůbec přemýšlet. Třeba se dozvíme, co stálo za úspěchem portálu, jehož aplikaci si měsíčně stáhne 200 tisíc lidí.

Jako loni je náš magazín i letos mediálním sponzorem konference. Ta je vhodná nejen pro začínající podnikatele, ale i pro zkušené profesionály, kteří chtějí získat novou investici a třeba i nalézt novou příležitost a inspiraci. Vstupenka v předprodeji stojí jen 399 Kč a vše se koná v Podnikatelském inkubátoru v Ostravě Porubě, 28. 2. 2015 od 13 hodin.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

leos-spachta-iea-web

Leoš Špachta: Proč by (nejen) agentury měla zajímat soutěž Internet Effectiveness Awards 2019?

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

sarka-strossova-web

Šárka Štrossová: Zákulisí WebExpo 2018, budoucnost konferencí, byznys s eventy

Právě vyšlo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Pro předplatitele
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)